Desteğin devamı

Standard

Dün beni hiç yalnız bırakmayan saçıma foligraft sistemi yapan Atakan’ın tüm çabalarına, çekiştirmelerine, sabaha kadar saçlarıma cici yapmalarına rağmen hatta yıpranmayan bu saç için firma tarafından bakım yapılmak üzere evime gelindi, tekrar teşekkürler Nova Hair… Sonra Ege gazetesi Yeniasır’dan Erkan Bey röportaj yapmak için geldi. Atakan’dan uzakta biraz dertleştik, eskileri hatırladım ama olsun bana çok destek olmuşlardı bir tüp kan toplanırken, yardım çığlığı attığımda hep yanımdalardı. Tedavi esnasında bile arayıp hal hatır sorarlardı. Çok duygulandığım birşey oldu kısa süreli oturmuştum yeni aldığımız evde komşularımı pek tanıma fırsatım olmamıştı açıkçası, kapı çaldı Simge Hnm 68 numaralı komşummuş ama nasıl zangır zangır titriyor, seni şuan karşımda gördüğüme inanamıyorum, çok mutlu oldum dedi, gözleri doldu, elinde bir tabak kalbi gibi güzel, bir tabak tatlı aldım teşşekkür ettim. O an içimden bende inanamıyorum Simge toprak altında olacaktım diye çıktım ben bu evden ama şimdi evimdeyim nefes alıyorum sevdiklerim yanımda çok şükür demek geldi ama Atakan yanımda olduğu için diyemedim tabii… Sanki çok önceden tanıyormuş gibi sarılmak istedim ama malesef o da yasak… Güzel gönüllü komşularım var apartmanımızda inanılmaz destek oldular, heleki bizleri hiç tanıımadıkları halde Atakan’a yaptıkları doğum günü partisi hiç unutulmaz. Oğlumun yüzüne ufacık bir tebessüm vermekti çabaları. Hatırlıyorumda o gün Atakan, annecim benim bir sürü hediyem oldu diye telefonda nasılda büyük bir heyecanla anlatmıştı yaşadıklarını.

Düşünüyorumda sizlere bana tüm destek verenlere borçluymuş gibi hissediyorum kendimi hakkınızı nasıl öderim bilemiyorum. Dualarımdasınız…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

9 responses »

  1. Huzurun, mutluluğun, sağlığın daim olsun Gamzecim. Allah ağzınızın tadını bozmasın

  2. Allah yardımcın olsun.Mutluluğunu bozmasın,minik yavrundan ve ailenden asla ayırmasın seni inşallah.Önceki süreçte de şimdi de dualarımız seninle inşallah sağlıklı bir şekilde ömrünü sürersin

  3. MÜKEMMEL ANNE SEN KİMSEYE BORÇLU DEĞİLSİN BİZLER SANA BORÇLUYUZ AMA… ANNELİĞİN KUTSALLIĞINI ÖĞRETTİĞİN İÇİN …. BİR TÜP KANIN NASIL BİR İNSANI YAŞATTIĞINI ÖĞRETTİĞİN İÇİN….. SAĞLIĞIN DEĞERİNİ BİNLERCE KEZ HATIRLATTIĞIN İÇİN….. EVLAT İÇİN EŞ İÇİN AİLE İÇİN NASIL MÜCADELE EDİLDİĞİNİ GÖSTERDİĞİN İÇİN VE DAHA BİR SÜRÜ ŞEY İÇİN BİZ SANA BORÇLUYUZ … ÇOK AMA ÇOK MUTLU OLUN SAĞLIK HUZUR YAKANIZI HİÇ BIRAKMASIN EŞİNLE BİRLİKTE TORUNLARINIZIDA BÜYÜTÜN İNŞAALLAH RABBİME ŞÜKÜRLER OLSUN MAAŞALLAH SANA MAAŞALLAH SİZE MÜKEMMEL AİLE SAĞLIKLA KAL 🙂

  4. Gamze’cim, kimseye borclu degilsin…asla boyle dusunme…sen herseye ragmen hayata bu denli guzel ve saglam tutundugun icin bizlere cok guzel bir ornek oldun…gucun,kuvvetin,sevgin ve sabrin hic eksilmesin…guzel ailenle hep mutlu ol emi canim benim….

  5. çok şükür evindesin! 🙂 evin hep güzelliklerle dolsun, sağlık içinde mutlu günler görün hep beraber inşallah, paşan ve tüm sevdiklerinle! 🙂 çok çok mutlu oldum evine döndüğüne sağlıcakla! 🙂 kocaman gülümsüyorum şu anda 🙂

  6. yaşadığınız süreci ve atakanın annesi kurstayken sergilediği güçlü duruşunu içim sızlayarak takip ettim ve onlarca edilen dualar kabul oldu, anneler evlatlar okuyan bilen herkes el açtı yalvardı sağlığınız için, çok şükür müjdeli haberinizi de aldık……artık hiç ayrılmayın, hep sağlıklı, huzurlu, mutlu günler yaşayın inşaAllah Atakan’ınızla..
    sevgiler..
    Atakan’ı o tombik yanaklardan öperim…

  7. gamzemm sen herşeyin en güzeline layıksın canımm benim,, yüce Allah da sana komşuların en düşünceli olanlarını en merhametli insanları çıkarmış karşına Allah bozmasın inşalllah sağlıkla kal tatlımm bende seni çoook istiyorum görmeyi inşallah bir gün nasip olur

  8. En büyük ödül bizlere yavrunun başında sağlıkla durabilmen. Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah. Kötü günler bir daha alsa geri gelmesin. Öpüyoruz kızımla beraber görmeden tanımadan arkadaşı ilan ettiği Atakanı. Allaha emanet olun. Sağlıkla kalalım inşallah…

Bir Cevap Yazın

