Gülermisin ağlarmısın, Yerdemiyim göktemiyim

Standard

Çarşamba günü Dr. günümüzdü hem ben gidicem dr’a, hemde bizim balyanak hep birlikte çıktık evden Atakan’da alışsın görsün benden nasıl kan alınıyor, acımıyor iğne batınca alışsın istedim her anını saklamadan seyrettirdim hemşirelerle muhabbet etti sakin karşıladı. Gelgelelim iki haftadır moralman hazırlamaya çalıştığım bizim bıdırık dr’un kapısına gelince yan çizmeye başladı. İki haftadır tuvaletini yaparken acıdığını söyleyince tedirgin olduk tamam o zaman bir gidip gösterelim pipici amcaya diyorum olmaz diyor ne teklifler, ne rüşvetler verdim yok istemedi olmaz böyle dedim aldım randevuyu zorlada olsa ağlasada götürücem koydum kafaya. Sabah kalktık gönül rızasıyla gidelim istiyorum ya ağlamasın üzülmesin diye ikna etmeye çalışırken ellerini kaldırdı havaya derinden bir ”’Offff tamam tamam madem bu kadar istiyorsunuz pipici amcaya gitmememi teklifinizi kabul ediyorum”’ dedi ama ben, sevdiğim sabah sabah koptuk gülmekten  o kadar tatlı ve komikti ki bu çocuklar insana hayat veriyor diye boşuna demiyorum. Önce ben kan verdim sonra gittik Bostanlıda güzel biii kahvaltı yaptık, günlerden Çarşamba, kaçar mı keyfin böylesi Atakan’ın randevu saatine daha var ver elini BOSPA ( Bostanlı Pazarı ). Offf nasıl heyecanlıyım uzun zamandır giysi pazarına gitmiyorum karıştır karıştır yap alış-veriş, bizimkiler beni pazara bıraktı onlarda baba-oğul parka gitti.  Nasıl güzel her yer rengarenk, bağrış-çığrış 10Lira-20Lira gel abla gel kaçmaz bunlar valla kaçmaz kalite burda, ucuzluk burda biii yandan gülüyorum, biii yandan gözlemliyorum, biii yandan karıştırıyorum giysileri ruhuma öyle güzel geldiki derken hoooop telefon çaldı sevdiğim Atakan’ın dr randevu saati geldi hadi dedi fırladım çıktım pazardan nasıl fırlıcaksam minik minik adımlarla tabii çıktım pazardan ayağım hağla kötü ama geride kalmıyorum hiçbir yerden çok fazla kendimi yormadan istediğim herşeyi yapmak istiyorum gezmek-dolaşmak istiyorum.

Giderken Dr’a valla tamamiyle şakaydı hiç pipim acımıyordu valla annecim ne olur gitmeyelim. Pipici amcaya şaka olduğunu gelmeyeceğimizi söyle ne olur diye nasıl yalvarıyor, taktım ama ağlasada götürücem, ben ikna etmeye çalışıyorum, balyanak hağla şakaydı diyor. Neyse gittik korktuğum gibi olmadı giriş anımız güzelce muayenesini oldu bu kadar mı dedi evet dedim ”’Hiçde korkulacak birşey yokmuş annecim”’ hadi gidelim tamam gidelim de Dr ne dese acil sünnet olması gerektiğini enfeksiyon olduğunu, bitiklik başladığını söyleyince kalakaldım nasıl anlatıcam ben şimdi Atakan’a hemde genel anestezi olacak ameliyathanede offff oofff oooffffffffffffff…

Sonra hem kafa olarak, hemde beden olarak yorulan ben annemlere kendimi zor attım, ”’CROOD’LAR”’ diye biii film girmiş vizyona, zaten vizyona giren filmleri Atakan’dan öğren benden çok sinemaya gittiği kesin baba-oğul mısır patlağı eşliğinde film seyretmeye kipaya gittiler, ordan çıkıp tay-parka gitmişler, ağaçları koparıp keçilere yedirince güvenlik görevlisinden yemiş zılgıcı bizim bıdırık haklı olarak, üzülmüş, ama yanlış yapmışım annecim diye anlattı. Oooo Atakan leyleği havada görmüşsün bugün amma gezdin bee annecim diyorum, yoooo ben leylek görmedim ki sadece martı gördüm diyor ben yine gülmekten kopuyorum tabiii. Geldiğinde yarın kayıp balık nemo gösterime giricekmiş kesin ona gidelim tamam mı hemde üç boyutlu o da gözlükle izlemek çok eğlenceli gerçekmiş gibi diye kendi kendine yorum yapıyor.

Yorgunluktan gözleri süzülen gezmekten öğle uykusu uyuyamayınca erken yatıralım bende sevdiğimle muhabbet ederim diye düşünürken muhteşem kış bahçemizde, çok seviyorum bu arada balkonumu küçük ama çok şirin oldu güzelce süsledim zevkli biii hağle geldi orda oturup bir fincan kahve, birkaç mum yanında tatlı muhabbet deymeyin keyfime… Hadi Atakan yatalım ne olur diyorum, çizgi film seyrederken uyurum dedi kabul ettim, hadi uyu diyorum uyumuyor, çözümü bizim bıdırık şöyle bulmuş kafasından ne olur annecim biii gözüm uyusun, biiii gözüm çizgi film seyretsin olur mu diyerek biii gözünü açmış, biii gözünü kapamış bana gösteriyor koptum yaaa çok fena bu çocuk hepbir ağızdan güldük ama ne Atakan erkenden uyudu, ne muhabbet edebildim sevdiğimle nede kahve içebildik uyumamak için direndi resmen canım tatlı yavrum benim heppp gülerek paylaşacağımız güzellikte anılarımız seninle çoğalarak büyüsün inşallah.

Bu arada Atakan’la yaptığım en büyük pişmanlık küçükken sünnet ettirmemiş olmam anlamazdı hiç olmazsa ben şimdi nasıl anlatıcam minik yavruma çocuk sünneti bile bir meslekten biliyorken, sünnet olcakmısın dediği zaman dayısı hayır ben pilot olucam diyor. O gün ben kırk kere doğururum heralde hayırlısı olsun inşallah…

SAĞLIKLA KALALIM,

SEVGİLER,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

6 responses »

  1. Sevgili Gamze,sünnet için sakın korkma.Ameliyata girmeden önce sersemletici bir şurup veriyorlar.Onun etkisiyle ameliyata sakince bişey anlamadan giriyor.Sonrada zaten bişeyden haberi olmuyor.Ben oğlumu 13 aylıkken fıtık ameliyatı yaptırdım.hazır anestezi almışken sünnetinide yaptılar.Şu anda oğlum 3,5 yaşında.Ama bu mayıs ayında tekrar sünneti düzeltilecek.Dikiş hatasından dolayı pipisinin yan tarafında beze oluştu onun alınması gerekiyor.Tekrar anestezi alacak diye bende üzülüyorum ama ne yapalım çare yok.Herşey sağlık için..Öpüyorum

  2. Gamze’cim, en kötü hastane maceranız sünnet olsun 🙂 Gerçekten hiç korkulacak bir şey değil. Hemen olup bitiyor. İyileşmesi de o kadar kısa sürüyor ki inanamazsın. Güzel hediyelerle, vaadlerle allayın, pullayın olayı, bak nasıl koşa koşa gidecek sünnet olmaya 😀

  3. Çok tatlı bu balyanak yahu sünnet değilde pilot olacak demek ki sünnetli bir pilot olsun annesi . Sen bir yolunu yordamını öğrenir anlatırsın ona. Benim kuzucuğumda 2 hafta önce genel anestezi altında amelşyat oldu bademcik geniz eti alındı evet ameliyat sonrası hali insanın canını yakıyor ama bu onların sağlığı için… Çok geçmiş olsun

  4. geçmiş olsun gamzecim.Oo bizim şeker atakanımız büyümüş erkek olacak artık hayırlısı böyleymiş demek..eminim hiçbir şey hissetmeyecek çabucak iyileşecek.çok şeker ama ya beni de güldürdü:)öptüm sizi

  5. canım benim yazıları vakit buldukça takip etmeye çalışıyorum.yazının sonuna geldiğimde de sana dua ediyorum.sen mükemmel bir annesin..

  6. benimde çok pişman olduğum bir konu gamzecim bnm oğlanlar geçen sene bayıttırarak ameliyatla sünnet olduldılar büyük oğlum şişman olduğu için kimse sünnet etmedi ama çok şükür bi doktor bulduk özel gazide oldular çok memnun kaldım ama çok pişmanım çünkü büyük oğlum 8 yaşındaydı tam sünnet olacak kardeşi çıkınca ortaya kaldı derken küçük büyüdü hade dedeik bu sefer büyük kilo aldı neler çektim allhım şifa versin çok zorrrr ama teklonojilerimiz ilerledi allhım nerde varsa yardım etsin balyanağıda

Bir Cevap Yazın

