Çizgi çalışmalarımız

Standard

İnternetten 40 sayfaya yakın çıktı aldı sevdiğim yüklediğim, bulduğum başlangıç alacak güzel çizgi çalışmaları bastırdık dün gece. Bu konuya biraz fazla ilgi göstermeliyiz belli ki Atakan’ın el kasları çok kuvvetli değil ama çok sevdi farenin karnı çok acıkmış hadi noktaları birleştirelim peynire götürelim karnı doysun bu küçük farenin…  🙂

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…AKTİVİTE NİŞAN 564AKTİVİTE NİŞAN 563

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

One response »

  1. gamzemm nasıl güzel şeyler yaptırıyorsun balyanağa maşallah benim balyanağım da bire başladı bu sene böyle çalışmalar yapmadığımız için o kadar zorlanıyoruz ki anlatamam örüntüler çizgi çalışmaları hamurla oynamayı sık sık yapın emin ol çook faydasını görceksiniz canımm benim keşke zamanında bende oğluma yaptırabilseymişim sağlıkla kall gamzem

Bir Cevap Yazın

