Çamaşır yıkama günü, sıra Atakan’da

Standard

Odasının dağınıklığını görünce ne zamandır aklımda olan kirlenmiş peluş oyuncaklarımızı toparlayıp hadi bakalım kuzucuk önce topla, sonrada git bunları makinaya koyalım ve mis gibi yapalım dedim, pilli peluşlarıda yıkamak istedi zor ikna etsemde toparladı hepsini ohhh biii güzel yıkadık. Çok iş yapmış gibi bizim balyanak hadi kalan oyuncaklarıda toplayalım annecim diyorum ben çok yoruldum ama zaten benim görevim ortalığı dağıtmak, toplamak sizin göreviniz dedi çıktı ortaya.IMG_4981IMG_4976IMG_4979 Odasını toplamamak için uyuduğu yere bakarmısınız nasıl numara yapıyor bıdık…IMG_4978

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

2 responses »

  1. yanlış anlamazsanız birşey sormak istiyorum. Abaküsü nereden aldınız, cok beğendirm. bende cocuklarıma almak istiyorum.

    • internetten sipariş vermiştim PİLSAN PLASTİK ABAKÜSLÜ YAZI TAHTASI DİYE BAKIN, bu arada ayıp olcağını düşünmeyin yeterki çocuklara faydalı şeyleri paylaşalım bıdırıklarımızda hem eğlensin hem de öğrensin, sevgiler gönülden öperim. Kadınlar gününüz kutlu olsun.

Bir Cevap Yazın

