Diyorum artık

Standard

Diyorum valla hay ben böyyyyle kaderin, yetemediğim, yetişemediğim için, muhtaç olduğum için, günah yazma yarabbi biliyorum benden kötüleri hep düşünüyorum ama sağlıklı sadece evime ve evladıma yetmek istiyorum başka bişiii değil… Kötüyüm çok kötüyüm. DİYORUM ARTIK HAY BEN BÖYLE KADERİN…………………. Anlatacak çok şey var anlatamadığım.

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

5 responses »

  1. 3 sene içinde 6 ameliyat gecırdım Bende ne evime ne eşime nede kızıma yetebiliyorum.Ama küçük küçük adımlarlada olsa emekleyen bir bebek gibi hayata tutunmaya çalışıyorum. Sizin gibi banada destek annem babam kardeşim var çok şükür diyorum.Lütfen isyan etmeyin lütfen .İnsanoğlu çektiklerini çok çabuk unutuyor daha dün veda mektupları yazan siz değilmiydiniz, Atakan ı bir daha görürmüyüm diye ne korkularınız vardı bir nefese ne kadar muhtaçtınız şimdi evinizdesiniz,yanınızda tüm sevdikleriniZ ne olur bunların mutluluğunu yasayın şu anda.Sakın ama sakın isyana girmeyin sabredin yavas çok yavasta olsa Rabbim kolaylıklar gösteriyor inanın yavas yavas sakın acele etmeyin sevgilerimle

  2. Gamzeciğim tabiy ki çok zor günler geçirdin, hiç kolay değil yaşadıkların ama en zor günlerini yaşarken bile hep umut vardı yazdıklarında hep yaşama sevinci vardı. Oğlum için derken bile yazılarında ben o çoşkunu hayata tutunmanı anlardım. Ama sen zor günlerini aşmışken geriye kolayları kalmışken uzun zamandır hep mutsuz hep umutsuz.Belki diyeceksin size kolay bunları söylemek haklısın tabiy ki, fakat lütfen daha umutlu daha mutlu olacağın günlerde kendini harap etme..Neler geçti bunlarda geçecek..bak artık evindesin, Atakan’ın yanında..Eşin, ailen yanında.kendi mutfağında yemeklerin hazırlanıyor, kendi yatağında yatıyorsun..Günlerinin, oğlunun ve evinin tadını çıkar Güzel Gamze…Bizler seninle ağladık seninle güldük ve hala senin güzel haberlerine seviniyoruz.Artık farklı bir misyonun var…Çok şey yazmak isterim ama başını ağrıtmayayım..Şimdi git oğluna kocaman sarıl ve şükret ona sarılabildiğin kokusunu içine çekebildiğin için. hep dualarımdasın…Allah yar ve yardımcın olsun…

  3. Şu Mübarek Ramazan gününde dualarım seninle. Tüm sıkıntılarına Rabbim derman versin, sizi güzel günlere çıkarsın.

  4. Gamzecimm bugun arife gunu, dualarimda sen varsin..
    Soylemesi kolay diyeceksin belki ama sen zorunu atlattin kolayi kaldi kismen…
    Katarakt, kalca kemigi vb vb bunlar senin atlattiklarin yaninda viz gelir tiris gider, sen cok zor seyler yasadin sabrin sonu selamettir, bundan sonra guzel gunler olacagina eminimm… Sen icini ferah tutmaya calis kalbim dualarim seninle! Ve iyi ki annen baban hayatta saglikli, guclu, Allah hepimize saglikli uzun omurler versin insallah. Sevgilerimle simdiden iyi bayramlar

    • Allah hepinize saglikli uzun omurler versin yazacaktim seni ve aileni kastederek, n yerine m ye basmisim hepimize olmus:/

Bir Cevap Yazın

