Ne günlerdi

Standard

Nakil 1.Yaş pastamÖlüyorum heralde ben, çağır annemi- babamı son biii kez görsünler beni dedim, sevdiğime gerçekten ölüyorum sandım tansiyon-nabız tavan yapmış kalbim öyle biii atıyor ki nefes alamıyorum, resmen nefesim kesildi defalarca, ama bu yaşadığım zor günleri geride bırakalı tam bir yıl oldu. Oğluma, canıma, nefes alma sebebime kavuştum şimdi onun yanında öyle mutluyum ki her anını televizyon seyreder gibi seyretmek, sit-com tadında kahkahalar atmak, sürekli birbirimize söylediğimiz sevgi sözcükleri, biriktirdiğimiz güzel anılarımız hepsi ama hepsi yaşamaya değerler.

Atakan’la sürpriz yapmak biii o kadar eğlenceli hem saklamaya çalışan çabası, hem de herşeyi yanlışlıkla belli etmesi süper. Sürprizden daha eğlenceli hağle geliyor hazırlıklar. Asıl doğum günüm 29 Kasım, ama nakil olmam yani hayata tekrar merhaba deyişim 17 Mayıs, bunu da sevdiğim kutlamak istemiş, gerçekten beklemiyordum tam sürpriz oldu. Seviyorum ben bu adamı yaaa, kader ortağım, hayat arkadaşım, canım, sığındığım yerim, gözyaşlarımı akıttığım omuzum daha biii çok şey…

Ben lavobaya kalktım, hooop Atakan benden önce davrandı benim girmem lazım dedi, annemde gündüz bize tiramisu yapmıştı, iyi o zaman annecim sen gir bende biii dilim pasta yerim o sırada dedim ama benim bir yaş pastam dan haberim yok tabiii. Atakan sözüm ona belli etmeyecek yaa dedesine ama daha mumları yakmadık annem mutfağa gitmesin diye kulağına fısıldasa da herkes duydu tabiii ben kuzumun mutluluğunu bozar mıyım hiç duymamış gibi devam ettim neyse oturma odamıza geçtik hadiiii ışıkları kapatın diye seslendi bal yanak veee sahnede bir numaralı yaş pastam gülüyorum ama ağlamamak için zor tuttum kendimi. Yaşananlar bir anda gözümün önünden geçti nerde olduğuma, yanımdaki insanlara baktımmm, baktımmm, baktımmm şükrettim rabbime. Tamam sıkıntılarım hağlen var ama evimdeydim. Ne günlerdi yaşadıklarımız. Üfledim mumumu oğlumun elini tutarak ne dileyebilirim ki hayattan tabi ki ”’SAĞLIK”’

Sevdiğim çok teşekkürler, umarım birlikte daha çoookkkkk mumlar üfleriz iyi ki yanımdasın seninle daha güçlüyüm.

Anacım-babacım, kardeşim benim gücüme güç kattınız varlığınız, desteğiniz benim için çok değerli, çok hakkınız geçti bize, aile olmanın gücünü hep hissettirdiniz iyi ki yanımdasınız.

Peki yaa can oğlum hiç bir ifade tarzı sana olan sevgimi anlatmaya yetmez bilirim ama tek dileğim diyorum yaaa buruş buruş olana kadar sağlık içinde bu hayatta seninle büyümek, yaşlanmak…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

7 responses »

  1. MUHTEŞEM ANNE MÜKEMMEL ANNE DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN NİCE NİCE SAĞLIKLI HUZURLU SENELERE MERAK ETME SEN EŞİN BURUŞ BURUŞ NİNE DEDE OLACAK ATAKANINIZIN YAVRULARINI BÜYÜTECEKSİNİZ RABBİME ŞÜKÜRLER OLSUN SAĞLIKLA KALIN MUHTEŞEM AİLE KIRK BİN KERE MAAŞALLAH SİZE🙂

  2. duygularını öle güzel anlatıyosun ki kalbimde hissediyorum gamze anne allah seni sevdiklerine bağışlasın amin❤

  3. nice yıllara gamzeli anneee. okurken benimde aklımdan geçti çektiklerin hava alanında bakmayın die bağarmak isteyişlerin.. bakıcaanıza gidip yardım edin kan verin can olun deyişlerin.. şükürler olsun.. darısı her umut bekleyenlerin başına iyi ki doğdun

  4. ALLAH sağlığından ve sevdiklerinden ayırmasın gamzecim upuzuuun yıllarınız olsun sağlıkla huzurla…maşallah size:)

  5. çok çok kutlu ve de mutlu olsun doğumgünün!🙂 bütün sevdiklerinle beraber nice mumlar üflersin inşallah sağlıcakla! Allah’ın izniylen kemik naklin de kolaycacık geçecektir, sen bu hayatta tanıdığım en güçlü ve en sevgi dolu annelerden birisisin, avcunda sakladığın küçük atakan öpücüğü sana ihtiyacın olan bütün gücü verecek, hiç üzülme, mutlu ol, olur mu?🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s