Vallaha alem bu çocuk

Standard

Canım benim, dün sabah birlikte yan yana yatıyoruz ben doya doya oğlumu izliyorum uyansada birlikte kahvaltı yapsak diye. Hava o kadar sıcak ki ama annem geldi odamıza kızım uyuyanın üstüne kar yağar, incede olsa ört şu çocuğu dedi, bizim bıdık ne yapsa sözüm ona uyuyor. Biii gözünü açtı anneannecim İzmir’de çok kar yağmıyor ki dedi ciddi ciddi uyumaya devam etti. Ben bastım tabiii kahkahayııııı, ömrün sağlık içinde uzun olsun canım yavrum… Seninle yaşamak ne kadar zevkli ve eğlenceli…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

601d1f54-d068-4eae-8011-262605fcc8c0

Bir Cevap Yazın

