Çıkart yapıştır ben bıktım, Atakan’ın hiç bıkmaya niyeti yok :)

Standard

ingilizce kartlarımeslekler
r
sayfalarıaaeeeh
drrÇıkartma kitabı almayı abartan biz ebeveynler, hepsi evde mevcut olduğu için Atakan’a sınırlama koymak zorunda kaldık. Günde on çıkartma yapabiliriz yoksa kitabın eve geldiği gün neredeyse bitirecek yüzlerce çıkartmayı. Bundan memnunum aslında algıda seçicilik Atakan’da o kadar gelişmiş ki bu kitaplar sayesinde abartmıyorum iki-üç saniye içinde çıkartmanın yerini bulup yapıştırmış oluyor. Özellikle İş Bankası Yayınlarının Dinozorlar atlası ve Hayvanlar atlası o kadar karışık ve şekiller birbirine benzer durumda ki ama hemen bulup yapıştırıyor. Şaşırıyorum bu nasıl bir algıda seçiciliktir diye biz bu iki kitabı ikinci kez alıp bitirdik faydasınıda çok gördüm. Diğer çıkartma kitaplarımız boş sayfada hikaye tamamlamak gibi daha basit ama İş Bankası Yayınlarının çıkartma kitapları hepsi alındı yapıldı, bu konuda harikalar gerçekten ben bile çok zevk alıyorum ve çokda oyalayıcı keyifli uzun zaman geçiriyoruz kitabın başında, sonra hikaye üretiyoruz kafamızdan doldurduğumuz alanlarla… Eğer kitap siparişi vereceksem önce Yağızın blog sayfasına bakıyorum (Oğlumu Büyütürken) kendiside hayran olduğum takip ettiğim bir anne keşke tanışabilsem konuşma fırsatım olsa, İngilizce çıkartma kitapları almış bayıldım hemen sipariş verdim, ingilizce kartlarımız bizim balyanağa artık yetmiyordu öğrendiği kelimeleri tekrarlamaktan sıkılmış gibiydi sanki bende uzun zamandır araştırıyordum farklı kelime kartları Yağız’ın annesi sayesinde buldum şimdi yeni kelimeler öğreniyoruz, İngilizce çıkartma kitabınıda bildiğimiz kelimeleri yapıştıralım diye karar verdik Atakan’la, öğrendikçe çıkartmaları resimlerin üstüne yapıştırıyoruz, bildim mi annecim çıkartma yapmayı hakkettim mi diye hemen sorar, ödül olarakda bildiysek çıkartma kitaba yapıştırılır, böylelikle kelime haznesi gün geçtikçe genişliyor bende çok memnunum, ilgisi şimdilik yüksek ingilizceye. Ama çok ingilizce kitabı aldım, masalları, kartları, çıkartmaları zevkli hağle getirdim ingilizce oynayalım mı diye kendisi teklif ediyor, bizim için biii oyun aslında… Yeni başlayanlar için EduKids ile başlamalarını tavsiye ederim biz o kartlarla başlamıştık şimdi ise  Smarty’s Book of Words kitabı ve kartları,  My First 50 Words ve My Second 50 Words kartlarını kullanıyoruz kitap zaten şahane çokta kaliteli… Hatta balkona mantar panoya meslekleri astık renkli raptiyelerle, bu sıralar meslekleri öğreniyoruz, bildikçe mutlu oluyor, bilemeyince ben başarısızmıyım diyede üzülüyor bizim bıdık…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

5 responses »

  1. gamze hanım bloğunuzu süreklü takip ediyorum. ve Atakan ile yaptığınız etkinliklere bayılıyorum. Allah size bağışlasın. çok tatlı bir çocuk. benimde 14 aylık kızım var. ve bu eğitici oyunlar konusunda nereden başlamam gerektiğini hiç bilmiyorum. bana yardımcı olabilecek bir site yada blog varsa söyler misiniz? çalışan bir anne olarak kızıma daha faydalı olmak istiyorum. şimdiden teşekkür ederim.

  2. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Kitap tavsiyelerimizin işinize yaramasına çok sevindim. Umarım birgün tanışırız ama ben zaten tüm aşamaları takip ettiğim için sanki seni tanıyor gibiyim. Sen hepimizin kalbine dokunmuş ve bana da bu yazıyı yazdırmıştın o zor günlerde . http://yagizlahayat.wordpress.com/2012/02/11/umut/ Yaşadıklarınla hepimize umut oldun. Sadece çocuğun büyürken yanında olabilmenin bile ne büyük nimet olduğunu hatırlattın. Asıl ben senin gücüne hayranım.

  3. Ben de Aslı Hn ile aynı duygu ve düşünceleri paylaşıyorum. Blogcu anne ve Gamze Hn.ın sitelerini sürekli takip ediyum, onların çocukları için yaptıklarını hayranlık ve gıpta ile izliyorum. Benim de 14 aylık bir oğlum var, aynı zamanda çalışıyorum. Onun gelişimine en iyi şekilde destek olabilmem için neler yapmam gerekir daha doğrusu nasıl bir yol izlemem gerekir. Takip ettiğim kadarıyla sizden destek alabilirim, bana yardımcı olur musunuz lütfen nerden başlamalıyım…. İlgilenirseniz size minnettar olurum, hoşçakalın yavrularınızla birlikte her şey gönlünüzce olsun…

  4. böyle güzel bilgileri paylaşmanız çok güzel. bende hemen o kartlardan kızıma alıcam 😉 teşekkürler

Bir Cevap Yazın

