Hağla gülüyorummmm :)

Standard

Gülmekten yanaklarıma ağrılar girdiiiiii:) Parka çıkıcaklar baba-oğul tişörtü şortun içine girmiş bende çirkin gözüküyooo diye düşünerek Atakan tişörtünü dışarı çıkart dedim, aradan yirmi saniye kadar geçti veee Atakan ne yaptıııı dolabında ne kadar tişört varsa kucağına ne kadar sığdıysa hepsini kucağına almışşşş hadi babacım ben hazırım bunları ne yapacaksın diyoruz eeee annem dedi yaa tişörtlerimi dışarı çıkarıyorum, yaaaa koptuk valla ömrün uzun olsun canım yavrum benim… Her eve lazım bu çocukkkk…

Yine başka biii koptuğum olay babaannesi hayvanları çok ama çok sever, evde kalan yemek artıklarınıda hergün hayvanlara indirir, babaannesi evine döndü bu alışkanlık Atakan’a kaldı şimdilerde ise evde kalan yemek artıklarını hayvanlara götürmek istiyor evet buraya kadar süper. Annecim kalan kemikleri götürelim karınları doysun dedi, ama yanınada çilekli süt koyalımda kuru kuru yemesinler dedi, ben yine koptummmm tabiii Atakan’ım alemsin valla. Seninle yaşamayı, gülmeyi çok ama çok seviyorum canımsın.

SAĞLIKLA KALALIM,

SEVGİLER,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

3 responses »

  1. Gamze Hanım
    merhaba uzun zamandır sizi takip ediyorum. her yazınızı ilgiyle merakla okuyorum. bundan bir hafta önce sağ elimde bir uyuşma ve bir şişme hissettim. hemen doktora gittim. tahmin ettiğim gibi sinir sıkışması dedi. ülkenin durumu malum 42 gün sonraya sinir testi için gün verdiler. ne kadar sabırsızlandım, sinirlendim anlatamam. birde doktor sağ olsun moralimi bozdu ilerlemişse ameliyat olursunuz dedi.sonuca bir baksaydınız dedim içimden. şimdi yatağıma girdim.dedim ki bu kadar sabırsızsın ilkay merak ediyorsun hemen tedaviye başlamak istiyorsun. ya organ bekleyenler ya ilik bekleyenler derken aklıma siz geldiniz. hemen fırladım yataktan geçtim bilgisayar başına…sizi üzmek asla istemem lütfen buna sebep olursam bağışlayın beni. ama tutamıyorum kendimi. ne kadar güçlüsünüz, ne kadar sabırlı,ne kadar tevekkül sahibisiniz ki hastalığınızın her zorluğuna, evladınız hasretine dayandınız… ne denir, nasıl anlatılır aklımda tanımlayamıyorum…yeri göğü yaratan rabbim şafi ismini sizde tecelli ettirip ailenizden ve sizden şifayı eksik etmesin inşallah… HAYIRLI GECELER

  2. gamze hanim ben yaklaşik 8 aydir blogunuzu takip ediyorum siz herşeye gögüs geren güçlü bir annesiniz…oglunuza olan sevginiz ilginiz beni ne kadar neşelendiriyor bakın gamze hanım herşey bitti dediginiz anda hayata yeniden merhaba dediniz inanın artik hastalik sizden korkuyor gamze annee nolur kendine iyi bak emrah beyin ve atakanin size cok ihtiyacı var…ben inaniyorum ki siz bi süre sonra tekrar işinize dönuceksiniz….atakan ve emrah bey kadar bizlerde şanslıyız bize yaşamanın hayatın evlatlarımızın kıymetini bilmemizi sagladiniz için bende 24 yaşında biri 3 digeri 1,5 yaşında iki cocuk annesim.Ben bizlerin burdan sizin tekrar hamile oldugunuz haberlerini duyacagimizi umut ediyorum atakanin kardesine düşündügü isimleri okuyabilecegimiz gunler olacak ben inaniyorum hislerimde bu konuda beni hiç yanıltmaz SENİ SEVİYORUZ GAMZE ANNE…..SAGLICAKLA KAL

  3. Geçmiştem bugüne postlarınızın bir çoğunu okudum..
    Okurken bazen kelimler boğazıma düğümlenirken Atakanın muhteşem bir anne ve baba tarafından yetişdirildiği o kadar belliki..Gamze hanım sizi tanımıyorum… Ve Mutluluk sağlık huzur hep sizinle olsun..
    Umarım birgün sizi tanıma şansım olur..
    Kübra..

Bir Cevap Yazın

