Sayılarımız

Standard

Atakan telefonumu eline almış yanıma geldi annecim bak burda bir, üç, iki, beş yazıyor dedi nasıl yaaa dedim o an evet saat o sırada 13:25 idi. Çok şaşırdım akşam babası gelince ona anlattım bugün böyle böyle oldu diye babamızda hemen telefonunu Atakan’a gösterdi burda kaç yazıyor diye başladı balyanak iki, sıfır, üç, üç diye evet saat o sırada 20:33 idi. Biz şimdiye kadar hiç bak bu rakamlar şöyle yazılır diye hiç göstermemiştik hafızaya almış demek ki sevindik. Ama altı ve dokuzu karıştırıyor. Bende Nuran annenin bize gönderdiği hediyelerden zımpara rakamlardan sayı adedi kadar araba koyduk başta hoşuna gitti ama beşe gelince ben çok sıkıldım diye söylenmeye başladı hemen mola verdik.

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…AKTİVİTE NİŞAN 546AKTİVİTE NİŞAN 540

Bir Cevap Yazın

