Bilmem ki ne haldeyim

Standard

Hem mutlu, hem hüzünlü… Ne yüce biii duyguyu rabbim bana yaşatıyor. Geçen sene anneler gününde nakil olmama beş gün var, ne Atakan’ım gözümde, ne de aklımda insanın evladı nasıl aklına gelmez demeyin nefesimle uğraşıyorum tedavinin en yoğun günleri kemoterapi ağır geldi vücuduma on gün planlandı ama o kadar kötüyüm ki dokuz günde kesti canım doktorum Zafer Hocam, ben bu sefer tasalanmaya başladım tedavi tamamlanmadan nakile giricektim sonuç nasıl olacaktı ne zor günler yavrum, canım, kanım, evladım yok yanımda herkes perperişan sürekli tavanı seyrediyorum. Sevdiğim kanserden değil galiba kafayı yemek üzere Gamze diye düşünüyor sürekli psikiyatristimle kontak halinde. Ama şimdi nerdeyim tutamıyorum kendimi dünden beri hüzünlüyüm burnumun direği hem sızlıyor hemde garip garip bulunduğun yere, yanımda olan sevdiklerime inanamıyorum.

Annecim senin en sevdiğin hayvan hangisi dedi bu sabah belli ki kendi oyuncaklarından bana hediye ayarlayacak bende kelebek dedim birde uğur böceği, olamaz biii sorun oluştu şimdi benim kelebek oyuncağım yok ki, uğurböceğimi alıp hediye paketi yapalım diye babasını kaldırdı sonra elinde gerçek hediyemle geldi, açamazsın annecim yarın açacaksın, ipucu ver ne olur sabırsızlanıyorum diye cilveleniyorum bende neyse açmadım söz verdim oğluma, en güzel hediye bizim hayatımıza sensin zaten annecim.

Senin varlığın, yaşamımı yaşanılır kıldı. Sen beni bütünleyerek hayata kattın. Senin sevgin, beni biraz daha iyi bir insan yaptı. Seninle yaşamak zorunda kaldığımız farklılıklar yaşamın akışını değiştirirken, bana aynı zamanda hayatımın amacını da gösterdi. Ben şükretmenin gerçekten ne demek olduğunu seninle yeniden keşfettim, sen zamanında hayal etmekten vazgeçtiklerimi yavaş ama emin adımlarla gerçekleştirirken, biliyorum ki beni de çok büyüttün, çok eğittin, çok da “iyileştirdin”.

Ben bugün varsam, hala yaşıyorsam, hala pes etmediysem bizi yıkıp geçmeye çalışan bu kansere inat uğraştıysam, ailece uğraştıysak bu denli tek nedeni, senin beni Annen olarak seçmendir! Senin varlığındır… Mutluyum, duyguluyum, yanındayım… Geçen sene yanında değildim ama şimdi birlikteyiz canım meleğim…

Anne olmanın değerini bilen, anneliğinden asla vazgeçmeyen, hayatın tüm zorluklarına rağmen yaşamaktan keyif alan tüm annelerin Anneler Günü, kutlu olsun!

SAĞLIKLA KALIN,

SEVGİLER,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

3 responses »

  1. Seninde anneler günün kutlu olsun gamzecim,yavruna heeeeeeep mutlu,sağlıklı ve gülen gözlerle bak:)))

  2. hayat tabiki çok güzel bütün zorluklara rağmen rabbim beterinden korusun diyebilmek .seni tebrik ederim. zor günlere rağmen mutluyum diyebilmek .rabbim acılarını bir an önce dindirsin
    anneler günün kutlu olsun

  3. Yaşamak güzel şey hele anne olup yavrunun kokusunu hissedebilmek daha da bir başka,her annenin gamze anneninde anneler günü kutlu olsun.Şükürki artık yavrunun yanındasın

Bir Cevap Yazın

