Örüntü Bloklar

Standard

Takip ettiğim annelerden birinin blog sayfasında rastladım çok hoşuma gitti örüntü bloklar, çıktılarını buldum sevdiğim evde yazıcıdan çıktısını aldı, bazı anneler elinde bile çizmiş resimleri çıktı alamayanlar için iyi bir fikir.  Ama çok zor ulaştım kardeşimi göndermediğim kırtasiye kalmadı en sonunda yıldızlar marka internetten sipariş verebileceğim bir site buldum paketi 2.5 TL Ben 3 paket sipariş ettim çünkü annelerin yorumlarında bir paketin yetmediğini okumuştum hem ucuz hemde güzel bir faliyet Atakan’ım çok beğendi neredeyse hergün istiyor yapmayı… Parçaları itinayla yerleştiriyor annecim sürprizim var sana diye bana sesleniyor bak senin için yaptım. Oyyy canım, kuzum süper olmuş diye kanduruyorum kaca bir öpücüğü o balyanaklara…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…AKTİVİTE NİŞAN 547AKTİVİTE NİŞAN 549AKTİVİTE NİŞAN 574

Bir Cevap Yazın

