Alemsin annecim yaa :)

Standard

IMG_4835

Yavrularımızın bizleri dumur ettiği anları keşke not alabilsek, düşününce yıllar sonraya alınan küçük notlar nasılda keyifle gülümseyerek okunur, nasıl güzel bir hatıra olurdu.

Bu hafta orduevinde kalırken yemek salonuna gitmek için asansöre bindik, daha binerken yaşlı, ton ton, nur yüzlü bir çift… O an içimden bende sevdiğimle acaba bu kadar yaşlanırmıyız diye geçirdim. Atakan’ım da o an iki dirhem bir çekirdek giydirmişim nasıl tatlı yavrum maşallah. Asansördeki çift Atakan’ın başını okşadı sen ne kadar yakışıklısın dedi, bizim bal yanak ne dese beğenirsiniz ”’ Çünkü benim babam yakışıklı ondan bende yakışıklıyım ”’ demez mi şoka girdim… Gülmekten çatladım valla, derken yemek salonuna girdik bizim bıdırık susadım dedi suyunu verdim bu bardağın adı ne annecim dedim gülmeye başladı, annecim ne kadar saçma bir soru hiç bardağın adı olur mu dedi, tamam o zaman Kemal olsun bardağın adı dedi, durdu durdu peki sana bii soru annecim dedi bu tabağın adı ne, yaaa Atakan bu bardaklara kadeh denir diyorum ama gülmekten yanaklarım sarktı… Köfte canavarım sipariş verdiğim okyanus lokumlarını köfte zannetti biii güzel yedi, yengeç bacağı olduğunu duyduğunda şoka girdi, hiç yengeç yenir mi diye bize bir kızışı vardı o anki surat ifadesi gözümün önünden hiç gitmez heralde. Daha bir sürü kahkaha tufanı kırdı geçirdi bizi, bizim bıdık.

Böyle güzel anıları, gözlerimizi gülümseten tatları hep hatırlamak yaşamak dileğiyle…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

4 responses »

  1. 41 kere maşallah,çok daha güzel anlamizirınıza tanık oluruz inşallah,bu akşam başka bir iletinizi ve resminizi kızıma göstererek ,bak kızım bu abla neler yaşadı,nelerle savaştı biliyormusun dedim.siz ailece çok savaştınız,hakettinz bütün güzellikleri.tadını çıkarın bol bol.

  2. Gamzelim bazen diyorumki eve bi kamera yerleştirsem her an çekim yapsa. Aynen senin gibi düşünüyorum her anları bunu yazayım, bunu çekeyim, aman allahım nerden buluyor bu kelimeleri diyerek geçiriyorum içimden.
    Rabbim korusun çocuklarımızın güzel günlerini görelim inşallah.

Bir Cevap Yazın

