Veeeeee beklenen son, bize yakışan son

Standard

Dilek kapın mı açıktı beee Gamzeli, gece yarısını çokdan geçmişti biiii mucize yaşandı, süper üçlü olmaya devam, içim ısındı uzunca biii aradan sonra, birden ruhum tazelendi yine… Şu, bu hiç konuşmak istemedim sadece birbirimizin hayatını kolaylaştıralım olur mu dedim, sonra sıcaklığa gömüldüm. Bu gece sevdiğimde düğün yolcusu kaldın mı yapayalnız, pazara kadar sevdiklerimi bekliyeceğim, iç rahatlığıyla hiç olmazsa, seviyorum sevdiğimi, o değilde keşke dilek kapım açıkken dileseydim neler neler. Bize yakışan biii sonla toparlanmak üstünü örterekde olsa hayata tekrar elele devam etmek mutlu etti beni…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

15 responses »

  1. süper süper bundan daha iyi bir son olamazdı zaten kocaman mutluluklar bi ömür boyu mutlu olursunuz umarım🙂

  2. sizin mutlu olduğunuzu duymak eminim bütün takipçilerinizi mutlu ediyordur.siz bize farkında olmadan sabrı ,fedakarlığı, hayatta ufak şeylere takılmamayı öğretiyorsunuz sizde ne olur mutlu olun moral herşeyin ilacı siz neler aştınız Allah’ın izniyle hayırlı cumalar dilerim sizlere de sevgiyle en önemlisi sağlıkla kalın .

  3. hehehehehehe gamze abla çok sevindim. seni mutlu görmek çokgüzel daha daha mutlu ol inşallah ve bloga dahaçok gir merak ediyoruz. muc muc öptmm o güzel yüzünden

  4. Hastalığını duyduğum ilk günden beri hep takip edip başta senin için sonra çocuğun ve ailen için hep dua ettim. Son zamanlarda eşinle yaşadığın sorunları üstü kapalı da olsa yazdığında “siz neler atlattınız,eminim her ne yaşıyorsanız onu da atlatırsınız ” diye yazacaktım ama bi türlü kısmet olmadı yazmak..Şimdi iyi haberlerini alınca inan çok mutlu oldum ve bu sefer hemen yazmak istedim..Bir önceki yazında da dediğin gibi Atakan için değil, birbiriniz için bir şans daha vermişsinizdir inşallah..Herşey gönlünüzce olsun,sevgiler ..

  5. Çok ama çok sevindim bu habere. Bu guzel 3 lu hic ayrilmasin birbirinden. Em guzelini yapmissiniz, zor bir savas vermektediniz. Ara sira istemeden gelisen kirginliklari yok saymali, bu hastaligin ailenizi dagitmasina gecit vermeyin hic bir zaman. Siz inanilmaz bir savascisiniz, cok yakinda bu savastan zaferle cokacaksiniz. Tum kotu gunler sadece mazo olacak. Sizi seviyor ve yurekten kocaman kocaman mutluluklar diliyorum.

  6. Gamzeli anne, evet daha sik yazin bligunuza, sizden haber alamamak bizi endiselendiriyor. Ama lutfen sevdiginize olan inancinizi da saglam tutun. Cok seyler atlattiniz ve hepsinde el ele durdunuz. Nedendir bilmem ama bu zor zamanlar duygusal firtinalarda yaratir. Ama bu harika 3 lu her firtinaya dayanmali. Sizi seviyor ve size en guzel gunleri diliyoruz. Sevgiler.

  7. Oh beee!🙂 Yola deam! Masallahh! tutututututututu! 41.5 kere… gonul rahatligiyla bekle sevdiklerini Gamzecim.

  8. Gamzecim en az senin kadar sevindim bu güzel habere, dediğin gibi size yakışan ve hakettiğiniz bir son olmuş Allah nazarlardan korusun sizi :)) bu güzel ailenizin kıymetini bilin lütfen sevgilerimlee…

  9. şimdi gerçekten rahat bir nefes aldım Allah yolunuzu açık etsin ve hep elele omuzomuza yürekyüreğe olun. yuvanızdan huzur sağlık ve sevgi eksik olmasın çok ama çok sevindim

  10. hah.tamam-işte…dedimya-erkekleri-hiiç-anlamadım-diye…ama-sizin-adınıza-sevindim…hemde-çok

  11. MÜKEMMEL AİLE ZATEN SONU BU OLACAKTI BİLİYORDUM SİZ NELERİN ÜSTESİNDEN GELDİNİZ BUNU MU ATLATAMAYACAKTINIZ HİÇ AYRILMAYIN MUHTEŞEM ÜÇLÜ🙂 SENİ TANIDIĞIM GÜNDEN BERİ HEP ŞÖYLE DUA EDİYORUM MÜKEMMEL ANNE: “GAMZE, ATAKAN VE EMRAH KOCA BİR ÖMÜR SAĞLIKLI MUTLU HUZURLU BİR ŞEKİLDE YAŞASINLAR HİÇ AYRILMASINLAR ALLAHIM” … HEP GÜLÜN SAĞLIKLA KALIN İNŞAALLAH🙂

  12. Çok çok çok mutlu oldum.Size yakışan son olmuş.Allah daim etsın inş.Bol bol güzel düğün fotoları bekliyoruz havamız değişsin biraz dimi Gamzelim:)))))

  13. ohhh gamzecim gerçekten kocaman bir ohh çektimm şimdi.. her an aklımda duamdaydın önce sağlığın ,sonra sevdiğinle kavuşman için…iyi bi haber gelmedikçe hüzünlenip kapatıyordum her gün sayfanı..çok şükür bundan sonra en ufak sıkıntı keder,ayrılık görmeyin inşallahhh!!! yüzleriniz hep gülsün yarınlar sizin olsun!!! sağlıcakla kal güzel anne…

Bir Cevap Yazın

