İşe yarayan Gamze Anne

Standard

Bu hafta ben bayağı işe yaradım evet nefes nefese kaldım belki ama başardım yalnız hayatla baş etmeyi. Oğlumla kahvaltıyı kendim hazırladım hemde öyle uyduruk kahvaltılar değil her güne güzel güzel mamalar yaptım kahvaltılarımız bittikten sonra dinlenmem gerekirdi bende kendimi zorlamadan öyle yaptım bir bardak suyumu alıp ilaçlarımı içmek üzere oturma odamıza geçtik kalp atışlarım düzelene kadar kucak kucağa, yanak yanağa çizgi film seyrettik balyanakla, Atakan oyuncaklarına giderken bende dinlenmiş bir şekilde mutfağın yolunu tuttum kahvaltı bulaşıklarını toparlamak için. Belki bunlar size basit geliyor ama işe şimdiye kadar yaramayan ben ufak tefek şeyler yapınca mutluluk tavan yapıyor. Canım annem, babam gelmesin istedim bu hafta bakalım kendi başıma hayat mücadelem nasıl olacak merak ettim yapabilirmiyim diye, çok başarılı olamasamda becerdim sayılır, ağır işler değildi ama çamaşır yıkadım, katladım, yerleştirdim, evimi düzenli tuttum hergün yemeğimizi annem yaptı, babam getirdi tabiii o ayrı yine kıyamadılar,yaparım dedim ama dinlemediler yine yemekler hazır ama salatalarımı yaptım bende, bilmem biraz biraz bir şeyler yapmaya başladım ya, bu bana ayrı bir mutluluk veriyor. Bu haftam böyle geçti işte işe yarayarak 🙂

Veeeee asıl bomba hava güzel haftasonuda evde durmak yasak bize atık kendimizi dışarıya mis gibi heryer, güneş, çiçekler, ben rengarenk gözlerimin içi parlıyor valla, sevdiğim hadi bakalım dedi sen kullan, nasıl yaa dedim daha erken biraz daha toparlanayım yaaa beceremezsem reflekslerim nasıldı ki, ama nasılda istiyorum eskisi gibi özgürce istediğim yere basıp gitmeyi. Uzun zaman olmuştu direksiyon başına oturmayalı gördüğüm tedavi el ve ayak reflekslerimi neredeyse yok etmişti şimdilerde ise biraz toparlanıyorum. Sevdiğim öyle cesaretlendirince geçtim valla direksiyon başına yupbiiiii becerdim valla gidiyorum işte Atakan hep sen kullan annecim bak bacakların iyileşmiş diye çok mutlu, ben ondan da mutlu eski Gamze geri geliyor işte diye düşünüyorum. Bitanem, sevdiğim yanağımdan aldı biii fıstık bastım gaza açtım müziği son ses hepbir ağızdan şarkılar söylüyoruz, yedim, içtim gezdim birazda alış-veriş yaptım ohhh deymeyin keyfime.

Ayrı biii güzellikte alyanslarımızı evimizi alırken bozdurmuştuk üzülürdüm hep, dün biz dışarı çıkmadan annem-babam geldi. Sevdiğimden değildi bu hediye yeni trend şarkı ”’Tek taşımı annem aldı”’ diyerek değiştirdim çok güzel bir yüzük hediye aldım. Annecim, canım babam senin doğum günün bundan sonra 17 Mayıs dediler yüzüğü hediye ettiler dün almışlar hemende vermek istemişler. Aslında doğum günüm 29 Kasım ama 2.kez kansere yakalanıp doğduğum nakil olduğum yeni hayata merhaba demeye başladığım gün, ölüm kalım savaşı verdiğim gün, söylenenlere inanmadığım, boşuna çaba sarfediyoruz diye düşündüğüm gün, oğluma canıma bir daha kavuşamam dediğim gün 17 Mayıs işte ailem için doğduğum gün. Teşekkürler bize, bana verdiğiniz tüm çaba, destek için iyiki varsınız hediyeniz içinde teşekkürler canlarım benim.

Güzel biii hafta sonu geçti eve dönerken sevdiğim daha yapmak istediğin bir şeyler varsa yapalım deyince çok duygulandım hani sanki bütün hafta evdeyim sıkılıyorum kısıtlı yürüdüğüm için içimde bir şey kalmasın diye düşünmesi ne bileyim duygulandım işte, yaşamımızda gerçekten içimizde hiç bir şey kalmasın dilediğimiz yerde nasıl mutlu oluyorsak orada olalım…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

13 responses »

  1. çok mutlu oluyorum bunları okudukça…sanki ailemizden birisin artık,biz seni çok seviyoruz ve çoooookk uzuuunn yıllar boyunca en az bu kadar mutluluk verici yazılarını okumak istiyoruz.. eski zor günler bitti artık çok şükür Allahıma seni oğluna ve ailene bağışladı hamdolsun.. İnşallah yaşlılıktan buruş buruş olup Atakanın çocuklarını da seversiniz, Rabbimin ne günleri varmış hamdolsun..

  2. Gamzecigim Canım;

    Blogunu uzun zamandır okuyorum…İnan okudukça yazdıkalırnı bende çok mutlu oldum ….Çok nazik çok ince düşünceli insansın…seni seviyorum canım…çok dahah iyi olacaksın insallah

    Allah dilerse eger olmayacak mucize yoktur biz ona güvenelim sıgınalım…dualrında bizide unutma…

  3. Gamzecimmm,
    Dur daha yeni başladın daha neler neler yapacaksınız birlikte, ne çok güzellikleri paylaşacaksınız… çok öpüyorum seni ve güzel balyanak oğlunu 🙂

  4. Sen çok güçlü bir annesin,çok azimlisin Gamzecim.Ben inanıyorum ki Yüce rabbim senin evladına olan bağlılığını karşılıksız bırakmıyor herşey dua ile….ve yine inanıyorumki sen ve sana verdiği değerden dolayı o çok değerli eşin ve prensin yine eski günlerinize geri döneceksiniz.Seni çok yakından tanımıyorum ama hep içimden seninle ilgili güzel şeyler geçiyor.İnşaallah hep mutlu olursunuz hep yüzünüz güler…

  5. Maşallah,maşalah,mutluluğnuz daim olsun.Gamzeciğim gülen l yüzün hep gülsün inşallah.Güzel haberler,ini okudukça çok ama çok mutlu oluyorum..

Bir Cevap Yazın

