Parlayan bir çift göz

Standard

Nasıl bağlanır insan hayata, milyonlarca neden var aslında her andan tat almak, yürümek, evimizin ihtiyaçlarını karşılamak, gerekirse yorulmak, yoruluyorsanız işe yarıyoruzdur ne mutlu bir yaşam, düşünüyorumda sıvı sabuna basacak gücüm olmadığı, Tv kumandasının düğmesine basamadığım, bir yudum su verin diyecek kadar mecalimin olmadığı zor günleri düşününce bayağı yol katetmişim aslında bu yaşam savaşında, ailemin, sevdiğimin, sizlerin desteğiyle, oğlumun bir çift parlayan gözleriyle yaşama tutundum. Bazen unutuyorum yaşananları hayatın karmaşasına, Atakan’ın koşturmasına kapılıyorum sonra bişey oluyo daannnn diye tokat yermişcesine yaşanan gerçekler aklına düşüyor. Yapma Gamze desemde nafile, gözümden çoktan bir damla gözyaşı akmış bile, peki içime akıttıklarım kimseden habersiz hangisi daha çok içimi yakıyordu… Güçlü durmak mı, güçlü gözükmek mi. Annesin anne güçlü gözükmek şart olmuş, kimi zaman yalandanda güleceksin, kimi zaman hasta bile olsan asla ve asla hissettirmeyeceksin tıpkı benim yaptığım gibi…  Yüce rabbime şükredecek o kadar çok sebebim var ki  bunun için çok mutluyum. Birde şu korkularımı beynimden atabilsem ya birşey olursa düşüncesi tırmalamasa keşke beynimi herşey daha kolay olurdu… Ölüm hepimiz için evet ama biz hasta insanlar bunu an bee an hep düşünüyoruz. Bununla yaşamayıda öğreniyoruz.

Yorulduğumuz, yorulduğumuz içinde işe yaradığımız için bol sağlıklı günler yaşayalım ve bunada sevinelim… Demek ki yaşamın içindeyiz. 
IMG_4899

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE.,

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

8 responses »

  1. Gamzecim, bu zor günlerden sonra hersey iyiden iyiye harika geçecek emin ol. Tabi söylemesi kolay, yaşayanın yüreğine anlat bir de değil mi? ama bil ki, melekler daima yanıbaşında seni hiç bırakmayacaklar

    Sevgiyle ışıkla

  2. Sevgili Gamze’cim,Seni ve duygularini okadar iyi anliyabiliyorum ki…daha dogrusu sen duygularini okadar net ve icten ifade edebiliyorsun ki, anlamamak mumkun degil…korkularindan bir an once kurtulmaya bak Gamze’cim..korkularin hastaliklari tetikledigini soyluyor bazi uzmanlar..o nedenle at kafandan tum korkularini ve onune bak..o bir cift parildayan goze bak..zaten herseyi unutursun…bundan sonraki yasamin piril piril olsun,olacak da…sendeki bu guzel yurek olduktan sonra……seni sevgiyle kucakliyorum.yasamindaki herseyin cok guzel olmasini diliyorum.

    Date: Sun, 13 Jan 2013 01:39:46 +0000 To: ayfererinal@hotmail.com

  3. Çok iyi anlıyorum Gamze. Ama sen yine de bu sahip olduğun anların kıymetini bilmeye devam et. Allah, sana o zor günlerden sonra tekrar evine ve ailene kavuşacağın günleri kısmet etti. Bundan sonrası eminim hep güzel olacaktır. At içinden o düşünceleri; şu anının güzelliğine, sevdiklerinin gözlerine bakmaya devam et. Sen çok cesur, çok güçlü bir kadınsın.
    Öpüyorum canım.

  4. Gamzecim canım
    seni çok iyi anladığımı biliyorsun çünkü aynı şeyleri yaşıyor ve hisediyorum ama biliyormusun ben senden daha şanssızım hep bunu düşün daha da kötüsü olabilir çünkü hayatta ..benim bir çocuğum yok olmadan hastalandım ve olma ihitmalide çok çok az ve hiçbir şey insanı hayata çocuğu kadar bağlamıyor biliyorsun..ayrıca senin hastalığın geçti bitti tekrar olasılığı var belki ama düşün bitti o hücreler gitti tertemizsin şimdi oysa benim hastalığım kronik her an vücudumda her an hissediyorum ve ömrüm boyunca bununla yaşamak zorundayım..o yüzden lütfen bitmiş bir şeyin düşüncesiyle kendini üzme anı yaşa her saniyeden mutlu ol bende öyle yapıyorum sapasağlam insanlar bile bir dakika sonra yok olabilirler..biliyorum o düşüncelerle savaşmak zor bende o savaşı hep veriyorum ama aklına geldiği an kov onları olur mu?biz nelerle savaştık yendik onlarımı yenemeyeceğiz değil mi?

  5. Annelik imtihanının en babasını yaşarken yazmayı bırakmadığınız için teşekkürler.. Ve zor sürecin ardından gözlerinizi yeniden parlatana şükürler..

  6. Gamzecim korkularını bir kenara bırak çocuğunla geçirdiğin anların tadına var.Korkular sadece daha önce hastalık geçirmiş biri için geçerli değil.Hiçkimse yarın başına ne geleceğini bilmiyor.Bugün sağlıklı görünebilirim ama belki yarın Allah korusun olamayacağım.O zaman sağlıklı olduğum günün tadını çıkarmalıyım.Yavrumun yanındayım sabah uyandım gömdüm burnumu yumuşacık saçlarının içine şükürler olsun bu kokuyu bugün yine duyabildim dedim evden çıktım işe geldim.
    Meleğim mis kokusuyla hala uyuyor çok şükür.Herşey sağlıkla güzel sağlıklı günler olsun.Mutluluk huzur olsun inşallah

  7. tedavinin sürdüğü dönemlerde siteye sık sık girip aynı sayfayla karşılaşınca nasıl üzülüyordum bir satır yazmaya mecali yok acaba iyi mi diye? şimdiyse neredeyse her gün bir ileti var.hepsi de umut dolu.annem benim çok sevdiğim bir lafı yeni duymuş sürekli onu tekrarlıyor “hayat bir gün o da bugün!!” hepimiz için bir dakika sonrası belirsiz.senin yaşadığın ağır deneyimi yaşamadık ama oğlunun güzel yüzü için bu korkuları içinden atmaya çalış.kusuruma bakma seni artık kendimizden biri gibi gördüğümüzden bu denli tanıdıkmış gibi yazdım.benim de atakandan 4 ay küçük bir oğlum var.en azından annelik açısından anlayabildiğimi düşünüyorum seni.zaman her şeyin lacaıymış.emimin zamanla daha iyi oldukça atlatırsın bu dönemi de.muhtemelen etrafındakiler de söylüyordur ama ayşe arman ın yanına geldiği dönemki fotolarınla son fotoların arasında bile o kadar çok fark var ki.

  8. Sen hergün yaz Gamze’cim. Yaz ki bu hayatın ne kadar eşsiz, ne kadar tatlı birşey olduğunu hatırlayalım:) Zaman zaman unutuyoruz çünkü…

Bir Cevap Yazın

