Hatırladım,unuttuklarımı hatırladım

Standard

FFRDANSDSFSGFDGOYUNTAŞŞYAZZZZZZZZZZUnutmuşum, hatırladım

Sevdiğim, tat aldığım güzellikleri yaşamayı unutmuşum hatırlayınca o kadar mutlu oldum ki, haftasonunu yazlıkta geçirdik bana değişiklik olsun diye çıktık evden, yürümem yasak olduğundan sevdiğimle, kardeşim kollarını birleştirip beni kollarına oturtarak arabaya kadar taşıdılar. Çok zevkli bu arada öyle taşınmak kendimi kraliçe gibi hissettim. Derken kendimi sitenin kapısında buldum. Açtım arabanın camını derin derin içime çektim o mis çam kokularını, oranın sakinliğini, güzel ağaçlarını, salıncağımı öyle özlemişim ki yüzümde gülümseme oluşmuştu çoktan. Güzel bir hava karşıladı bizi gökyüzü tertemiz, yıldızlar hoşgeldin der gibilerdi. Bahçemiz ben hastane odamda savaşırken ağaçlar öyle büyümüşler ki görünce şok oldum. Çok eğlendik, arabayla sahile gittik yürüme mesafesinde olmasına rağmen yasaklara uymaya çalışıyoruz elimizden geldiğince. Arabada eğlence başlamıştı ”’Yatcaz-kalkcaz hooooop ordayım”’ şarkısıyla eller havaya yaptık balyanağımın favori şarkısı bu aralar eğlenerek dans ediyor. O da yetmedi arabadan indik bıdığımla Ankara havası oynadık. Peki ya sevdiğimle ”’Seninle herşeye varıııııımmm:)”’ şarkısıyla işte romantizm sahilde dans…

Eğleniyorum ama bacağım, ağrılarım,yürüme yasağım aman boşver beee Gamzecik hayatın tadını çıkar, eğleniyormusun, mutlumusun eeee gerisi fasa fisooooo…

Dönüş yolundada biii alış-veriş deymeyin tadıma. Ama bu kadınların para harcama çabalarını ve bundan nasıl mutlu olduklarını bir kez daha takdir ettim, Navada AVM’nin kapısında tekerlekli sandalye ayarladık bana öyle gezdim heryeri pes yani Gamzecik… 🙂

Güzel mutlu günler hep yanımda olsun artık…

SAĞLIKLA KALALIM,

SEVGİLER,

GAMZE ANNE…

Reklamlar

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

10 responses »

  1. Hep mutlu olun,bir gun bu hastalik biticek bu gunlere mutlu gozlerle bakicaksiniz insallah .. Atakan ve esinizle nice mutlu yillar diliyorum..

  2. Canım Gamzelim sabah arkadaşımdan bi mesaj bekliyordum onu okumak için. Oğlumu kreşe götürmeden önce face açtım mesajı okumadan bir baktım Hayata Kaldığı Yerden Başlayan Azimli kardeşim Gamzelimin yazısı var. Mesajın önemi yok neler döktürmüş yine diyerekten baktım yazına. Şu anda içim nane şekeri yemiş gibi oldu. Kalbim bir boşluğa düşünce hop ediyor gibi. Yazındaki duygu yükü mükemmel her zamanki gibi ağlıyarak okudum. Azmin zaferi bu eller üzerinde olmayı hak ettin sen. Yürümek yasak olsada sen elleri üzerinde taşınası bi Annesin. Geç anne oldum ben o mutluluğu hep yaşadım hep acaba oğlum annesiz büyürmü erken ayrılır olurmu diye endişeli günlerimde seninle tanıştım. Senin o yazıların bana şamar gibi geldi. Hep aldığım nefes ve oğlumun aldığı nefes için şükrediyorum rabbime. Yaşım senden büyük olmasına rağmen senden çok şey öğrendim Gamzelim. Seni bir kardeşim gibi çok seviyorum. Hep mutlu ol, hep bu acımasız hayatın çirkinliklerine azminle tokat atmaya devam et. Ankaradan sevgiler Şehnaz ablan.

  3. maaşallah size kırk bin kere hep mutlu olun sağlıkla kalın bundan sonra 🙂 muhteşemsiniz

  4. Gamzecim
    Foça değil mi orası galiba tam çıkaramadım ama çoook güzel.herşey çok güzel..deniz,güneş ve siz..yaz geliyor bacağın da iyileşecek eminim ve doya doya yürüyeceksin oralarda yakında.Bu arada 9 eylüle her gittiğimde seni arıyor gözlerim karşılaşamadık daha ikimizde eskisi kadar sık gitmiyoruz sanırım çok şükür..bir gün senelik kontrole gideceğimiz günler gelecek inşallah:)
    öpüyorum seni çookk..

  5. Gamzecim her zaman böyle mutlu ol inşallah, gülücükler yüzünden eksik olmasın. Sizi çoooooooooook seviyorum. öptüm

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s