Böyle düşünmemiştim

Standard

Gitsinler istedim, iyi gelir onlara birlikte olmak, hem kuzenleriyle vakit geçirir, çiftlik, hayvanlar, baba-oğul birleteliği iyi gelir dedim. Ama ben böyle düşünmemiştim, Atakan’sızlık beni bu kadar yaralar sanmamıştım. Eskişehir’e gittiler baba-oğul, ama benim evim boşaldı, neşem gitti, tadım tuzum kalmadı, gülmeyi unutur hağle geldim. Özledim bee yavrumu çok özledim, odasına gidip oturuyorum, oyuncaklarına bakıyorum, her şey yerli yerinde odasında yaşanmışlık yok gibi sanki, dağınık olduğu zaman çok seslenmem çaktırmadan ben toplarım, yaşanmışlık olunca dağınıklık olur, ne mutlu ama şimdi öyle değil, bal yanağım yanımda yok. Birkaç günlük Eskişehir tatili beni bu kadar yalnız hissettirmemeliydi. Anne olmak bu muydu tarifini bile yapmakta zorlandığım duygu muydu. Atakan’la yaptığım her şeyi çok özledim, muhabbetlerini, güldürmesini, gülüşünü çok ama çok özledim. Kalbim çok acıyor bu aralar Atakan bana güç oluyordu, daha güçlüydüm ama şimdi öyle değilim. Yüce Rabbim sana emanet önce evladım.

Telefonda konuşurken annecim aklın bende kalmasın tamam mı derken içim titredi aklım hep sende beee yavrum. Halasıyla konuşurken Elif’im şuna, buna dikkat edin olur mu, böyle bir şeyle karşılaşırsanız bir şey demeyim olur mu diye konuşurken, Gamze’cim sakın öyle düşünme ben kızlarımdan ayırmam Atakan’ı sen sakın merak etme deyince içime su serpildi ne yalan söyleyim. Atakan kolay biii çocuk yemesi, içmesi, bakımı zevkli biii çocuktur. Atakan’ımla oyun oynamamız, biii birey gibi onunla konuşmamız yeterlidir. Canım, kanım bal yanağım çok özledim bu ayrılık bana hiç iyi gelmedi ama umarım siz iyisinizdir, mutlusunuzdur.

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

3 responses »

  1. Allahım yavrularımızdan ayırmasın. ben de pimpirikli bir anneyim. oğlum babasıyla babaannesine gidince camlar kapalı mı önünde sandalye var mı çaydanlık ocağın arkasında mı gibi sorular soruyorum:)Allaha emanet olsun hepsi. Sevgiler Ankaradan

  2. RABBİM kimseyi yavrusundan ayırmasın.Amin…İçini ferah tut eminim çok iyidir küçük paşan.Sende kendini üzme ne olur.

  3. gamze anne seni unuttugum ıcın kendımden nefret edıorum beynımden ruhumdan. bakmısım sana ama görmemişim duymusum ama dönüp bakmamısım. 9aylıkoglum kucagımda şimdi. sıkıca sarıldım ona ve gozyaslarım gozumde duam kalbımde ve dılımde sana suursuzca yazıyorum ne yazdıgımı bılmeden. etrafımda yok dıyemı kapadım kulaklarımı. ne kadar acizim. dun ne kadar uzulmustum begendıgım elbıse bedenıme olmadı dıye. bugun sayende sukrettım bedenımdekılere. sana kocaman sarılmak alnından yanaklarından ellerinden öpmek geldı ıcımden. anne oldugum ıcın duyup goruyorum artık. ağlıyorum gecen bos zamanıma. ama söz telafi etmeye basladım. aradım eskişehir devlet hastahanesini saat 3 te eşim gelicek işten onuda alıp yanıma ılık donoru olmaya gıdıcem. randevumu aldım. maddi olarak yetemem ama kapı kapı dolaşıcam ınsanları ellerınden tutup kan vermeye goturucem soz. dualrında benıde unutma gamze anne, senın duan kabul olur benımkı acız kalır yanında. rabbım kalplerımızı kapatmasın. seni çok seviyorum

    zeynep sezgin

Bir Cevap Yazın

