Erken alınan sünnet hediyesi

Standard

Acil sünnet meselesini duyduğumuzdan beri Atakan’ı nasıl ürkütmeden özel kelimeler şeçerek anlatsak, ne yapsakta korkmasa, ne alsakda mutlu olsa yada rüşvet teklif ederek hediyesine Dr’a giderse kavuşabileceğini, ilacını sürersek hediyeye yaklaşacağını biii şekilde anlatmaya çalıştık. İkinci biii göz görsün bakalım o Dr ne der diye gittiğimiz farklı bir hastane, farklı bir Dr. gerek olmadığını söyledi altı yaşında yapılması daha uygun dedi, sevindim mi evet sevindim ama benim kafam iyiden iyiye karıştı biri öyle, biri böyle deyince eeee şimdi ne yapacağız sorusu hep kafamda soru işareti şimdi. Üçüncü Dr’a gitmelimiyim yoksa ağrı varmı diye Atakan’ı gözlemlemelimiyim biraz bilemedim. Ama sünnet olmayacağını duyunca bizde balyanağın erkenden alıp sakladığımız sünnet hediyesini verdik. Yavrum bu hediyeye ulaşmak için aylarca para biriktirdi kimi görse cebindeki bozuk paraları alıp kumbarasına atıyordu şaka-maka bayağı birikim yapmış gizlice alıp alıp neler aldım kendime iyi oluyodu biii açıyordum kumbarayı benim cebimdeki paradan çok para çıkıyordu. Sünnet olmadan hediyesini almış olduk tabiii ama nasıl mutlu oldu görünce güle güle kullan balyanak…

SAĞLIKLA KALALIM,

SEVGİLER,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

One response »

  1. Sevgili Gamze,

    Girne Bulvarında ortak klinikleri bulunan Çocuk Cerrahı Dr.Aydın Mevsim ve Dr.Cengiz Gidener’e de bir danışın muhakkak.. Benim oğlumun doğduğu gün sünnetini yapmıştı Aydın bey. Sonrasında da kime tavsiye ettiysek çok memnun kalındı.

    İletişim bilgileri:

    Adres: Girne Bulvarı No: 166 / 2 Karşıyaka – İZMİR

    Tel: 0 232 382 20 20 – 0 232 382 50 50

    Cep Tel: 0 532 282 72 12

Bir Cevap Yazın

