Bunu da yapar mıyız annecim

Standard

Yaparız annecim hepsini yaparız, bitmeyen sancılar, ağrılar ve gittikçe fazlalaşan bağırmalarım, ağrımdan resmen anırıyorum şu son yirmi gündür, meğer çürüyen kalça problemim gittikçe ağırlaşmıştır diye düşünürken, meğer kalçamı kırmışım, amma it canlıyım ben diyorum şimdilerde kendime… Pes yani Gamzeli anne kırık kalçayla nasıl yirmi günü aşkın bii süredir dayanabilirsin.

Atakan’ıma anlatmaya başladım acil ameliyata girmem gerekirmiş diye, ameliyat ne demek sorusuyla karşılaşınca, canım yanmasın diye doktor amca beni uyutacak, ve seninle yapamadığımız herşeyi uyanınca yapacağımızı anlattım, Ameliyat bitince herşeyi yapıcaz annecim, sen ben ameliyattan çıkana kadar plan yap dedim, başladı şimdi balyanağım, anne top oynarmıyız, yerde arabacılık oynarmıyız, sen mi beni havuza götürürsün, dedemin arabasını kaçırıp sinemaya gider miyiz, veeee daha neler, neler kocaman biiiii ”’EVET”’ evet annecim hepsini yaparız. Hadi bakalım ayrılık vakti geldi açtım yine avucumu aldım, ayrılış anlarımızda yaptığımız mutluluk deposu öpücüğümü, hatırlarmısınız bilmem ikinci kez kansere yakalandığımı öğrendiğimizde, ayrılığımızın gecesine sevdiğimden dinlediğim masalın öpücüğüydü bu, tazeledim tekrar, Atakan’ımdan öpücüğümü, asansöre geldi sedye ameliyathaneye gitmek üzere ben gelene kadar plan yap annecim, seviyorum seni diye bağırdım ama o kadar kötüyüm ki, son yaşanan sıkıntılarımız sağlık problemleri, kalbimin yalnızlığı, doktorların söyledikleri, solunum yetmezliği var, kesinlikle beklenmeli kalça çürümesi derken, acil çıkan kalça kırıklığı, hemen yapılması gereken ameliyat daha neler, neler… Ameliyat masasında hağla karar verilemeyen, genel mi yoksa belden mi uyuşturalım denen soru, kalakalışım, cevapsız kalmam ağlamam, çaresizliğim, genel yaparsak Gamze hanım solunum yetersiz masada kalabilirsiniz, lokal yaparsak sizin gibi hastalarda kan çabuk pıhtılaşmadığı için belden yapılan iğne içerde kanama yaparsa felç olma tehlikesi var seçin dercesine konuşmaları, ben bilmem ne olur nakil doktoruma sorun deyişimin üstünden tam bir hafta geçti bile işte, yüce rabbim gücünü bir kez daha bana gösterdi. Ayak parmaklarımı oynattığım anı çok iyi hatırlıyorum nasıl seviniyorum içten içe, gülümsüyor, şükrediyorum ohhhhhhhh beee işte Gamzeli anne acı, ağrı, sancı bitti gitti. sadece ameliyat ağrıları var bu da ne ki, vız gelir valla… Ameliyattan çıktım gözlerimin içine bakıyor, hemen yürümem gerekircesine, dün yanında yürümek istedim, bak annecim nasıl yürüdüğüme, göstermek istedim, yataktan zorla kalktım, tam volkırla yürümek üzereydim ki, değneksiz yürüyeceğini sanmıştım demez mi içim cız etti, Atakan’ım benim az kaldı dayan bee annecim valla güzel günler geliyor hissediyorum. Acil yapılan kalça ameliyatımla toparlanma çabası gösteren ben biiii çok şeyi kaçırırken hayatta, kaçırdıklarımı yakalama çabasındayım, bugün herzamankinden daha çok adım attım, volkırla ama olsun, Seviyorum seni hayat, bekle hayat geliyoruz biz süper üçlü mü, yoksa süper ikilimi olacak hayatımız hağlen karar veremesek de avcumuzda umut, mutluluk hepsi mevcut… BEKLE HAYAT BENİ ANIN TADINI ÇIKARMAYA ÇABALAYAN, ÇELME TAKAN HAYATA GAMZELİ ANNE GELİYOR…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

11 responses »

  1. Gamzecim coook cook cook sevindim! Oldu da bitti masallah, bu ameliyati zaten olman gerekiyordu, ciger kapasitemin toparlanmasini bekliyordumuz diye biliyorum. Kalca kirigi vesilesiyle aradan ciktiysa ve geride kaldiysa ne mutlu sana gozumuz aydin. Epeydir yazmiyordun aklim sendeydi merak ediyordum bu guzel umut dolu yazi beni cok mutlu etti hep umut dolu ol, ister ikili ister uclu olun bundan sonra artik sans hep senin yaninda olacak, sen yasanabilecek tum zorluklari yasadin astin sirani savdin artik onunuzde guzel mutlu umutlu gunler kaldi🙂 sevgilerimle,

  2. hep haberini bekliyordum,çok geçmişler olsun,bu son olsun inşallah..ikili yada üçlü ama hep sağlıklı ve huzurlu bir yaşam diliyorum…sevgiler…

  3. Bende 4 ay oldu kalça ameliyatı olalı göreceksınız müthiş rahatlayacaksınız hersey çok güzel olacak merak etmeyin benim bi tesbihim var dilime dolandırdığım her karanlığın ardında bir aydınlık vardır sızde onu çekip sabredın:) sevgiler

  4. İşte bu bizim uzaktan tanıdığımız Gamze:) Çoook çoookkk geçmiş olsunnnn! Sağlıkla, sevgiyle devam etsin hayat..

  5. Yüce Rabbim şifanı versin,sağlıklı mutlu sevdiklerinle nice güzel yılların olsun İnşallah…

  6. Her gün siteye girip yeni yazınızı kontrol ediyor yazmadığınızı görünce korkuyordum.Şükürler olsun iyisiniz bununda üstesinden ustalıkla geldiniz.Rabbim sizi önce evladınıza sonra da eşinize ve ailenize bağışlasın.Yüce mevlam yar ve yardımcınız olsun .Dualarımdasınız…

  7. canım gamze ablam fıstık gibi vücudun var hatun kıskandım yahu🙂 toparlanıyosun mutlu ol güzel ablacım. ben dua ediyorum sana baaaak ne kadar güçlüsün temel reis gibi😀 kimsenin senden önemli olmadıgını unutma ister 2 ister 3 ! sen harikasın ablacım eminim ççççok az kaldı çok mutlu oldum😀

Bir Cevap Yazın

