Keşke kendi gibi kaderide tatlı olsaydı

Standard

Beş yaşında yok daha, belli ki o da ben gibi kontrole gelmiş kan vermek için sıra bekliyoruz, şimdilik o da ben gibi iyileşmiş görünüyor. Yaşı küçük olduğundan kafasında benim yaşadığım korkuları yaşamıyordur. Peki yaa annesi nasılda öpüp duruyor defalarca, doymak istercesine ama doyamaz ne kadar öperse öpsün, bilirim o duyguyu… Annesinin yaşadığı, içinde savaştığı duygular, hemde tatlı minik yavruna belli etmeden ayakta durma savaşı, yalandan gülümseyip, yavruyu eğlendirme çabası, inanın içimi acıttı. Daha küçücük dedim çok tatlıydın canım yavrum, nerden buluyor bu illet hastalık sen gibi minik yavruları, yanına gelip sarılıp öpmeyi o kadar çok istedim ki, ama yapamadım, yaaa dayanamayıp ağlarsam diye, gözlerimden yaşlar süzülmesin diye zor tuttum kendimi seni izlerken minik yavru. O an derinden bir offf çektim keşke dedim, keşke kendin gibi kaderinde tatlı olsaydı. İnanırmısınız maskesi bile yüzüne büyük geliyordu o kadar küçüktü, ama yaşadıkları bu hayatta tanık olduklarıda, çektiği acılarda bir o kadar büyüktü… Kaderin bundan sonra dilerim senin gibi güzel geçsin, sadece kontrollere git gel, sağlık hep yanında olsun…

Benim vücudumdaki CMV virüsüde hağlen devam, aşırı bir halsizlik var, elim kolum kalkmaz durumda, ama sevindirici haber hastaneye şimdilik yatırmadılar, hağla canım oğlumla birlikteyim, sevdiklerimle aynı sofraya oturuyorum, hağla şanslıyım bu hayatta. İlaç Afyon’dan bulundu birkaç gün gecikmeyle geldi, şimdi kırksekiz saatte bir kan kontrolü yapılacak, diğer değerleri çok düşürürse enfeksiyona açık hağle geliyorsun, dilerim bu tedavi herşey yolunda, güzelce geçer gider.

Kemiklerim feci şekilde ağrıyor, canım minik balyanağımda, ben senin ağrıları nasıl geçer biliyorum annecim deyip kocaman balyanaklarının arasından, tatlı dudaklarından keyifli bir öpücük bırakıyor yanağıma, geçti mi annecim, ohhhh tabiiii geçti canım yavrum deyip gülümsüyorum acımı çaktırmadan ona. Bu kalçadaki ödem yürümemi çok geriletti, acısıda çok, bazen sabaha kadar inliyorum desem yalan değil, günde üç tane ağrı kesici içersem daha iyiyim ama oda trombositlerimi düşürüyormuş dr’um kullanmamaya çalış dedi. İki tarafı bilmem neeee derler yaa işte o durumdayım aynen.

Güzel günler ne olur bizimle ol artık, göster şu evrenin gücünü, hayatıma…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

8 responses »

  1. üzüldüm, yavruna kıyamadığımız sana mı üzülsem, yavrusundan ayrılmamak için çabalayan anneye mi üzülsem bilemedim, sadece üzüldüm Allah yardımcınız olsun……..

  2. herşey geçecek gamze ALLAHIN izni ile ,, bir az daha sabır canım benim… izmirdeyim bende inşallah birgün yüzyüze de geliriz… seninle konuşmayı, tanışmayı çok istiyorum.. hayat hepimizi farklı şekilde sınıyor, canımızı yakıyor ama biz herşeye inat azımadı ki acımadı ki diye çocukça kendimizi güzelliklere odaklıyoruz.. bu seferde öyle söyle acımadı ki de balyanağını kocaman öp ve güçlü olmak için daha çok moral depola arkadaşım… kocaman öpüyorum…

  3. hitap şekli olarak ANNE yi size çok yakıştırdırğımdan bende anne demek istiyorum .bi hayli zamandır haber alamıyordum ama twitter daki paylaşımı görünce hemen okudum ve yazıyorum .görür görmez dedimki ben bu anneyi tanıyorum hemde yakından çünkü hissediyorum..anne Allah bize annelerimizden çok daha merhametlidir.Allah sana merhametiyle muamele etsin günün hürmeetine.hissettiğin sevginin temizliğine çok inanıyorum bu denli saf sevgiyi Allah boş çıkarmaz.Allah ömrüne ve özüne bereket katsın merhametin O”nun merhametine gark olsun.

  4. Gamze’cim dularım seninle ve seninle aynı durumda olan binlerce insanla. Sen bu yolu başarıyla tamamlıyorsun. Yaşadığın kötü günler senin umudunu kırsa da yıkılma, iyi düşün ki iyi olsun. Yorulmakta çok haklısın ne vadeler atlattın. Her zaman herşey kötü gidecek diye birşey söz konusu değil. Tez zamanda sağlığına kavuşmanı diliyorum.

  5. Canım Allah yardımcın olsun.Ya ben pek yazacak pek bişey bulamıyorum.Sadece elbette senin kadar değil ama acın karşısında inan benimde içim acıyor.Dualarım seninle Allah yardımcın olsun

  6. Canım Gamze,
    korkma ve her zamanki gibi balyanağından güç al. Onun o lezzetli yanakları, minicik elleri ve seni çoook seven tatlı kalbi sana güç verecektir. Ne zaman böyle olumsuz düşüncelere kapılsan, hep onun sana sevgiyle bakan gözlerini, seni öpmek için öne doğru büzüşen bal dudaklarını düşün.
    Sana bundan büyük motivasyon olmaz. İnan ki herşey çok güzel olacak!
    Çok öpüyorum.

  7. allah kimseyi evladından ayırmasın,sana ve şifa bekleyen tüm hastalara yardımcı olsun…

Bir Cevap Yazın

