Alem yavrum :)

Standard

Akşam yemeğine oturucaz brokoli salatası yapmıştık ama sosu daha hazır değildi ben sarımsakları soydum, ne yazık ki gücüm kuvvetim olmadığından ne limon sıkabiliyorum ne de sarımsağı havanelinde dövebiliyorum. Sevdiğim hadi yemeğe oturalım dedi bende limon sıkılacak sarımsak dövülecek dedim. Veeee koptuğumuz an gözlerini pörtletti bizim balyanak yarım yarım konuşmasıyla o konuşmaları beni benden eder zaten. Hiiiihhhhhhhh sarımsağı neden dövüyorsunuz ne suç işledi sarımsağın ağzı yok ki kötü biii kelime mi söylemiş dövmeyim sarımsağı deyince koptuk resmen yanaklarım sarktı valla gülmekten… Canım benim bunun gibi daha neler neler keşke hepsini unutmadan yazabilsem anılarımıza katsak dumur olduğumuz anları… Ömrümüz uzun olsun hep gülelim.

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

One response »

  1. Sevgili Gamze anneciğim; tanrı kahkalarınızı eksik etmesin bir ömür boyu…
    Sarmısak dövip limon suyu sıkma konusuna gelince nacizane bir minik tavsiyem olacak size;
    biz de brokoli salatasını aynen sarmısak, limon ve zeytinyağı ile seviyoruz sizin gibi. Ama sosunu yıllardır ya hand blender ile ya da küçük ronda ile yaparım bütün malzemeleri içine atıp robotta 2 dakika karıştırınca ortaya bembeyaz krema gibi bir sos çıkar. Size de tavsiye etmek istedim. Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

