Bir tatlı huzur almaya gittim

Standard

Nasıl özlemişim.

Akşam yemeğimizi yedik, geçtik oturma odasına sevdiğim seslendi çöpleri atarken komşularımın sesini duymuş git biii merhaba deee istersen, içime kapandım diye çok üzülüyor farkındayım, dışa dönük hayata çaktırmadan alıştırmaya çalışıyor beni. Hemen fırladım yerimden maske var diye çok üzülüyorum Atakan’ım alıştı dışarı çıkarken maske takmama ama diğer çocuklar garip karşılar, benden korkar diye çekiniyorum. Kapıda ayak üstü muhabbet ederiz biraz diye gittim, illa gir dediler, birinci kat komşum Didem’im ben gelmeyeyim Gamzecim ufaklık biraz öksürüyor sana geçer diye düşündü, öyle kabullenmişler ki beni ufacık biii zarar gelmesini istemiyorlar belliki, böyle düşünen insanlarla aynı çatı altında olduğum için çok mutluyum gerçekten, acımı korkularımı anlayıp beni korumak istiyorlar. Didem gitti, Berna’lara girdim bir muhabbet, bir muhabbet iki saate yakın oturmuşum heralde ama bana nasıl iyi geldi, nasıl özlemişim iki çift lafın belini kırmayı. 🙂  Sanki daha önce hiç insan yüzü görmemiş gibi hissettim kendimi, öyle güzel muhabbet ettik ki, bizim bıdıklarda oynadılar arada oyuncakları paylaşamasalarda. Komşuluk, kafa dengi, aynı dilden konuşmak, paylaşmak, kapını çalacağın birilerinin olması güzel şey, hatta dertleşmek dahada güzel… Hastalığım sırasında bana ve aileme çok destek oldular hepsinin yeri bende ayrı gerçekten… Teşekkürler Berna – Hakan güzel muhabbetiniz için dedim ya bir tatlı huzur almaya geldim. 🙂

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

3 responses »

  1. o kadar sanslisinki ayni dili konusmak dedinya bu okadar onemliki hayatta ben italyada yasiyorum tek laf edecek kimsem yok nekadar italyanlarda canayakin olsalarda olmuyo iste benim memleketimin insani gibi olmuyo….italya demisken bkliyorum tatile bi kac kere daha yazmistim sana,hergun boguna girip takip etmeden olmuyoo oglum icinde bircok egitici oyun kaptim senden opuyorum….

Bir Cevap Yazın

