Koşulsuzca

Standard

Kim sever koşulsuzca beni diye düşündürdü Atakan, öyle masumca her fırsatta sevgisini ifade ediyor ki…

Ben koltuk değnekleriyle yürüyorum ya da saçım başım yok, güzel değilim, zayıflıktan bacaklarım çarpıklaşmış oğlumun hiç ama hiç umurunda değil ”’Canım annecim diye boynuma atlamaları, farklı odalardan bana seviyorum seni annecim diye seslenişi”’ nasıl olursan ol ben onun işe yaramasamda, ihtiyaçlarını karşılayamasamda ben onun annesiyim. Ben onun işlerini yapacağıma, minicik elleriyle o benim istediklerimi yapıyor.

Birde koşulsuzca annem-babam sever, yalan söyleyip gönlümü hoş etmeye çalışsalarda annem ”’ay parçam”’ diyor. Ne ay parçası ama tedaviden dolayı tipi kaymış, eli yüzü sürekli şiş, ben bile aynaya bakarken ey gidi Gamze neydin ne oldun derken içim gitmiyor değil.

Koşulsuzca seven birileri hayatımda olduğu için şanslıyım. Ama yinede neden sadece Atakan yanımdayken yüzüm gülüyor, şükrediyorum Allah’ıma iyi ki bir evlat sahibiyim diye. Allah’a emanet ediyorum yavrumu.

Hayat çok kırmış beni, hağlende kırıyor, kırılıyorum moral sıfır ya bu aralar kafam yastığa bile gitmiyor. Hayalet gibi ortada dolaşıp duruyorum. Ben istemedim ki böyle olayım, benim tercihim değildi yaşanan zor günler. Hastalığı ben çağırmadım, kim çağırır ki. Dağları devirdik, yüzdük yüzdük kıyıya geldik şimdi bii karış suda boğulacakmıyız yediremiyorum, üzülüyorum, ağlıyorum… İçimdeki dil yarasıda geçmez gibi bu gidişle…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

11 responses »

  1. Gamze bende seni çok seviyorum, her yazdığın yazı ile kah umutlanıyor kah umutsuzluğa kapıldığını görüp üzülüyorum. Yüzdün yüzdün kıyıya geldin üzme kendini diye bağırmak istiyorum sarsmak istiyorum seni. Yaşadığını sen bilirsin elbet ama Atakan var ya ailen var ya sıkıca tutun bence hayata onlar yeter sana… Hem biz de varız burda🙂

  2. Gamze, internet sayfamda favori listemdesin..Onceden bu hastaligin adini bile soyleyemezken ya da soyler soylemez kulagimi cekip parmagimizi vuracak tahta bisi ararken seni bulduk biz., guclu, umutlu kararli seni….Sen umutsun bi dolu insana , yazdiklarin oyle icten oyle samimi ki seni kosulsuzca seven bunca takipcin icin ama once guzel oglusun canin ailen ve sevdigin icin simsiki dur , dik basini , ben yendim guzel sayfalari actim hayatimda simdi yasama zamani de ve deriiiin bir nefes al. Cok cok degerli bu ikinci yasaminin hakkini ver. Hersey duzelir, su akaaaar yatagini bulur, lutfen uzme kendini …Sevgiler ..Isil

  3. Cansın, cana can katansın. Dışardan akıl vermek hep kolay şeydir. Ama bloğunda önceden yazdıklarına bir bak be güzelim. Ve en önemlisi dertlere karşı ne kadar güçlü bir GAMZE var kuzucuğuyla. Sen çok değerlisin, gayretli ve sevgi dolusun. Ve bu yaşanan acıların son bulmasına az kaldı. Keşke aklımda geçenleri daha güzel anlatabilsem sana.İyi ki varsın.

  4. Merhaba Gamze yazılarında bu aralar bir dargınlık hissediyorum ama umarım öyle değildir.
    Atakan maaşallah çok zeki çok tatlı
    güzel gönlünden öpüyorum direnmeye devam :)) sevgiler..

  5. sadece bir kere sırtım ağrıdı diye ve kocam beni doktora götürdü diye kocamın bana yaptıklarını anlatsam aklın durur gamze gerçekten. on dakika muayene oldum test istedi testlerimi dahi yaptırmadan eve geri getirdi. saydığı lafları utanırım söyleyemem. en sonunda gebersende bana söylemeyeceksin bir daha dedi. sadece bir kere rahatsızlandım evlendiğimizden beri. ve beni sadece bir kere doktora götürdü sayılır. yani hep seni okurken şaşırmıştım eşine zaten. maşallah demiştim hep. ama böyle işte böyleleride var hayatta aranızda ne gezti gulan_suri@windoqslie.combilmiyorum ama koalara aslında pekde takılmamak lazım bbelki de evlat can ötesi yok.
    ki tabi senin eşinin sana erdiği one destek de tabi su götürmez bir gerçek

  6. Sevgili Gamze, cokuzun suredir senin haberlerini takip ediyorum. Her yeni yazini oh tamam kazandi iste bu savasi, artik her sey daha guzel olacak umuduyla okuyorum. Biliyorum hayat ne yazikki her zaman toz pembe olamiyor. Ama sabir, cok sey atlattiniz ve atlatmaktasiniz. Eminim esinde adlandiramadigi pek cok zorlukla savasmaktadir. Yilmadan el ele devam etmenizi diliyorum. Kadinlarin gucsuz oldugu soylenir ama aslinda cogunlukla erkekler daha zayiftir. Eminim o da seni uzmek, yaralamak istemez. Belki biraz zamana ihtiyaci vardir. Sakin umidini yitirme, o muhtelen acilari ceken, savasan sen olmana karsin yorulmustur. Biraz zaman ve sevginizle her sey yoluna girecektir.

    Bekara kari bisamak kolaydir Gamze’cim ama birbirinizle acik iletisim kurun. Ne hissettigini acikca anlat. Ondan da iste. Eminim siz derede bogulmayacaksiniz.

    Sevgiler,

  7. Gamze anne,seninle gülüyor,seninle üzülüyoruz ,sanki Atakan bizim oğlumuz yeğenimiz kardeşimiz..Şunu unutma kardeşim,bu dünyada dert veriyorsa mevlam ,ahirette güldürecek..Sen ve ailen çok çok mutlu olacaksınız .Yeterki sabret,tevekkül et..Mevla neylerse güzel eyler.Duacınız unutma…

  8. Bilmiyorum eşin sana ne yaptı da bu hale geldin ama ne olduysa da oldu diye bakmak gerek.anne babadan ve evladından ötesi yok bu dünyada.onlar seni asla terketmez.eşininde seni terkedeceğini zannetmiyorum.istese daha önce de bırakıp gidebilirdi ama gitmedi.şuan önemli olan eşinin sana sadakati değil şuan senin iyileşme yolunda ilerlemen.hastalıktan dolayı kötü görünebilirsin bu gayet normal,kim olsa aynı görünecekti.güzellik içte yürekte sağlam durabilmekte.oğlun için Hastalığınla mücadelene devam et,saçlarında bacaklarında eskisinden daha güçlü daha güzel olacak.yeterki sen mücadele gücünü yitirme.annen baban için Atakan için en öncede kendin için.evet sen ayyüzlüsün güzel bir kadınsın,sağlıklı bir kadınsın.ve daha da iyi olacaksın inşallah

  9. Gamzecim
    seni en iyi anlayanlardan biri olduğumu biliyorsun,aynı şeyleri hissediyor,yaşıyoruz.Ben hasta olduktan sonra tüm bakış açımı değiştirdim çünkü bu çok zor bir süreç her insanın dayanma gücü farklı. Zaman geliyor annem bile “yeter nolur bir kez iyiyim de” diyebiliyor bir erkek neler yapmaz..Ben birlikte olduğumuz günden beri birgün bitebileceğini, pes edebileceğini aklımın bir köşesine yazdım.Benimle olduğu sürece yüreğimin en derininde yeri var ama gitmek isterse benim hayatım herşeyden önemli.Hayatta kalmak için onca çaba verdikten sonra,onca acıyı çektikten sonra hiç kimsenin bizi üzmesine izin veremeyiz.bu kendimize, çabalarımıza haksızlık olur.Kaldı ki sende biliyorsun moral herşeyden önemli..Üstelik allah sana bir evlat vermiş daha güzel bir hediye yok ki..sakın üzülme senin zamana ihtiyacın var eskisinden de iyi olacaksın.

  10. gamze ablacım herkese ve her şeye inat lütfen kendini bırakma. sen çok güzelsin ve toparlanacaksın. üzme kendini lütfen ablacım atakan için başaracaksın eminim ben ! dualarım seninle ablacım sevgiler çok öperim..

Bir Cevap Yazın

