Güzel tesadüfler

Standard

Anne olmayı seviyorum ciddi ciddi Atakan’ımla konuşmayı, çocuk gibi görmemeyi seviyorum, benim miniğimde bizim ciddiliğimizde bize davranınca hoşumuza gidiyor, planda olmayan düğün sonrası yapılır ameliyat diye karar vermişken, böyle olmaması acil kalçada kırılınca çürüme hikayemizin üstüne ben Ankara’daki düğüne gidemedim, bugün yola çıkıldı. Akrabalarımın biii çoğu uçak biletlerini çoktan almıştı, almayanlarda bugün yola çıktı, eeeee Gamzeli anneye kim bakacaktı derken annem arkadaşlarına haber verdi ve ben dört günlük yalnızlığıma arkadaşlarını, haftasonu içinde ben arkadaşlarımı ayarladım gelirmisin Gamze’ye bakarmısın diye biii sürü telefon görüşmeleri oldu Atakan’ım bundan etkilenmiş olsa gerek ki dün sabah kalkınca anneannesinin yanına gidip ”’Anneannecim biiişey konuşabilirmiyiz diye lafa başlamış, eyvah ciddi biiiişiy Atakan’dan geliyor, sanırım anneme bakacak kişi hakkında biii sorun var, isterseniz ben anneme bakarım, ben İzmir’deki düğüne katılırım Ankara’ya ben gitmeyim isterseniz demiş”’ OOOOOOYYYYYYYYYYYY, OOOYYYYYYYYY bu yavru yenmezde ne yapılır Yüce Rabbim sen ne büyüksün bana böylesine biiii akıl küpü gönderdin. düğün cumartesi ben ameliyatlı gidemedim tabiii Atakan gitti bu sabah Afyon Özdilek yemek yemişler tam kalkarken heralde yanlış anlamadıysam biiii dörtlü grup aaa Atakan demiş, annem dönmüş Gamze nasıl demişler böyle güzel tesadüfleri bu hastalık sayesinde çok yaşadım, ben yazarım, kim okur dedim, açtım bir blog, kimse okumazsa, ben okurum dedim ama o kadar çok güzel gönüllü insanlara sahip oldum ki anlatamam, yapılan yorumlar beni hep heyecanlandırdı, derdimle, dertlenen, seninkide dert mi beeee Gamzeli bak bende bunları yaşıyorum dercesine anlatılan sorunlar, seviyorum sizleri, yazmayı beni okumayı sevdiğinizi hissetmeyi bu duyguyu seviyorum.

Bu arada oğlum düğünün sadıcı olunca görmeyin bu yakışıklıyı, ekru renkli biii smokin alındı, şahane oldu valla, damadı sollamazsa iyi bu yakışıklı, dayısıyla şıklık yarışında. Haftaya düğün İzmir’de de var, inşallah buraya katılırım iyileşip, üzülüyorum ama napayım hayat yine akıyor, ben yine yetişemiyorum, KISMET, KISMET, KISMET…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

3 responses »

  1. BU KATILAMADIĞIN DÜĞÜNLERE ÜZÜLME ÇÜNKÜ SEN ATAKANIN DÜĞÜNÜNDE GÖBEK ATMAK İÇİN ÇABALIYORSUN EMİNİM O DÜĞÜN RESİMLERİNDE SEN DE GELİNİNİ SOLLAYACAKSIN :)))))

Bir Cevap Yazın

