Bende kara biii talih var

Standard

Hayat gözyaşı döktürme bana artık, iç çeke çeke sevdiğime sarılıp, elini tutup, anneme sarılıp ağlamaktan, babamın duygusal gözlerini görmekten, kardeşimin sessizce yardım etme çabasından benim çaresizliğimden dayanamıyorum artık. Bu hafta yaptırdığımız dr. kontürolünde, dün aldık sonucu CMV diye bir virüs varmış tedavisi yirmibirgün sürüyor, ağızdan ilaç temin edilemezse hastaneye yatırılıcam yine, yine, yine…

Yine yavrumdan ayırılıcam, ben ne yapıcam nasıl bir talih bu… İnanırmısınız damarlarım hastaneden çıktığımda saç teli gibiydi, daha yeni yeni düzelmeye biraz kalınlaşmaya başladı, kollarımdaki morluklar daha geçmedi bile, şimdi ise tekrar aynı şeyleri yaşıcam ilaç temin edilemezse… Atakan’ıma ne dicem, nasıl açıklıcam durumu, yine diyemem ki kursa gideceğim annecim diye… Sabaha kadar uyumadım, kafamda kurdum durdum saçma sapan şeyler. Korkuyorum, yüreğim sızlıyor tedavi kötüye giderse diye, bu tedavi trombosit değerini düşürüyor ki benim daha yükselmedi bile, trombosit düşerse yaa kanama tekrar başlarsa bir sürü soru var kafamda, sevdiğimse çağırma kötü şeyleri diyor, tabiki çağırmak istemiyorum ama yaşadım bunları yaaa yine tekrarlanırsa, dedim yaa korkuyorum işte… Sanki sevdiklerim korkmuyor mu, bana belli etmiyorlar daha doğrusu belli etmemeye çalışıyorlar…

Hiç halim yok ama bugün Atakan’ın arkadaşının doğum  günü var oraya gideceğiz, güzel vakit geçirecek kuzum, bende açılırım komşularımla muhabbet etmek, çocukların mutluluğunu izlemek bana iyi gelecek eminim…

Dualarınız yanımda olsun,

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

12 responses »

  1. hep duamdasın gamzem rabbim hep yanında olsun hızır yoldaşın olsun bu da gheçicek inşallah allahın izniyle.

  2. dualarımız senin gamze kızım ,umudunu yitirme her gecenin bir sabahı vardır. sabah olacak işallah.seni seviyoruz.

  3. Gamze evet ye artık geçmişte yaşananları unutmaya çalış ve çağırma. onlar yaşandı bitti. Buna benzer ufak tefek şeyler de yaşanacak ve bir bakmışsın hepsi geçmiş gitmiş. Gününü güzel geçir, kurmak iççin kendine boş zaman yaratma. Etrafında zamanını doldurabileceğin harika insanlar var. Her zaman olumlu dşünmeye çalış. çoook sevgiler 🙂

  4. Gamze’cim, lütfen moralini bozma. Sende kara bir talih falan yok, aksine çook güzel bir hayatın var. Yüzlerce, binlerce kalp seninle atıyor, dünyanın en zor süreçlerinden birini atlattın, ailen, sevdiceğin yanında, birlikte aşamayacağınız engel yok. Bundan sonra yıkamaz seni CMV falan. Zor günler yaşayacaksınız elbet ama her defasında aydınlıklara çıkacaksınız. Eşin haklı, iyi düşün iyi olsun. Dualarımız hep seninle 🙂

  5. Gamzecim, canım; lütfen eşini dinle ve sakııııın o kötü düşünceleri çağırma!! Herşey güzel olacak, emin ol. Değerlerin gün geçtikçe daha da düzelecek ve merak etme, sen Atakan`ından ve sevdiğinden ayrılmak zorunda kalmayacaksın. Evrene pozitif enerji gönder ki, sana pozitif olarak geri dönsün.
    Bugün doğumgününde çocukların neşesi ve komşularınla hoş sohbet sana güç versin. Tereddüt etme; emin ol ki HERŞEY GERÇEKTEN İYİ OLACAK!!
    Sevgiyle,
    Derya

  6. çok güzel günlerin sizi beklediğini unutma..hiç tanımııyorum ama o kadar güze bir çocuğunuz varki Allah sizi ona ve sevdiklerinize bağışlasın.. .
    bu günleri unutacaksınız sizde Atakan da unutmayın 😉

  7. evet Gamze sıkma canını o kötü günler bitti ….
    ilaç temin edilecek ve inşallah hastaneye dönmeyeceksin…..dualarımız seninle sevgiyle, sağlıkla kal

  8. canım
    ne olur olumlu düşün bunlar ne ki senin yaşadıklarının yanında henüz vücudun güçsüz virüsler biraz zorlayacak ama böyle böyle güçleneceksin ve bir gün hiç gelmez olacaklar merak etme.Ben eminim çünkü banada zor tedavilerin ardından çok uğradılar.Dualarımız seninle çok iyi olacaksın..

  9. Eminim bunuda atlatacaksin inan bak bir sürü insanin duasi seninle rabbim seni sevdiklerine bagislasin ne olur sende iyi düsün iyi olsun hersey……

  10. Ne olur kötü düşünme herşey çok güzel olucak inşallah RABBİM in izniyle.Her daim dualarımızdasın.RABBİM yar ve yardımcın olsun.Amin.

  11. Gamzecim,
    Kötü ihtimalleri aklından sök at lütfen..Sana moral ve güç lazım,güçlü olmalısın ki,alt edebilesin herşeyi.Sen neleri atlattın dimi ama…Arkanda koca bir destek seliyle üstelik..Bunu da atlatacaksın emin ol.Üstelik sen çok şanslısın,hem seni deli gibi seven her daim arkanda olan eşin,hem mükemmel bir ailen hem de yaşama sevinci veren şahane bir yavrun var..
    Bir virüs de neymiş ki…
    Dualarımız seninle…

Bir Cevap Yazın

