Ne ağladı, ne ağladı Ahhh ahhhh…

Standard

Önce arkadaşı yaptığı otoparkı bozu diye başladı ağlamaya, yenisini yaparsın üzülme annecim diyorum, o şimdiye kadar yaptığım en güzel oto parktı, benden bozduğu için özürde dilemedi. Gel beraber yapalım canım benim ağlama bak bende çok üzülüyorum desem de yok nasıl ağlıyor yavrum içli içli. Ama sen yere daha oturamıyorsun ki ayakların iyileşmedi daha diye başladı bu sefer, o an içim yandı sürekli söyler ayakların düzelince yere oturarak arabacılık oynarız tamam mı annecim der. Ama bu sefer öyle farklıydı ki sen beni kucağına alıp hoplatamıyorsun, yere oturup benimle oynamıyorsun ben buna çok üzülüyorum, ama koltukda oynuyoruz diyorum yok illa yere oturarak oynamalıyım onun gözünde. Baba gelince oturalım yere istediğin her şeyi yapalım tamam dedim, olmaz şimdi öyle ağladıki oturdum yere hem oynuyorum, hem kara kara düşünüyorum yerden nasıl kalkıcam şimdi diye, hiç tutmuyor bacaklar, ama Atakan mutlu gözleri parlıyor yerde birlikte oynuyoruz diye. Ahhh annem bende istemezmiyim alayım seni havalara hoplatayım, sen kahkahalar at bende senin mutluluğunla dahada mutlu olayım. Ama şimdilerde senin yanında nefes alabildiğim için şanslı hissediyorum kendimi, sana yetemiyorum farkındayım ama beraberiz bee annecim. Aynı evdeyiz, gülüyoruz, mutluyuz. Elbet bu bacaklar, kollarda güçlenecek zamanla ben yeteri kadar üzülüyorum zaten, birde senin üzüldüğünü hissetmek istemiyorum. Canımsın…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

3 responses »

  1. Önemli olan onun yanında olman bir annenin nefesi bile yeter o yavru için.Elbette güçlenecek hiç bunları takıp üzülme.Senin yanında olman ona destek olman en önemli şey şuan.Bir çocuk Allah korusun babasızda olsa annenin varlığında güçlüdür destek bulur kendine ama annesiz bir yavru iyice kolsuz kanatsız kalır.Bir yavruyu ne anasız ne babasız kosun Rabbim.Amin.

  2. Kaslarınızın zayıflıgındanmı rahat hareket edemıyorsunuz? Eger problem bu yönde ise gidebilirseniz kesinlikle düzenli yüzmeye gitmenizi öneririm bana çok iyi geldi ameliyatlarımdan sonra kaslar çok güzel toparlıyor sevgiler

Bir Cevap Yazın

