Çaresizlik ve yalnızlık

Standard

Hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim kendimi, yalnız kalmayı o gün ben tercih etmiştim annem Ankara’ya gitmişti babamda eşimin nöbetçi olduğundan haberi yoktu. Akşam yemeğini yavruma yedirmekte bile çok zorlanmıştım ama dik duruyorum, zorlandığımı belli etmiyorum yavruma, akşam oldu biii güzel koklaşa, koklaşa uyuduk.

Gece yarısı yavrum uyurken kalktı oturdu, annecim sen yapamassın şimdi ne olcak dedi ama ben anlamadım, hemen kalktım dur annecim sorun ne biii bakalım dedim hızlıca değnekleri yerinden aldım, ama o kadar hızlı hareket ediyorum ki ışığı yaktım baktım ki yavrum ishal olmuş yatak her yer batmış o kadar korkulu gözlerle bakıyor ki  yanına yaklaştım sen sakın korkma canım benim hemen ben halledicem dedim, öyle korktum ki yaa başaramazsam diye kollarımın gücü yok, yavrumu temizlemem lazım, zaten koltuk değnekleriyle zor hareket ediyorum derken korktuğum başıma geldi, hızlıca hareket edicem biran önce yavrumu o pislikten temizlicem diye kendimi yerde buldum, oğlumun kapısının önüne düştüm, o an hissettiklerimi anlatamam çaresizlik bir yandan, yalnızlık bir yandan, akan gözyaşlarım bir yandan, birde oğlumun bana ihtiyacı varken ben nasıl kalkacaktım yerden kalçamın üzerinde kendimi ittire ittire oğlumun odasına kadar kendimi sürükledim kollarımdan destek alarak kendimi koltuğa kaldırmaya başardım, hızlıca kalkıp banyoya alt açma bezi, kendime eldiven ve ıslak mendil aldım alırken ahhh canım yavrum sağlığımda böylemiydi ıslak mendili dışarı çıktığımızda kullanırdım cildine zarar vermesin diye hep ılık su pamuk ile temizlerdim ya da yıkardım. ama şuan buna bile razıydım yeter ki başıma gelen bu olaydan yavrum korkmadan temizlemeliydim, annecim her yer battı derken korkulu bakışları, batsın annem bak şimdi mis gibi olacaksın diyorum ama korkulu bakışı var, o da belli ki bana üzülüyor.

Taktım eldivenleri altaçma bezini serdim ama yavrumu kaldırıp koyamıyorum bezin üstüne, titrek sesimle yavrumdan yardım istedim hemen kalktı ama hareket edersem daha çok batar annecim diyor öyle üzülüyorum ki, sen sakın merak etme söz veriyorum mis gibi yapıcam her yeri, sen yeter ki tedirgin olma dedim ama yapamadım yine işe yaramadım.

Sabah kahvaltısıyla duruyorum bu aralar iştah yine kalmadı, biii ilacımında miligramını düşürmüşlerdi öğürme yapıyor, birde böyle biii durumla karşılaşınca başladımı öğürme ben asla oğlumun kakasından iğrenmem mümkün mü böyle bişey ama hastalıktan biraz daha hassasiyet oluştu sanırım. Öğürünce ben Atakan’ım dahada korktu. Aldım elime telefonu yalvarıyorum Allah’ıma şarjım bitmesin diye, yatarken bitmek üzereydi telefon açıldı kardeşim, babam korkmasın gece neden aradım diye Ozan yetişin ben çok çaresizim babam yetişsin dedim, canım babam uçtunmu nasıl geldin hemen. Tamam Gamze üzülme ben hallederim dedi, baba kusura bakma Atakan hiç böyle bişi yapmazdı bende şaşırdım ama yavruma yardım edemedim, lütfen Gamze üzülme hadi sen geç oturma odasına dedi, yatak odasının kapısından izledim tamam annecim bitecek şimdi bak deden şimdi halledicek, ohhhh mis gibi oldu yavrum, nevresimlerde değişti Allah razı olsun canım babamdan, sarmaş dolaş tekrar yattık annecim karnımı ov dedi, iki saate yakın karnını ovdum, hep izledim yavrumu, düşündüm, üzüldüm, cevap bulamadığım sorular.

Bir gün arayla yine aynı şeyi yaşadık, annem gelmişti Ankara’dan ama bu sefer ishal değildi tam tersiydi, şoka girdik annemle nası yani oğluma ne oluyordu yoksa aklıma gelenmiydi bakalım biraz daha gözlemliyeceğim, umarım değildir, zorluklara, yaşananlara tepkisi değildir. Neyi belli etmemeye çalışırsan çalış, çocuklar çok zeki herşeyi anlıyorlar…

Allahım, doğru yol göster bize, zorluklarla savaşma gücü ver sana sığındım…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

Reklamlar

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

9 responses »

  1. Ne olur üzelmeyin Rabbim herşeyi bilendir görendir bize şahdamarımızdan daha yakın bugünleri hatırlayacaksınız sakın ümidinizi kesmeyin moralinizi yüksek tutun lütfen

  2. Gamzecim,sen Gamzesin,sen kadınsın,sen dünyalar tatlısı Atakan’ın çok sevilen annesisin.Bugünler de geçecek gidecek,tekrar kendine,oğluna,sevdiklerine yetip dertlerine derman olacaksın gülümseyen yüzünle,yeter ki inancını kaybetme!Sevgiler:)

  3. Ahhh gamze anne sen ne iyi bir annesin keşke her anne senin gibi olabilse 😦 rabbim tez zamanda sağlığına kavuştursun seni

  4. Güçlü , güzel anne.satırlarını okurken içim titredi.bilmiyorum beni hatırlıyormuzun.hastanede seni ziyarete gelmiştim.izmitten ikizlerin annesiyim.o zaman bana demiştinki bir bitse bir yawruma kavuşabilsem.yawrum dedikçe gözlerin parlıyordu. aşağıda eşim ve çocuklarım beni bekliyolardı.indiğimde rabbime defalarca şükrettim yanlarında olduğum için.bak sende şimdi atakanın yanındasın.yawruna sarılıp koklayabiliyorsun.gün gün bizlerinde çaresiz kaldığı zamanlar oluyor,yetişemiyoruz,beceremiyoruz,annelerimizden yardım bekliyoruz.olmuyor bazen insan herşeyin üstesinden gelemiyor be kardeşim.zor çok zor zamanlar geçirdin.allahım çok daha iyi günler nasip etsin ama yorulma gamze ne olur yorulma .senin daha çook uzun yolun var.bak atakancım okullara gidecek.sende onun mezuniyetlerine gideceksin.bu bıkkınlığını,bu yorgunluğunu ne olur bir kenara bırakmaya çalış.biliyorum söylemesi kolay geliyor diyorsundur ama az daha çaba ne olur.emrah beyinde dediği gibi sen ne okyanuslar aştın.bu dereleride geçeceksin.insanüstü çaba gösterdin .belki sen kendinden bile bu kadarını beklemiyordun.sil ne olur kötü günleri sadece geleceğe umutla bak ne olur gamze.seni çok öpüyorum güzel yanaklarından

  5. bir gün bunlarad geçicek herşey ama herşey istediğin gibi olucak bak görürsün bu dualar seni oğluna kavuşturdu ya bundan sonrası ne ki…..Sevgiyle Kal….

  6. Gamzecimm
    Sen icini ferah tut bu gunler gececek sen bir mucizenin mimarisin, ben de zafer hocanin hastasiyim ve oradaki nakil olacak/olmus kisilerle konustugumda hepsi kardesten nakil seklinde, senin kaderinde iyilesmek var ki cok dusuk olasilik olan bir ilik bulundu taa italyalardan sana geldi mucizeler mucizesi bu! Ondan mucizene inan Allaha guven azicik daha sabret tum kalbimle bu gunlerin gececegine inaniyorum ailecek guzel gunler goreceksiniz, hamileyim ve dualarimda sen varsin! Sevgilerimle

  7. İçim eridi,kalbim ezildi.gözlerim ağladı.çaresizliğini düşündüm kendimi yerine koymaya çalıştım.çok üzüldüm.tez zamanda şifa bulursun inşallah

  8. Canım gamze ne olur üzülme sen çok ama çok güçlü bir annesin. hep dualarımdasın inan RABBİM tez zamanda şifa versin te zamanda sağlığına kavuş.Amin.RABBİM yar ve yardımcın olsun.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s