Günaydın sürprizi :)

Standard

Bizim bıdırıkla bir uyumuşuz bugün, biz tatlı tatlı rüyalar görürken canım oğlumla koyun koyuna, sevdiğim bizden haber alamayınca telaşlanmış telimin şarjı bitmiş. Babam bir geldi birşey mi oldu kızım diye, saat yarım olmuş haberimiz yok, yatak keyfi yapıyoruz. Kalktık elimizi yüzümüzü yıkayalım diye banyo lovabosunda günaydın sürpriziyle karşılaştım. Bizim balyanak aaa babam ne kadar romantik diğmi annecim diyor. Teşekkürler sevdiğim…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

Tüm kadınların dünya kadınlar gününü gönülden kutlarım, yüreğinizden geçen tüm güzellikler sizin olsun…
kadınlar

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

9 responses »

  1. Geçen gün aklıma gelmiştiniz ama ,sayfanızı aramak için zamanım olmamıştı…Yazın kızımın evlenmesi nedeniyle yurt dışına gittik iki ay kaldık, oradan geldiğimizde annemizin kırk iki gün süren yoğun bakımı ve sonrasında vefatı nedeniyle sizden haberleri almakta uzak kaldım şimdi buldum inanin çok sevindim okadar sevindimki anlatamam hep dualarım sizinle inşallah başaracaksınız…sevgiyle Atakanı öpüyorum sizide kucaklıyorum…Hülya

  2. gamze uzun zamandır haber alamıyoruz senden bir problem yok dimi umarım herşey yolundadır….

  3. çok az yorum bıraksamda en başından durumunu blogundan ve facebook tan takip ediyorum..tedavinin sonuçlanmasına oğluna kavuşmaana çok sevindim allahım bidaha yaşatmasın..uzun zamandır yazmıyorsun ve ben çok merek ettlm umarım aksi bi durum yoktur gamazeciıimm..tekrardan çok geçmiş olsun..

  4. YA GAMZEDEN HABERİ OLAN YOK MU ÇOK MERAK ETTİM GÜNLERDİR GİRİYORUM AMA YOK HİÇ BİR HABER 😦

Bir Cevap Yazın

