Bizim evin aşçıları :)

Standard

Hep Atakan’ımla kendime takım mutfak önlüğü diktireyim kendimde biii güzel süslerim diye düşünürdüm ama olmadı. Tcihbo’dan sipariş ettim takım önlükleri. Balyanak çok sevindi, dün bana yardım edermisin bulaşık makinesini boşaltalım annecim dedim ama önce önlüğümü giymem gerekir dedi giydik önlüklerimizi kaşık, çatalları Atakan’ım yerleştirdi hepsini bitirdim bak gördün mü başka nasıl yardım edebilirim sana diyor akşamda babasına anlattı büyük bir heyecanla ben bugün anneme yardım ettim diye. Canım yavrum benim sağolasın gerçekten gün içinde onu götür bunu getir derken bayağı yardım ediyor bana…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…AKTİVİTE NİŞAN 565AKTİVİTE NİŞAN 566AKTİVİTE NİŞAN 569

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

7 responses »

  1. bayıldımmmm Gamzecimmmm 🙂 harika görünüyorsunuz,Allah yüzünüzü hep güldürsün hep mutlu oliin ki biz de sizi görüp mutlu olalım 🙂 maşallah size 🙂

  2. Siz bir harikasınız canım kardeşim yüzünüz hep böyle gülsün mutluluğunuz ise hiçbir zaman bozulmasın atakanı da benim için öper misin

  3. Oglunda sende cok guzelsiniz canim.Allah sizi hicbir zaman birbirinizden ayirmasin.Insallah hep yuzunuz boyle guler. Siz bunu hakediyorsunuz.
    Sevgilerle
    Almanyadan Feyza

Bir Cevap Yazın

