Niye böyleyim

Standard

Kendine gel Gamze desemde her defasında hep aynı refleksle, aynı tepkiyi veriyorum, kendimi bu konuda ne kadar uğraşsamda biii türlü terbiye edemedim… Dün gece kadir gecesi için babaanneme gitmiştik gelirken tam arabadan indik arkaya biii araba durdu yavrumu farketti durdu aslında ama ben Atakan’ımın arabaya doğru yöneldiğini gördüm bende biii panik hali sanki araba hareket edicekmiş gibi geldi. Yavrum bende öyle tepki verince adım atmasıyla şıçrayıp geriye kaçması bir oldu. Annem özür dilerim bu huyumu hiç sevmiyorum ama ne olur dikkat et dediysemde, biii yandan eve doğru yürümeye çalışıyorum biii yandan kendime kızgınlığım devam ediyor derken. asansörün kapısına geldik ilk önce komşu bindi arkadan Atakan’ım asansörün arasında kaldı, tam adım attı, kapı kapanmaya başladı ama bendeki tepkiyi biri görse eyvah çocuk asansöre sıkışmış der… Eyvah yavrum kaldı diyerek bağırıyorum ama yüreğim yandı, hep uyarırım zaten aman annecim kabini görmeden sakın asansöre adımını atma diye hep çok korkarım ama her konuda Atakan’a karşı soğuk kanlı olamıyorum, kızıyorum kendime ama yapamıyorum. derim ya yüce Rabbim evladım sana emanet bizler birer bekçiyiz, bekçiliğimizi iyi yapabilirsek ne mutlu biz anne-babalara…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

One response »

Bir Cevap Yazın

