Nasıl özlemişim, tadı damağımda…

Standard

İndim uçaktan bu gerçekmiydi, birkez daha İzmir’in havasını soluyordum. 9 Şubat  2012 ayrılmıştım evimden. Ne yalan söyleyim dönemem artık ikinci kez yakalanmıştım kansere umutlarım, hayallerim ikinci kez bitmişti ailece yıkılmış ama güçlü gözükmeye çalışıyorduk birbirimize. Minicik yavrum bile daha üç yaşında değildi, annesini belkide hiç hatırlamayacaktı… iki metre beyaz bir kumaşa sarılacaktım, gözyaşlarıyla uğurlanıcaktım. Ama ikinci kez umutlarım, hayallerim yeşerdi yine… Evime doğru minik adımlarımla yaklaşıyordum, bu gerçek mi, biri beni bu rüyadan ya uyandırırsa, büyü bozulursa, kalbim yerinden çıkacak, asansörden indik Atakan ”’annecim çok az kaldı heyecanlımısın”’ dedi hemde nasıl heyecanlıydım tüm sevdiklerim yanımda yuvama giriyoruz. Kapı açıldı attım sağ bacağımı yaptım duamı, kalbim titriyor, gözlerime inanamıyordum, birden boşaldım sarıldım sevdiğime ben bu evden ölücem diye çıktım bak başardık geldim, geldim işte yine beraberiz, güzel sofralar, tatlı sohbetler, yanında bol köpüklü bir fincan kahve bizi bekler, güzel günler bizim olacak artık. Ben ağlarım, annem ağlar geçti bitti Gamze yaşanacakmış yaşandı…

Kafamı bir çevirdim Nurturia annelerinin beni sosyal medyadan durumumu öğrenip yaptıkları akıl almaz destek verirken hastanemin camına gelip pankart açmışlardı. Sevdiğimde o pankartı salon kapısına boylu boyunca asmış, gülüşmeler, sürprizler başladı. Gözlerim ışıl ışıl, mutlu bir kalp…

Nasıl özlemişim evimi, önce odaları gezdim, benim şaşkınlığımı görseniz aaa bu benim mi, süpermiş, vayyyy burası çok güzelmiş, ooo bu yeni mi  almışım hiç kullanmamışım diyerekten hayretler içinde dolaştım. Biz bu evi yüksek bir kredi ile çekmiş, alyanslarımıza kadar bozdurup çok zorluklarla almıştık, kirada oturduğumuz evden kendi evimize taşınma parasını bile hesaplamayı unutmuş bayağı zorlanmıştık. Ve ben bu kadar özenip, istediğim evde malesef bir kaç ay oturabilmiştim. Gece kalkıp yine dolaştım odaları, çekmeceleri açtım kapadım, mutfak dolapları, banyo dolapları derken uyku yok gözümde, Atakan’ın odası nasıl özlemişim orada bulunmayı sanki gökkuşağı gibi her renk var, oturdum biraz düşündüm, neler yaşadığımı, hağla nefes aldığımı, bana verdiğiniz muhteşem destekleri, başaramama korkusunu, özlemlerimi,,, daha neler neler.

Yüce Rabbim yanımdaydı, dualarla ayağa kalktım. Ama kaç gün oldu eve geleli hağla doyamadım evime, hağla tadı damağımda. Temizlik yaptırıldı ama dururmuyum nasıl özlemişim iş yapmayı, işe yaramayı orayı burayı düzene sokmayı, yavaş yavaş minik,emekler adımlarla birşeylerin yerini değiştirmeye, süsleri ordan alıp buraya koymaya çalışıyorum, biraz dinleniyorum dinlenirkende dur kalkıp şurayıda düzelteyim diye aklımdan geçiriyorum, yapıyorum yavaşça yoruluyorum ama yapıyorum, yaptıkça mutlu oluyorum… Hayatın içindeydim işte bu duyguyu yaşamayı özlemiştim.

Bu arada Cumartesi akşamı Atakan’la babamız herzaman ki gibi boğuş yapalım, güreş yapalım, hoplayalım,zıplayalım derdindeler. Bebekliğinden beri babamız, dayımız çocuğu öyle sever, çocuk ne yapsın oyunu öyle birşey sanıyor. İçerden bir ses duyuyorum ama kal gelir ya insana bazen, öyle oldum sanırım, bir kalktım ki halılar, yerler, duvarlar, oyuncakların üstü kan içinde şoka girdim resmen ben nasıl feryat figan ağlıyorum, babamızın burnunu kırmış bizim balyanak, boğuşurken üstüne düşmüş babasının, kafasıda Emrah’ın burnuna geliyor. Ben ağlarmıyım, Atakan ağlar mı annem arada kaldı kime bakacağını şaşırdı, babam bir daha burnundan koku alamayacak, ben napıcam beni nasıl koklayacak, bu durum beni çok üzdü, babamın peçetesi neden kırmızı boya oldu, peçeteler beyaz olur annecim, ben çok mutsuzum nasıl ağlıyor ama salya sümük derler ya aynen o durumda, ben zangır zangır titriyorum biii tarafta, biii taraftan Atakan’ı teselli etmeye çalışıyorum, dayımın gelmesini bekliyoruz hastaneye hemen gidilmesi lazım maf oldum yani ömrümden ömür gitti resmen. Atakan uyurken yavrum o kadar korkmuş ki annecim kırılsaydı babamın burnu yere düşerdi diğmi diye sordu. Üstümüzde sanki biii kara bulut dolanıp duruyor, böylede düşünmek istemiyorum ama artık çok korkuyorum herşeyden… Pazar günü ameliyata girdi alçı takıldı, Cumartesi gecesi ödemin inmesi için sabaha kadar buz koyduk. Şimdi ise Atakan babamıza hiç ama hiç yaklaşmıyor…

Evim evim, güzel evim güzelliklerle, sağlık içinde mutlu günler görmeyi, yaşayıp yaşlanmayı nasip et bize… Yaşananları unutturacak kadar güzel günlerimiz olsun artık…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

22 responses »

  1. Şükürler olsun Gamze bu yazıları ojuyabiliyoruz ne mutlu:)) sen çaresizlere umut oldun, hiç bir zaman ümidini kaybetmemeyi öğrettin vee en büyük sınavını başarıyla geçtin.. Mutluluğunuzun sonsuza kadar daim olmasını dilerim! Babanıza çok geçmiş olsun, nazar çıktı diyelim..

  2. Sevgili Gamze,

    Çok şükür, herşe güzel olacak dedik, oldu Allahın izniyle:)
    Eşinize geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.. Bu olayı sakın bir kara bulut olarak yorumlamayın, akacak kan damarda durmaz, nazar çıkmış diyelim 😉

  3. Gamzecim çok geçmiş olsun. Herşeye yeniden kavuşmak ve kıymetini bilmek çok büyük bir lütuf. Bence bi kurban kesin, kan akıtmak lazım sanki.

  4. Rabbim beterinden korusun canım.Evinde güle güle sağlıkla huzurla mutlulukla oturursun İnşallah.Sağlıkla aldığımız her nefesin,yavrumuzu okşadığımız her saniyenin kıymetini hatırlattığın için sana çok teşekkür ederim..Rabbim kimsenin sağlığını huzurunu bozmasın İnşallah.Sevgiler..

  5. Canım Gamzelim öncelikle gelmiş geçmiş olsun. İnşallah Emrah beyde bir an önce iyileşir. Bu babalar ve oğullar arasındaki boğuşmanın haşinliği beni hep korkutmuştur. Dün gece benim oğlumda ayağıyla babasının gözüne tekme attı. Bende kızdım.
    Oluyor bitanem yaşadığımız sürece neler görüyoruz. Ama bazen o kadar üst üste geliyorki herşey bir ara allahım neden hep demek istiyorsun isyankarca. Ama dinimiz gereği susuyorsun. Rabbim beterinden sakınsın. Akacak kan damarda durmaz derler bununla gelmiş geçmiş olsun.
    Bu arada her satırını okurken hep ne düşünürek okuyorum yazılarını biliyormusun. Senin bir tv programında, yazdığın yazıda söylediğin birşey vardı. Ben oğlumla toprağın üzerinde oynamak istiyorum. O toprağın altında olmak istemiyorum. Beni bir bu cümlen birde bloğunda Atakana yazdığın NEFESİM SENİN NEFESİNDEN BİR SANİYE ÖNDE OLMASIN sözlerin çok etkilemiştir. Şimdi bu yazdıklarını okuduğumda diyorum işte çimenlerin üzerindesin Gamzelim. İstediğin oldu. O yazdıklarını okurken bende evine davetsiz misafirin oldum. Her anı seninle yaşadım okurken. O kalp atışındaki heyecanı hissettim. Gözlerindeki Mutluluğunu gördüm.
    Bu en son yaşadıklarınızla inşallahhh son noktayı koymuş olun.
    HEP MUTLU OLUN AKBAŞ AİLESİ.

  6. Allah sevdiklerinizden ayırmasın bidaha yaşatmasın o günleri inş. Eşinizede geçmiş olsun.

  7. Gamze ağlamamdan okuyamadık yazını yine… Ağlamam bitince devam edeceğim yazına artık söyle seyler yazma emi….gülelim biz artık senin kalemine:))) iyi ki iyileştin;) iyi ki bırakmadın hayatı… İyi ki bırakmadı hayat seni;))

  8. Canım benim sabrinla basardin, çok zor günler gecirdin ama verdiğin zorlu sınavı basardin. Geçen sene sana hepsi gecicek dediğimde bir mucize olurmu demiştin şükürler olsun basardin sen mutlu olmayı okadar hakettin ki allah nazarlardan korusun güzel günler hep sizin olsun karabulutlar dagilip güneşli günler göstersin kendini sizi çok seviyorum her zaman sizinleyim

  9. Nazar varmış, çıkmış gitmiş. Öyle düşün Gamze 🙂
    Çok ama çok sevindim güzel haberlerine, iyi olmana, kuzunla evinde mutlu olmana.
    Geçmiş gitmiş olsun, bir daha da uğramasın size.
    Çok mutlu olun, hep mutlu olun.
    Sevgiler..

  10. çokkk geçmiş olsun eşine Gamze.. 😦 evinde olmana çok sevindim ama kara bulutlar diye düşünme olabilecek bi kaza bu Rabbim beterinden korusun sizi güzen aile…

  11. İçim sızladı yine… Çoookk şükür bu günleri de gördük ve inşallah çok ama çok uzuuuunn sağlıklı-mutlu yıllar sizinle olsun.. Acısını çıkartın herşeyin. Daha öncede demiştim senin yapacak çok işin var daha ilerde yaşlandığında torun seveceksin diye yazmıştım bir ara. Allahım bizim dualarımızdan kat kat daha fazla güzellikleri yaşatsın inşallah size.. Bu arada arkadaşların dediği gibi nazar çıkmış eşiniz konusunda.. Allahım beterinden korusun, esenlikle,sağlıkla , mutlulukla kalın inşallah..

  12. çok geçmiş olsun bence önemli bir kaza ama şöyle düşünelim yaşadığımız küçük kazalar bizi daha beterin den korurmuş bunlar da geçer gider sen iyi ol yeter gamze anne senin mutlu olman bize hep huzur veriyor kendine çok iyi bak çok öpüyorum….. Sevgiyle Kal…. Mutlu Kal…. Sağlıklı Kallllll,,,,,,,,,,,,,,,,

  13. Çok çok geçmiş olsun, o kadar büyük acılara göğüs gerdiniz ki kızmayın ama “bu ne ki” diyesim geldi , tabi ki insanın neresi acırsa canı oradadır derler, gelmiş geçmiş olsun, yeniden yuvanızdasınız ya , herşeye bedeldir eminim, sevgiyle kalın, balyanağı benim için kocaman öpün 🙂

  14. öncelikle eşine geçmiş olsun gamzecim sakın kötü düşünme aşk yolunda kırılmış o burun aşk yoluna herşey feda :))) biz de oğlumla boğuşurken sakatlanmaktan son anda kurtulduğumuz (yada meleklerin bizi boş bırakmadığı anlar da diyebiliriz) çok oluyor..

    evinde sıcacık yuvanda bir ömür boyu sağlıklı mutlu yaşamanızı dilerim.

  15. Güzel kızım aramıza hoşgeldin.Senin yokluğunda seninle yaşamayı öğrendik bizde.Şükür Allahıma ki seni eşine,oğluna ve ailene kavuşturdu.Hoşgeldin Gamzeciğim çok yaşa,çok mutlu ol.İyi ki varsın,bizim için çok önemlisin…Seni seviyoruz…Selma-Sebahattin Şahin

  16. evine hoşgeldin gamze anne.Allah sağlık,mutluluk,huzur içinde ailenle birlikte daha çok güzel günler göstersin.eşin için büyük geçmiş olsun

  17. Canım benim Emrah’a geçmiş olsun Allah’ım sizi kötülüklerden ve nazardan korusun

Bir Cevap Yazın

