Gülenay’ın kahbe kaderi

Standard

İyi olacaksın Gamze, ben senin izinden gidiyorum, sen güçlü ol ki benimde gücüme güç gelsin demişti. Demişti diyorum artık aramızda yok bıraktı bu dünyayı gücü yetmedi, bedeni, beyni çok savaştı ama olmadı işte kahbe kader daha evleneli iki gün olunca haber verdi Gülenay’a kan kanserisin diye. Konuşunca telefonda biii şekilde bağlantıya geçmiştik bana şanslı olduğumu Allah’ım banada Atakan gibi biii evlat versin demişti. Mesajlarını silmemişim yazmış bana hıçkırıklarla defalarca okudum yazdıklarını. Öyle güçlü ki, okurken ben bu kadar güçlü değildim dedirtti, ama gücü yetmedi, yenildi bu savaşa yenildi.

İçim, ruhum günlerdir kötü, hep düşünüyorum, üzülüyorum Gülenay’a mesajları içimi acıtıyor, tanımadım hiç ama kader aynıydı.

Şöyle yazmış bana destek olmak için,

”’Sesini duyduğuma çok sevindim, elbet bu hastane odasından çıkacağız, ne yapalım önümüzdeki güzel günlerin diyeti olsun, bizim askerliğimizde bu olsun, ne olursun sen iyi ol, sen iyi ol ki bende seni görüp iyi olayım öpüyorum seni çok.”’

Çıkamadın beee Gülenay’ım hastane odasından hani çıkacaktın, güzel günler yaşamak için, olmadı diğmi kahbe kader izin vermedi.

Ruhun şad olsun, yattığın yer cennet mekanı olsun, kadersiz kader arkadaşım…

Çok üzgünüm çok, tanımaya gerek yok üzülmek için, dua etmek için, geride kalanlara Allah sabır versin. Giden mi zor, kalan mı…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

4 responses »

  1. Canım benim Gülenay için bende dua ettim. Hatta inşallah Gamze görmez dedim. Üzüntü bu hastalığın birinci canavarı. Lütfen söylemişti, demişti kelimelerini bir yana bırak. Senin en büyük hazinen oğlun senin yaşama tutunmana çimlerin üzerinde olmana sebep. Senin en büyük hazinen eşin, ailen. Bir parçada ben gibi arkadaşların (diyerekten kendimede bi parça ayırayım🙂 ). Hayattasın, mutluyuz, O gözlerinin içi gülerkenki resimlerini görünce mutluluk kaplıyor içimi. nane şekeri yemiş gibi oluyorum. üzünküyü sıkıntıyı bir yana bırak ve lütfen Türkiyemin en güzel mekanında olmanın tadını çıkar.
    Ankaradan kucak dolusu sevgiler.
    Şehnaz ablan.

  2. Gamze!!! Aman ha, sakin ola hic bir seyi, olumu bile sen dert edinme kendine gozunu seveyim. Ben anacigimi 51 yasinda iken, bildigim, tanidigim herkesten daha saglikli yasarken, sadece cektigi sikintilar yuzunden, lenf kanserinden kaybettim. Bu dunya fazla hassas insanlara iyi gelmez. Ne olur asla umitsizlige, bezginlige kapilma. Atakan icin belki aldigi nefesten bile daha cok sana ihtiyaci oldugunu animsa ve cozumu olmayan seyleri goz ardi etmeye calis. Sen zaten muhtesem bir savascisin ama ben yine de sana olurda yorulursan diye seslenmek istedim. Kocaman sevgiler,

  3. Canim benim ablam .. Ablam yok ablam gibisin ayni yol ustundeyiz benimde esim mucadele veriyor . Allah yardimcimiz olsun . Gulenay benide yakti icim ciz etti . Goz pinarlarim hep yaniyor aciyor .. Fakat hayat bu be .. Boyle olunca sendelediginde aklina sunu getir ( ben hep oyle yapmaya calisiyorum ) hergun trafik kazasi vs oluyor hergun duyup goruyoruz olumleri .. Ama trafige cikiyoruz aslinda bukadar hayat .. Hasta nice insanlar iyilesiyor nice turp gibi insanlar gidiyor .. Hala konusmayi pek beceremiyorum. yasananlar cok zor acilar bitip guldunde bile sızı oluyor bunuda biliyorum .. Ama hayat cok guzel oglun harikaaa masAllah subhanAllah ailen super sen zaten superkadinsin .. Seni sevdim hep aklimdasiniz hepberaber saglikli sihhatli guzel gunlerimiz olsun insAllahh ..

Bir Cevap Yazın

