Lösev ve Kitabım ” SENİNLE YAŞAYALIM ”

Standard

IMG_5510IMG_5513IMG_5511

Uzun zamandır beklediğim gün geldi. Size anlatmak için gün saydığım, geceleri beni heyecandan uykusuz bırakan proje gerçek oluyor.

Sizlerin desteği hep yanıbaşımdaydı, tüm üzüntülerimi, sevinçlerimi, umutlarımı, hayal kırıklığımı, ölüm korkumu, evladımı, sevdiğimi, dertlerimi, oğlumla yaptıklarımı bizleri dumur ettiği anları herşeyi ama herşeyi size tüm çıplaklığıyla hiç çekinmeden anlattım, bundan da ayrı zevk aldım çünkü beni anlayan gözyaşıma ortak olan sizler ve o güzel içten yorumlarınız vardı hep yanımda… Bu içimi döktüğüm beni rahatlatan mektuplar çoğaldı, çoğaldı…

Sevdiğimde doğum günümde bir kitap haline getirmiş ama üç tane biri bana, birer tanede ailelerimize. Doğum günümden bir gün öncede Ayşe ARMAN, Atakan’ı görmek için hastane yakınlarından kiraladığımız eve gelmişti ziyarete bir tane ona hediye edelim demiştik kabul ederde kütüpanesinde bulunursa ne mutluydu benim için. Ayşe hanım çok ince bir fikir ne güzel birşey diye bunu bastırmalıyız dedi… Kendisi öncülük etti sağolsun.

Şimdi ise TÜM GELİRİ ”’ LÖSEV’E ”’ BAĞIŞLANARAK KİTAP BASIM İÇİN HAZIRLANMAYA BAŞLANIYOR. AYRICA ÇALIŞTIĞIM KURUM ( AKBANK T.A.Ş. ) DESTEK OLMAK İÇİN FAZLA SAYIDA KİTABI ALICAK. Bu durum beni o kadar mutlu ediyor ki kırık kalplere dokunmak,benim ve sizlerin desteğiyle tabi çok önemli adımlar atılacak. Düşünsenize kütüpanenize koyacağınız bir kitap kimlerin solan yüzünü güldürücek, ne umutlar yeşerecek manevi huzurunu ben şimdiden içimde yaşıyorum.

Dün Lösev’den evime ziyarete geldiler. Lösemili çocukların annelerinin yaptığı el emeği hediyeler getirmişler hepsi o kadar profosyonel ki ve bunların satışı varmış internet üzerinden, birisine alacağımız bir hediye mesela keşke buradan olsa manevi olarak paranız ne kadar yararlı birine gidecek çift taraflı mutluluk. Eğer bakmak isterseniz internet sitesi http://www.lsvdukkan.com  önümüz 14 Şubat Alış-verişiniz hayat versin…

Kitapla ilgili umarım herşey yolunda gider, umudu solanların gözbebeğinde bir ışık görmek dünyanın en mutlu anı olur heralde…

SEVGİLER.

SAĞLIKLA KALALIM.

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

16 responses »

  1. Bunlar kesinlikle çok güzel haberler Gamze Anne, çok sevindim! İşallah bir sürü basılır ve satılır o kitapların. Allah, kimseyi sağlığıyla sınamasın; her bekleyene acil şifalar versin.

  2. Yüzündeki, yüzünüzdeki o şahane gülücükler hep sürsün canım benim…
    Bir de, yaza doğru kısır, börek bekliyoruz senden ona göre:)))

  3. Sevgili Gamze, güzel haberlerini almak ne güzel… Ve kitabınla dağıtacağın umut… Kutluyorum seni, sağlıklı uzun ömür diliyorum sana, Atakan’a ve tüm sevdiklerine…

  4. Allah muvaffak etsin canım.İnşallah alacağız çıksında:)lösev sitesinden nurturia anneleri olarak yılbaşı çekilişimiz yaptık,ve çok mutlu olduk,keşke yayılsada herkes yapsa bunu.kitabında yer verirsen siteye yayılması hızlanır diye düşünüyorum nacizane:)Allah ayırmasın sizi bir daha.

  5. Durgun suya atılan bir taş misali yaşadıkların. Bak nasıl da büyüyor o halkalar. Sevgiyle kal.

  6. Lösev’i seviyorum,destekliyorum.Kitabini da en kisa zamanda mutlaka alacagim.Bir sure once ispanak dukkandan alisveris yapmistim senin icin ve kaldigin hastaneye gonderdim aldiklarimi.Ama zannedersem adresine ulasmadi paketim.Ulasmasini dilerdim, ama saglik olsun, en azindan birilerina faydam olmustur oyle umuyorum.Ve senin de insanlara umut olma cabalarin takdir ediyorum. Sevgiler ve saglikli gunler

  7. bende lösevden alışveriş yaptım şimdi ama umarım gerçekten ihtiyaç sahiplerine gidiyodur biliyosunuz bi çok şey duyuyoruz böyle vakıflarla ilgili umarım o şekilde sonuçlanmaz gerçekten lösemili çocuklar faydalanıyodur eğer amacına ulaşıyosa çok çok mutlu olurum

  8. Harika zaten sabırsızlıkla bekliyorduk canım biran önce basılıp dağıtılsın çünkü almak için çok sabırsızlanıyorm..

  9. merhaba bu kitabı biran önce alıp okumak istiyorum ve özellikle annemede okutmak istiyorum annemde şuan kemoterapi alıyor fakat Allah’a şükürler olsun ki iyileşiyor aynı zorlukları aşmış birisi olarak anneme güç vereceğinizi düşünüyorum ayrıca sormayı unuttum 🙂 bizde izmirde yaşıyoruz kitabı izmirde nerede bulabiliriz? kendinize çok iyi bakın Allah’a emanet olun

  10. canım hayırlısı olsun kesin alacağım ne mutlu seni böyle görmek allhım ayırmasın sizi çok büyük mutluluk bu sen bi dahisin gamzeli anne

  11. ben bloğunuzu hep takip ediyorum çok da beğeniyorum kitabınızın çıkmasına da çok sevndm bende okumak isterdim. İnş bundan sonra sağlıklı mutlu olursunz.

  12. gamze hanım sağlığınıza ve özellikle oğlunuza kavuşmanıza çok sevindim.inşallah kitabınızı alıp okuyacak ve çevremde herkese almaları konusunda tavsiyede bulunacağım.Allah hep korusun kollasın sizi.

  13. meraba gamze hanım harikasınız dualarım hep sizinle inşallah yaşadığınız şeyleri çokk ilerde amaannn diye hatırlarsınız.defne bebek nasıl gamze hanım ona da nakil yapılmıştı sanırım umarım çok iyidir.kendinize iyi bakın Allahım tüm anne ve bebekleri korusun

  14. Maşallah,maşallah,yüzünüz hep gülsün inşallah.Sizi mutlu gördükçe inanın bende çok mutlu oluyorum.İnşallah kitabinızıda en kısa zamanda alıcam.

Bir Cevap Yazın

