Sihirli öpücük

Standard

Neyin var annecim bacakların mı ağrıyor, ne düşünüyorsun, seni ne kadar çok sevdiğimi düşünüyorum deyip koca biii öpücük kondurdum bile yanağına, nasıl anlatayım şimdi bundan iki ay kadar önce biii virüs vardı yine pörtledi ona üzülüyorum desem, zaten demem çaktırmamaya devam et bakalım Gamze Anne dur annecim hemen öpeyim seni bacaklarının ağrısı geçsin ”’Ayyyy valla geçti bee Atakan’ım senin bu öpücük sihirli mi ne sen öpünce hemen ağrılarım geçiyor”’ ama ben yarın yaramı öpmüştüm geçmemişti demek ki sihirli değil, (yarın yerine geçen gün diyecek hep karıştırır) Aaaa Atakan’ım sana sihirli değil demek ki başkalarına sihirli bu öpücük. Keşke bedenime gelen bu virüs biii öpücükle geçse üzmese beni, üzmese bedenimi. Geçen ilaçla tedavi işe yaramamış, damardan verelim derlerse yine ayrılırsam kuzumdan hemde acil sünnet olma meselemiz varken valla kahrolurum. Atakan’ın dünyası gibi olsa her şey biii öpücükle kötü meseleler yok olsa gitse…

SAĞLIKLA KALALIM,

SEVGİLER,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

3 responses »

  1. Bizim sihirli öpücüklerimiz yok ama dualarımız var canım dualarımız seninle virüste bir an evvel gitsin inşallah…

  2. Dualarım seninle Gamze çabucak iyileş.Oğlun yanında bu sefer hızla düzeleceksin. Moralini hiç bozma ki hastalık senden uzak dursun

Bir Cevap Yazın

