Oley oleyyyy, Çalınsın davullar, zurnalar atılsın göbekler… İZMİR YOLCUSU KALMASINNNNN :)

Standard

Yüce rabbim bu günleri görücekmiydim şükürler olsun, evime yuvama dönüyorum… Dr kontrolümden çıktım şimdi hocam gidebilirsin artık memleketine demez mi ağzından bal damlıyor canım hocam… Yazacak çok şeyim var aslında ama hazırlanmam lazım bugün 23:45 uçağına biniyoruuuuzzzz… Atakan çok mutlu ben daha da mutlu oley oley sağlıkla yaşayalımmmmmmmmm 🙂

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

40 responses »

  1. şahanesin. senin mutluluğunu kalbimin ta içinde yaşıyorum paylaşıyorum. Allah’a sonsuz şükürler olsun…

  2. İşyerindeyim çok mutsuzdum iğrenç bir toplantıdan çıktım.Beni çok mutlu ettin bu haberle mutluluğun ve sağlığın daim olsun inşallah

  3. Yüce Rabbim dualarımızı kabul etti…Sons
    uzlar kere hamdolsun olsun…Allah sizi ve hepimizi korusun…

  4. CANIM ÇOK SEVİNDİM GAMZECİM AMA KENDİNİ YORMADAN LÜTFEN YAVAŞ YAVAŞ:)) NE MUTLU SANA Bİ KEZ DAHA DEFETTİN BU İLLETİ ÇOK ŞÜKÜRRR.. DARISI TÜM ŞİFA BEKLEYEN KARDEŞLERİMİZE İNŞALLAHH :))

  5. okadar çok agladımki iyileştigini yavruna kavuşacagını duyunca.ama artık bunlar sevinç göz yaşları..

  6. O kadar mutlu oluyorum ki yazdıklarınla Gamze Anne. Şükürler olsun Allah sana ve bizlere bu günleri gösterdi.

  7. gamze hanim, biz de cok sevindik, Allah cocugunuzla birlikte saglikli, mutlu bir omur versin 🙂 Cok cok gecmis olsun 🙂

  8. ALLAH gulen yuzunuzu hicbirzaman doldurmasin. :)) hep mutlu hep saglikli hep huzurlu olun gerisi zaten gelir;)

  9. gamzemm gamzemm nasıl kötüydüm bugün anlatamam oğlum üşütmüş doktor iğne verdi işe gidemedim moralim sıfırdı ama bu haberi okuyunca nasıl keyiflendim nasılll Allah içinize sindirsin bitanemm sağlıkla kal inşallah bir ömür boyu

  10. nasıl sinirlerim bozuktu bugünama şu anda herşeyi unuttum ayrıntıları yaz doktor neler dedi nasılmışsın herşeyi herşeyi……

  11. Harikasın gamzecim allahıma binlerce şükürler olsun sağlık ve mutluluğunuz her daim seninle vesevdiklerinle olsun GAMZE geliyor açılın İzmir yolları

  12. çoktandır bu kadar güzel bir haber almamıştım ben de.
    hepinizin gözü aydın. kalın sağlıcakla…

    • yok yok hastaneden çıktığınız haberi elbette tarif edilemez bir mutluluktu. aklım başımdan gitti birden bu yeni haberle:)

  13. HABER HARİKA:) YENİ YIL SİZLERE GÜZEL HABERLER GETİRİYOR DAHA DA İYİLERİNİ GETİRSİN İNŞALLAH.HEP GÜL:))

  14. süper bi haber,yogun ve sıkıcı günüme sevinç geldi şu son 15 dk da Allah’a şükürler olsun..Rabbim seni ve cümlemizi daima sevindirsin.Herkese yuvasında sağlık mutluluk versinn…Sağlıkla,keyifle güle güle Gamzecim 🙂

  15. Sevgili Gamze,
    Şimdi sen İzmir’desin demek, aynı çatı altındayız yine… Yihuuuuıı 🙂
    Tekrar görüşebilmek için sabırsızlanıyorum.
    Yazıların o kadar değerli ki çünkü hepimize hayatta aslında neyin önemli olduğunu hatırlatıyor. Unutmamamız lazım ama unutuyoruz işte. Yorulmak ve işe yarıyor olmakla ilgili sözün beni çok etkiledi. Bundan sonra yorulduğumu hissettiğimde bu sözünü hatırlayacağım hep.
    Bize kattıkların için çok teşekkürler….

    Hoşgeldin İzmir’e!

  16. bloguna yazdığını bilmiyordum tesadüf gamzeden bir haber varmıdır diye girdimki ne göreyim.çok şükür rabbime.oğlun büyümüş çok yakışıklı olmuş.sende hala çok güzel bir annesin.dualarım seninle.böyle binlerce post görmek istiyorum bu blogda.

  17. Çok şükür.Evinde yavrunla eşinle ve sevdiklerinle hep sağlıklı ve mutlu ol inşallah.Amin.

  18. Atakan kadar çoook sevindim. Evinize dönmenize, inşallah hep sağlıkla, güzel günler sizinle olur. sen hep güzel şeyler yazarsın bizde onları okuruz.

Bir Cevap Yazın

