Kim gelmiş acaba,

Standard

IMG_4797IMG_4793

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_4844

Kapı çalındı, pek alışkın değiliz kendi evimiz olmadığı için kimseyide tanımadığımızdan şaşırdık. Bal yanak kargo bekliyormuş meğer internetten sipariş verdiğim kitaplar geldi zannetti, oley annecim yeni ingilizce kelimelerim, çıkartma kitaplarım geldi diye nasıl seviniyor bizim bıdık, ama kargodan kocaman bir kutu geldi nasıl şaşkın, ben bakınca anladım Nuran Anneydi bu güzel, ince düşüncenin sahibi. Kansere ikinci yakalanışımda tanıştım kendisiyle, daha doğrusu ben onun anneliğine özenen, sürekli takip eden, yavrusuyla nasıl ilgilendiğini bilen, tam bir Montesori eğitimi veren hayran olduğum bir anne olarak tanırdım, tanışmam olmamasına rağmen hep acaba birşeyler öğrenirmiyim nasıl fikir edinirim diye takip ederdim zevkle… İmrenip kendime çok kızardım nasıl anneler var diye, sen anne olarak bu bal yanağa yetemiyorsun diye suçlanırdım.

Nuran Anne benim rahatsızlandığı duymuş sosyal medyadan İstanbul’dan aynı gün atlamış uçağa gelmiş İzmir’e o zaman üç ay ömrün var demişti doktorum bu iliğin bulunması şart bana Elif Anneyle odamın kapısının aralığından nasıl destek oldular hiç unutmam. Başarıcaz korkma bulunacak bu ilik, kavuşacaksın yavruna hiç inanmazdım bu laflara ama bulundu zor günler geride kaldı.

Kocaman bir kutu, Atakan sevinçli çok sabırsızlanıyorum annecim hadi çabuk açalım, gözleri parlıyor resmen… Veeee ta ta taaaaammmm… İçinden montesori oyunları çıktı… Sayı çubukları, Sayı plakaları, Kahverengi basamak pembe kule, katoloğuna kadar hepsi itinayla koyulmuş… O kadar fazla parçalar varki her parçaya ayrı sevindi. Hep almak ister araştırırdım sanırım benim bulduğum türkiyede caka toys sadece montesori oyunlarını satıyor. O da çok pahalı bütçem elvermediğinden alamamıştım… Ölçülerini bulsamda biii marongozla anlaşsam şunları yaptırsam diye düşünürdüm kısmet olmamıştı…

Tekrar teşekkürler güzel gönüllü Nuran Anne, kucak dolusu sevgiler…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

3 responses »

  1. merhaba Gamzecim …uzun zamandır yorum yazmanda gülümseyerek şükürlerle okuyorum yazdıklarını..ne mutlu bu günlere …çok güzelsin, güzelsiniz hep böyle kalın inşallah sağlıkla, mutlulukla, huzurla…

  2. Nuran annenin de cok guzel yuregi var sizin de sevgilim Gamzecim.Guzel yurekli insanlar birbirlerini nerede olurlarsa olsunlar bulurlar.Kucak dolusu sevgiler sana ve bal yanagina.

  3. Sevgili gamze ,seni balyanaginla boyle yanyana mutlu gormek beni de cok mutlu etti..guzel gulusun,mutlulugun hic eksilmesin…sevgilerimi gonderiyorum …

Bir Cevap Yazın

