İstediğin bir şey var mı

Standard

Evet var, istediğim bir şey var, diyemedim ama istediklerimi, avcumun, avcuna ihtiyacı var, başımın omzuna ihtiyacı var, teselliye, bunların hepsi geçti gitti bak milim kaldı artık normale dönmemize, başımın okşanmasına, küçük masumca biii buseye, sen cansın, Atakan can ben sizin için yaşıyorum dediğin güzel günlerde ki gibi söylediğin, beni ayakta tutma çabana bunlara ihtiyacım var diyemedim. Çöktüm kaldım yine yalnızlığımı paylaşan, yirmidokuz harfli klavyemin başına. İçim çöktü, darlandı, bunaldı yine.

Farkettim kurumuş göz pınarlarım, yatağımdayım için için hıçkırarak ağlıyorum ama hiç akmıyor artık, Atakan’ımda yok ya yanımda rahat rahat boşalıyorum, aman Gamzeli sen annesin dur diyen biii iç ses de yok, rahat rahat yatak da çarpraz yatarak içleniyorum, koyverme beee Gamzeli desem de ruhum kabardı yine, karamsarlıkdan çekip çıkaran yok, öyle alışmışım ki elini tutmaya, tokat yercesine kendime getirilmeye artık olmayınca yanımda kalakaldım yanımdayken yalnız kalmaya… Eften püften soğuk savaş bitse artık keşke aynı evde kırık iki kalp, içimi acıtır daha da, bu akşam defalarca kez duydum bu lafı istediğin bir şey var mı merhametinden mi, yoksa bana birşey olmasın korkusunu yaşadığından mı, bilemedim, umarım ikinci şıktır, çaktırmadan bak ben seni hağla seviyorum deyişidir. Suratım, cildime İtalya’dan gelen zarar çok kötüledi İtalyan donörüm hagla savaş veriyor bana, suratıma bakılacak halde değilim, canıma can kattın biliyorum ama savaşma benimle artık gel seninlede barışalım artık, akşamları biraz düzelme var mı diye üç-beş saniyelik bakışlar acıtır beni yine bakma ne olur geçmedi çirkinliğim dercesine içimi acıtan bakışı yapma, valla bende güzeldim bebek gibi, derdim hep beni almakda haklıymışsın diye, belkide şimdi bırakmak da haklısındır beee sevdiğim. Umarım tekrar tutuşur bu eller, sevgiyle büyüyen yavrumuz için değil, bizim için, birbirimiz için…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

10 responses »

  1. merhaba…
    size çok imreniyorum. ne kadar güçlüsünüz.eşinize de kızmayın o da haklı..sizi gerçektn sevmez olur mu ? siz yaşayarak çektiniz o yaşananları görerek..hayatınız düşündüğünüzden daha da güzel olacak..ben size birinden bahsetmek istiyorum. muğla yatağan da Mehmet yaslan bioenerji uzmanı kendisi .çevremde gidenler oldu hepsi de çok memnun kaldı .sizde araştırsanız belki derdinizin dermanı olur.allah şifanızı versin inşallah.

  2. Uzun zamandır takip ediyorum sizi ama ilk defa yazıyorum…. Çünkü hem bir anne hem bir eş olarak anlamaya çalışıyorum herşeyinizi… Çok seviniyorum mücadelendeki başarıya yalnız son zamanlarda şunu düşünüyorum: bu kadar zorluğa göğüs germiş, uzun süre evlat hasretiyle yanmış bi insan olarak neden kendi kendini yakıyorsun neden içinden ne geçiyorsa tüm çıplaklığıyla eşine anlatmıyorsun… Bence mutluluk artık senin elinde, düşünme ötesini berisini yuvana sahip çık bir an önce!!!! Tüm güzellikler sizinle olsun:))

  3. Hala güzelsin Gamze ablacım. Allah korusun yüzünde kalıcı yara yok kırık yok. O yüz hattı sende olduğu için zamanla ödem gider ve normal haline gelirsin inşallah. Bakma böyle konuştuğuma bende çok ağlardim değiştiğim için. Çirkin bulurdum kendimi. Şimdi ödem azalıyor vücudumdan ve normal halime dönüyorum. Sadece zaman gerek. Eşinle arandaki sorun içinse şunu söylemek isterim ki, siz hala birbirinizi çok seviyorsunuz. Arada olur kırgınlıklar. Ama inşallah düzelecek her şey. Buda sadece nazarlığınız olacak. Yillaaar geçecek atakan büyüyecek üniversiteye gidecek ve siz bunları birer anı olarak hatirlayacaksiniz. İnşallah🙂

  4. gamze anne ;
    ne olur artık toparlayın kendinizi bırakın gururu inadı anlamsız eften püften kırıklıkları ne olur….. ihtiyacın varken söyle seni seviyorum de gitme de gel barışalım de sarıl de birşeyler sonra pişman olmayın ne olur……
    o kadar zor ki o gururu bırakmak ama sen yani siz ne zorlar başardınız hadi be gamze anne bunu da atlatın buna en az senin kadar seni takip eden bizlerin de ihtiyacı var.
    ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN…..

  5. Gamzecim , yazdim yazdim sildim dogru vurucu kelimeleri bulmak icin. Sonuctan baslayacagim galiba sebepleri zaten biz butun kadinlarin bildikleri sebepler. Bekleme !.bir dakina bile bekleme..Adim at sevdigine..seni kirmis da olabilir , uzmus de olabilir,sen de farkinda olmadan kirmis olabilirsin ama hepimiz insaniz unutma. Gurur dedigin herkeste var elbet ama bunca yasananlarin , uzuuun upuzun mucadelenin hatrina artik bir dakika bile bekleme ..beklentilerini de ertele.. bak biz buradan takip ediyoruz o senin icin ne guzellikler yapti. sadece senin icin degil bizim icin bile. sen o ameliyatlarda tedavilerdeyken bile senin blogundan takipcilerine yazdi. Boyle yuregi guzel iki insandan bahsediyoruz iste. Bekleme adimi sen at. Yuvayi yapan da toparlayan da disi kus, Sen gulersen dunya guler , sen kendine guvenirsen guzelliginin farkinda olursan o eve gelir tekrar huzur nese ve en onemlisi ask;). Atakan da yokken bunu bir firsat olarak dusunun, bunca problemim varken icimden gelmiyor deme. Mihrap yerinde Gamzecim , sen farkinda degilsin belki ama biz resimlerinden biliyoruz kendini hiiic hafife alma. Gupguzel ve genceciksin , dunya tatlisi bi oglusun ve yakisikli bi esin var. Simdi tadini cikarma zamani. sevdigine kucucuk bi goz kirpma gel sarilalim artik deme zamani…herseyi unutma unutabilme sorgulamama ve atakan dondugunde ona harika bir surpriz yapma zamani. Sizi seviyoruz ve birlikte gormek istiyoruz:)tum iyi dileklerimle…Isil

  6. Ha bi de merhamet olsa bi kez sorar biseye ihtiyacin var mi diye sonra da doner arkasini uyur, bin kere soruyosa sevdiginden hala kiyamadigindan….😉 ben de yeni evliyim daha gecen gun test edilmis onaylanmistir;)

  7. bu-yazdıklarını-görüyor-ve-hala-sana-koşmuyor…….ne-bu.senin-ona-çok-ihtiyacın-var.lamı-cimi-yok.anlamadım-bu-erkekleri….

  8. Gerçekleşmeyecek bir şeyin hayalini kurdarmazmış Allah.Gönlü güzelim ömründe güzel olacak. Siz bu hayat mücadeli ise bize örnek oldunuz. Biz de dularımızla hep yanınızdayız. Güzel ATAKAN hareketler hep sizinle olsun.

  9. Gamzecim Merhaba

    İlk günden beri seni takip ediyor ve sürekli dua ediyorum.Ama bu son yazılarında hep içim parçalandı.
    Bazen farkında olmadan birbirimizi kırarız.Sonra pişman oluruz ama gururdan söyleyemeyiz.Bende bu gelgitleri çok yaşadım.Ben evladımı kaybettimmmm .Biz küçükken derlerdi ananeler,babanneler benim 3 çocuğum öldü 3 ü yaşıyor.Ozamanlar çok basit gelirdi.Ama yaşamayan bilmez bilemez zaten.O zor günlerde tek bir hadisi Şerif beni hayatta tuttu(Sizin şer sandıklarınız aslında hayırdandır) 3-5 gün sonra herkes evine gidince eşim ile ben başbaşa kaldık.Birbirimize sıkıca sarıldık.O dönemde ben onu çok kırdım.Ama şu bir gerçek o olmasaydı ben şimdi olan ben olmazdım.Büyükler hep derler karı koca arasına şeytan bile girememiş.Başka bir arkadaşın dediği gibi merhamet olsa bir kere sorar döner gider.İnsan sevdiği kişiye ısrarcı olur.Eminim onunda içi sızlıyor eskisi gibi olmak için can atıyor.Fakat kahretsin ki gurur engelliyor.Zaten çok sevmekten değil mi o kavgalar kırgınlıklar.Sen bir adım at bak on adım gelicektir.

Bir Cevap Yazın

