Beni benden eden üzgün bakışlar

Standard

Hastanedeyken bile Atakan’ın sesini telefonda duyduğumda kalbim titrer, yutkunur, gözyaşımı akıtır ama ona her akşam okuduğum masalı bitirirdim acımı belli etmeden. Çarşamba sabahı öyle bir ağrıyla uyandım ki annelik bir yana Atakan bir yana bas bas bağıra bağıra hareket edemez durumda güne uyandım. Hastaneye bile gidecek durumda değilim kalça kemiğimde bir ağrı aşağıdaki arabaya bile inemiyorum sürekli ağlayıp acımdan bağırıyorum evde. Yavrum öyle korkulu gözlerle bakıyorki bana geçicek annecim diyor bense onu bu gibi olaylara tanıklık ettiğim için daha da üzülüyorum. Sevdiğim bu böyle olmaz ambulans çağıralım dedi olmaz ne olur Atakan çok korkar dediysem de çağırdı bile… Geldiler, Atakan öyle garip gözetliyor ki olanları anneme birşey yapmayın, annemi nereye götürüyorsunuz sürekli soru ben ağlarım bitaraftan, odayı neden değiştiriyorsunuz, sedye girsin diye kapıdan eşyaları çekmek zorunda kaldılar tabii, bu arada eve ayakkabılarıyla girdiler onada sinir oldum. Yavrumu evde bıraktım gittik hemen acile iki tane ağızdan, dört tane damardan ağrı kesici verildi ama banamısın demiyor deliricem. Röntgen, emar çekildi karar açıklandı kalça kemiğinde ödem oluşmuş, aylarca yat eve gelincede orayı burayı toplayım hayatın içine gireyim çabalarım acı sonla bitti. Eee ameliyatla ödemi çekmemiz lazım dediler, ama trombositlerim çok düşük olduğundan bu işlem yapılamazmış. Gerilemesini beklicez. Yine yatağa mahkum oldum, tuvalete bile gidemiyorum. Neden demicem ama çok üzülüyorum herşey yoluna girmeye başlamışken benimde gözbebeğimde gülücükler açmaya başlamışken yine gözyaşı. Bugün biraz daha iyiyim yatakta kıpırdanmaya başladım en azından. Ama canım yavrum sürekli sen benimle yerde oyun oynayamıyorsun ne zaman iyileşeceksin diye sorular soruyor belli ki çok üzülüyor. Ben istermiyim bee annecim böyle olsun, özür dilerim Atakan çoook özür dilerim.

Bu arada özel ambulans şirketlerini kınıyorum evimle hastane arası belki iki-üç kilometre ya var, ya yok dünyanın parasını alıyorlar. Nasıl olsa muhtaçsın o an gözün parada görmüyor tek düşündüğün sağlık bayıl paraları o zaman. Hastaneden dönerken ambulansla allahtan balyanağım uyuyordu görmedi geliş anımı ama uyanınca ben çok üzüldüm annecim dua ettim, deyince kalbimden biii parça koptu sanki…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

10 responses »

  1. Canım benim, bir yakınımın kızı da senin yaşadığın rahatsızlığı atlattı ve akabininde onun da yatmaktan kalça kemiklerinde ödem değil ama açıklık oluştu ve o da ameliyat olamayacağı için doktor ona yüzme önerdi ve şuan çok çok iyi üniversiteyi bitirdi çalışıyor. doktora sormuş seninkini de doktor ödem çok önemsiz hemen atlatır onu takmasın kafasına demiş… dualarımız seninle, biz neler atlattık bunu da atlatırız… bal yanağı, bal yanaklarından öperim 🙂

  2. gamzecim çok eçmiş olsun neleri atlattın senn bu da geçer moralini bozma hemen.iyi bak kendine.sevgiler

  3. Gamzecim bunlar çok normal uzun süre yatınca helede hastane ortamında insan herşeye karşı çok hassas hale geliyor yavaş yavaş geçecek ama kendine yüklenme nolursun.Bende bi ara platese gitmeye kalktım:)2 gün sonra hastanedeydim..elbette bu kadar ağır spor yapamazsın dediler ama zamanla yüzme bol bol yürüyüş herşeyi yapabilir hale geldim.Sabır Gamzecim.öptm

  4. Biliriz ki maalesef nazar denilen bir şey vardır.Bazen en sevdiklerimizin bile nazarı değebilir çekemedikleri içinmi tabiiki de hayır.Bence biraz nazara geldiniz .Bol bol nazar dualarını okumanızı tavsıye ederım.Felak,Nas, Fatiha ve Ayetel Kürsiyi okuyun.Allah sizi ve ailenizi korusun.

  5. geçmiş olsun Gamzecim,merak etme iyi olacaksın Allah ın izniyle,Atakan üzülmüştür elbet ama merak etme o çok güçlü,kimi zaman karşılaştıgımız zorluklar o an canımızı acıtsa da daha dayanıklı bireyler haline getiriyor bizi ileride..O da annesine aşık,güçlü kocaman bi adam olacak göreceksin sen üzülme..

  6. Eğer kortizon tedavisi aldiysan o yapıyor. Aldığın kemoterapi, ilaclarda yapmış olabilir. Bende yüksek dozda kortizon aldığım için dizimde olmustu çok şükür atlattim sende atlatacaksin inşallah 🙂

Bir Cevap Yazın

