Sıcacık tarçınlı salep tadında, bir hafta

Standard

IMG_4802IMG_4809IMG_4856IMG_4920IMG_4922IMG_4889IMG_4857IMG_4864IMG_4894IMG_4895IMG_4911IMG_4913IMG_4873IMG_4887IMG_4892Dışarıda lapa lapa kar yağmış, yerler buz tutmuş ama benim içim sıcacık Pazartesi Fenerbahçe Orduevinden yer ayırtmıştı sevdiğim, İstanbuldaki işlerimizi halledelim diye. Bizim balyanağa orduevinde kalıcaz, gezicez küçük bir tatil gibi olucak annecim dedim. Tutturdu ben kimsenin evinde kalmam diye gelde anlat orduevi ne demek diye… Neyse sonra otel diye çevirdim de soru yağmurundan biraz olsun kurtuldum.

Nasıl özlemişim seni iki yıl olmuştu İstanbul’dan taşınalı İzmir’e çok sever çok gezerdik evliliğimizin ilk beş yılı çok güzeldi doymuştuk İstanbul’a şimdi o yaşadığım tatları tekrar soludum. Boğaz manzarası, kaç zaman olmuştu Nişantaşı, Beşiktaş, Mecidiyeköy, Osmanbey, Şişli, İstinye peki o doyamadığım Avm’ler İstinye Park, Kanyon, Metrocity, Safir, Cevahir, Optimum, Tepenatilyus… daha niceleri o kalabalık havayı,trafiği, koşturmacayı nasıl özlemişim… Yürümeye yeni başladığım halde hayatın içine girme çabalarım son hız devam ediyor, emekler gibi yürüsemde istediğim herşeyi yapmak, gezmek, doya doya alış-veriş keyfini yaşamak, özlediğim tatları keyifle afiyetle yemek, sonrasında içimin sıcaklığına, gözlerimin parıltısına sıcacık saray muhallebicisinde bol tarçınlı sıcacık bir saleple eşlik etmek istedim… O kadar keyif aldım ki bundan iki ay önce Gamze yeter artık gözyaşı dökme biraz daha sabır, bir kolunda sevdiğin, yanında da balyanağının parlayan gözleriyle şen kahkahaları İstanbul kazan sen kepçe olmuş ayağı yanık kedi gibi geziceksin deseler inanmazdım, güler geçerdim… Ama yüce rabbim bu güzel duygularıda yaşamama izin verdi.

Yeni yıl İstanbul’da daha bir ihtişamlı olur heryer hağla yeniyılın esintilerini yaşıyor her yer süslü Nişantaşı süper kurşun askerler harikaydı Avm’ler ışıl ışıl süs içinde izledim, elimde canonum bir sürü foto çektim…

Atakan dışarıda maske takmama iyiden iyiye alıştı sorgulamıyor artık neden diye… Evde maske kullanmıyorum ama dışarı çıkınca takıyorum, ufak pembe bir yalanla kandı bakalım…

Dün gece döndük Gebze’deki eve, bu hafta güzeldi ama sonu biraz kötü oldu, bir geldim önce sağ gözüm şişti arkadan 38.4 ateş nasıl korktum eyvah bir şey oldu diye, ateş düşürücü aldım hemen düştü bakalım çok şükür şimdi iyiyim… Güzel yaşantıların sonuda güzel olsun inşallah…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

10 responses »

  1. Rabbim bir An Önce Sağlına kavuştursun Evladına bağışlasın….Bende Kendime üzülüyordum bugün doktor tüp bebek tedavisine yönlendiricem diyince üzülücek başka şeylerde varmış halimize binlerce şükür beterin beteride varmış….

  2. Allahim ne Güzel bir yazi bu sukurler olsun bu gunlere allahim daim Etsin tum güzellik leri …

  3. böyle mutlu yazılar benı nasıl mutlu edıyor bilmemezsın harikasın harikasınız canım arkadaşım daha güzel günler yıllar sizinle olsun

  4. Ne güzel eğlenmişsiniz gamzecim çok güzel görünüyorsun Maşallah..azıcık ateş normal daha yeni yenidış dünyaya alışıyorsun o dönemde insan böyle şeyler yaşıyor ama sonu çok güzel olacak merak etme:)

  5. yaa maşallah balyanağınıza ne kadar da yakışıklı olmuş kuzucuğum benim…Rabbim sizi oğlunuza,sevdiğinize,ailenize bağışlasın..yakından takip ettim sizi yaklaşık 1 yıldır ve ben mutlu olmayı,sağlığın değerini,vefayı,aşkı,dik durabilmeyi,anneliği sizinle öğrendim..azminiz akdire şayandı..gözlerimden yaşları süzdüğünüz karanlık geceler geride kaldı çok şükür..mutluluğunuz mutluluğum oldu..dilerim daha nice güzel gezmeler,çoook uzun ve mutlu bi ömür sizin olsun;)ben sizi çook sevdim ENN GÜZEL ANNE;)… bu arada benim de minik bi balyanağım var..benim mucizemin adı da YİĞİT EGE;)

  6. MAAŞALLAH SİZE KIRK BİN KERE RABBİM NAZARLARDAN KORUSUN SİZLERİ HARİKASINIZ MUHTEŞEM AİLE 🙂 SAĞLIK MUTLULUK HUZUR YAKANIZI HİÇ BIRAKMASIN KOCA BİR ÖMÜR HEP BÖYLE SAĞLIKLI MUTLU OLUN 🙂

  7. maşallah gamzecim yavaş yavaş acele etmeden katıl aramıza:)) çok sevindim bukeyifli mini tatinize:))

Bir Cevap Yazın

