İçimi acıtan eski fotoğraflar

Standard

IMG_3358Fotoğraf bağırır mı suratınıza avazı çıktığı kadar sen kansersin diye… Fotoğraf arşivine göz attım şimdi Mayısın ilk haftası 17 Mayıs’da nakil olmaya gidicem belkide ölüme, her anımı evde Atakan’la fotoraflayın dedim annesinden hatıralar kalsın yavruma diye düşünüyorum o zamanlar hem içim acıyor, hem gülümsüyorum yavruma, günler gittikçe azalıyor evden ayrılış tarihi yaklaşıyor, o kadar çok fotoğraf çekilmişim ki her anımızı çekmişler. Ama suratımın rengi beyaz-sarı acınacak haldeyim. Sevdiklerim ağzımın içine bakıyor, gözlerimi süzüyor, ben dik durmaya çalışıyorum. Yaa nasıl zor günlerdi yaşadıklarımız anlatsam inanın hissedemezsiniz duygularımı. Şimdi bakınca eski fotolara içim acıdı,burnumun direği sızladı resmen. Yazsam yazarım daha neler neler ama yazdıkça içimin acısı inanın dahada artıyor… Fotolarda Atakan o kadar küçük ki şimdi bu kadar büyüdüğüne inanamıyorum hemde bensiz, babasız…IMG_3376IMG_3359IMG_3344IMG_3325

SEVGİLER…

YALVARIRIM DUALARINIZDAN GAMZE ANNEYİ EKSİK ETMEYİN SAĞLIKLA KALALIM HEPİMİZ…

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

3 responses »

  1. Biz seni çok sevdik Gamzeli anne, her duamızda gönlümüzde dilimizdesin. Sağlıklı günler sizi hiç bırakmasın. Sen gülünce biz de güler olduk. Elazığ’dan sevgiler…

  2. Ah be sevgili Gamze…

    Son aylarda kac kez yorum yazmak icin hazirlanip hazirlanip vazgectim, bir bilsen… cünkü herseferinde söze nasil, nereden baslayacagimi bilemiyorum, cünkü okadar doluyum ki seninle ilgili, cünkü okadar duygulaniyorum ki herseferinde…daha yazmaya baslarken bile gözlerim doluyor.
    Ama busefer vazgecmeyecegim. Umarim sıkılmadan okursun yazacaklarimin hepsini…

    Hani demissin ya yukarda “Yalvaririm dualarinizi eksik etmeyin ” diye? Bir bilsen sana kimler, nekadar ve ne dualar etti….ettiler…ettik…hepimiz. Su siteyi tiklayan herkes, TV’den, basindan takip eden, ögrenen her bir kisi dua etti senin icin ve hala da ediyor(uz)

    Inanir misin, yaz aylarinda bloglari okurken, herkesin tatil resimlerine bakarken icimden hep seni düsündüm. Herkes denize girip, sahillerde güneslenirken, Paris’lerden, Bodrum’lardan, Cesme’lerden resimlerini paylastikca, mutlu aile tablolarini gördükce icimden hep “Birtarafta bukadar insan eglenirken, öbür tarafta Gamze’cik yasam savasi veriyor, oglunun hasretiyle yanip tutusuyor. Birak tatil yapmayi, sadece ailesiyle basbasa , saglikli bir gün gecirebilmeyi, evinin bir kösesinde aci cekmeden oturabilmek icin neleri vermeye razi bir insan hastane odasinda yasam mücadelesi veriyor” diye gecti durdu. Kac kez burnumun diregi sizladi, kac kez seni düsünüp, aileni düsünüp dualar ettim.
    Görümcenin sitesinde yayinladigi, senin ve esinin eski resmini, senin o upuzun, inanilmaz güzel saclarini gördügümdeki duygularimi anlatamam…aglayarak izlemistim uzun uzun…

    Ve TABII KI sadece sen degildin o durumda. Senin gibi niceleri, nice anneler, babalar, cocuklar, aileler, mutlu ve saglikli yasamayi hakeden nice insanlar ayni durumdaydi. Ve hala o durumda olan milyonlarca insan var su an. Sen cok sanslisin Gamze… bunun farkindasin degil mi? Sana bakip, sana imrenen, bizde su an böyle evimizde olabilsek, tedavi olumlu bir sekilde bitse de bizde evimize, sevdiklerizin yanina gidebilsek diye bekleyen, umut eden…belki de umudunu yitiren , senin kadar sansli olmayan onca insanlar… (sen bunlarin hepsini cok daha iyi biliyor ve durumuna sonsuz sükrediyorsun, biliyorum, Yazilarindan okuyoruz, hissediyoruz herseyi)

    Yüregim aciyor düsündükce, kahroluyorum. Elimizden pek birsey gelmese de, hep takip ettik durduk seni, hep merak ettik. Karamsar yazilarinda kahrolup üzülüp, umut dolu, mutlu yazilarinda o sevinci ta yüregimizde hissettik, yüzümüz güldü seninle birlikte. Eminim su an bu satirlarimi okuyupta “evet, kesinlikle öyle..ben de /biz de ayni seyleri yasadik” diyén birsürü insan vardir, eminim.

    Bazen o yorumlarda ben de ayni seyleri gecirdim icimden, “evet evet, aynen öyle, nasil da icimden gecenleri anlatmis sagolsun” dedim durdum hep.

    Cok seviniyorum Gamze… su an tarif edemeyecek kadar cok seviniyorum senin ve ailen adina. Okadar zor , okadar yipratici aylardan/yillardan sonra (hem fiziksel hem psikolojik) simdi yine eskisi gibi Atakan’in oyuncaklarindan, oyunlarindan, günlük olaylardan, güzel ve mutlu seylerden yazabilmen… evinde olman, yavrunla birarada olabilmen, ona dokunabilmen, onunla vakit gecirebilmen…. bizleri okadar mutlu ediyor ki. Allah’a binlerce kez sükürler olsun, hepimize bu günleri gösterdi. Hep bu yazilarini bir gün yine okumayi hayal ettik … inancimizi hic yitirmedik. Sükürler olsun..

    Ve ben son olarak su an hastanelerde ayni zor günlerden gecen, ayni zor dönemleri geciren tüm hastalara ve yakinlarina can-i gönülden, YÜREKTEN dualar ediyorum, rabbim tez günde onlara da sifalar versin, yüzlerini güldürsün, sagliklarina ve umutlarina kavustursun, güc ve sabir versin insallah…

    Sen de insallah en kisa zamanda eski sagligina kavusur, o güzel ailenle birlikte coooook uzuuun ve saglikli, mutlu yillar yasarsin. Sana bu blogda, yasliliktan ellerin titreyene kadar, gözlerin iyi görmeyene kadar Atakan’dan ve kardes(ler)inden güzel, neseli yazilar yazmayi ve bizlere de hepsini okumayi nasip etsin Allah…:)

    Cok selamlar, sevgiler.

    Ayse

  3. gamzemm gamzem illaki moralini bozcak bişey bulacaksın yaa kızım kötü bir rüya gördük Allahıma hamd olsun ki bitti gitti çook şükür düşünme artık o günleri birtanem oğlunla eşinle güzel keyifli vakit geçir bol bol dinlen hayat yeni başlıyor gamzemm moralini sakın bozma sağlıkla kall

Bir Cevap Yazın

