Özlediğim arkadaşlık

Standard

Sen beni neden anlamıyorsun sıkıldım diyorum babamı bekleyecek zamanım yok beni hemen dışarı çıkarmalısın hemde akülü arabayla, olmaz Atakan baş edemem ben seninle basar gidersin, yetişemem bak bacaklarım daha düzelmedi olmaz dedikçe balyanağa evde resmen terör estirdi kaşlarını çata çata biii bakışı var bana sen beni anlamıyorsun diye pes ettim valla. Eğilip ayakkabısını giydiremiyorum yaaa bak kendim giyeceğim annecim söz veriyorum giydi valla isteyince nasılda yapıyormuş bıdıkkk. Aldık akülü arabayı gülle gibi yerinden kalkmıyor sağ yap Atakan, sol yap Atakan geri al hadi annecim öne şimdi canım çıktı hooop benim ayak ezildi neyse indik aşağıya bizim bıdıkda arabadan indi bunca eziyet bu kadar binmek içinmiydi. Hemen parka koştu araba biii yerde, Atakan biii yerde yetişemiyorum bidahamı Atakan ve ben park malesef daha erken olduğunu anladım. Bacaklarım düzelene kadar Atakan’ımın peşinde koşturur hağle gelene kadar yok bana park, akülü felan yasakladım kendime. Derken işten gelme saati apartman sakinleri bir bir geliyor kapı önünde muhabbet ediyoruz karşılaştıklarımla komşularım, sevdiğim geldiler hemen Atakan’ı babaya teslim ettim size parkta mutluluklar dilerim. Komşum Didem çağırdı gel oturalım diye, gittim hoş sohbet o bir yandan yemek yapıyor, konuşuyoruz, gülüşüyoruz bırakmadı birlikte yemek yiyelim dedi ben ona kıyamıyorum işten geldi yorgundur diye, ama öyle içten davet ediyor ki Emrah’ı aradım bizim tencereyide al gel diye hep birlikte yedik erkekler maç seyretti, çocuklar oynadı, biz muhabbet valla öyle iyi geldi ki uzun zaman oldu hastaneden dolayı, sonrada şehir değişikliği arkadaş ortamımızı değiştirmişti ama şimdi komşularım hepsi birbirinden iyi, çocuklar yaşıt güzel vakitler geçiyor. Sağol Didem’cim…

SAĞLIKLA KALALIM,

SEVGİLER,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

2 responses »

  1. biz de bi zamanlar öyleydik arkadaşım…. ne da şimdi böyle olduk acaba gerçekten çok merak ediyorum…

  2. Baştan biraz yorgunluk ve zorluk olsa da sonra herkes musmutlu olmuş Ne güzel :)) siz güldükçe mutlu oldukça biz de okudukça mutlu oluyoruz 🙂

Bir Cevap Yazın

