Mutluluk kapımızda

Standard

BOHÇA HAZIRLIĞIMIZ

Hastanedeyken çok düşünürdüm daha kardeşimi evlendiricek, oğluma anlı şanlı bir sünnet düğünü yapacaktım, ölmemeliyim derdim… Şimdi evimizde bu güzel duygular, telaşlar yaşanıyor, kardeşim Cumartesi nişanlanıyor, annemle, babam kafalarını biraz olsun dağıtıp, bu güzel telaşın içine daldılar alış-verişler, sandık, bohça hazırlıkları derken bu duyguları yaşamak onlarada iyi geldi…

Nişan Ankara’da, benim payıma düşen malesef yine kendimi sakınmam, bu beni çok üzüyor aslında gidemeyecek olmam, birtane kardeşim var bu özel gününde onu yalnız bırakıyor olmam, Nilay’la Ozan’ın gözlerindeki ışığı göremeyecek olmam can sıkıcı aslında ama kalabalığa girmem yasak. Sevdiğimle bizim balyanak  gidiyor ben evde kayınvalidemle kalıcam. Bizim bıdığa kırmızı yelek ve kırmızı papyon diktirdim. Bayağı heyecanlı o da Ankara’ya gidecek diye…

Dün annemin evinde akrabalar, komşular  sandığı ve bohçaları hediyelerimizi düzelttik, nişan tepsisini ben hazırladım çok zevkliydi hepsi şahane oldu umarım Nilay’ında içine siner önemli olan onun beğenmesi aslında, biz bayıldık. Hepsini fotoğrafladım ama nişandan sonra koyarım gözükmesin şimdi sürpriz olsun Nilay’ıma…

Mutluluk, telaş, tatlı heyecan ben içlerinde olamasamda evimizin kapısında ama Cumartesi gecesi aklım hep onlarda…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

3 responses »

  1. Canım Gamzem
    tebrikler..çok çok mutlu olsunlar inşallah..çok güzel bir telaş kardeşini evlendirmek.benimkide 3 ay önce evlendi kendi düğünümden daha çok koştum ama değerdi:)hiç üzülme düğünde en çok sen oynayacaksın inşallah.

  2. O güzel yüreğini hiç üzme ablacım. Evet Ankarada olamıycaksın ama Ozanla benim mutluluğumun yıllarca en büyük şahidi olucaksın inş. Şimdiden bizim için benim için yaptığın herşey için defalarca teşekkür ediyorum. Cumartesi gecesi içimiz buruk olucak bir yanımız hep eksik kalıcak. Ama şuda varki herşey yoluna girdi sen evine oğluna kavuştun bizde ölee bu hayırlı işe karar verdik. Daha çok özel mutlu günlerimz olsun inş seninle beraber. Öpüyorum seni ablacım. Tekrardan tüm emeklerin için saol…

Bir Cevap Yazın

