Aylarca anlattım bu müzeyi

Standard

Ankara’daki düğüne katılmayı planladığımdan Atakan’ıda götürürüm diye düşünmüştüm. Tabiiii ben bu hayata ne kadar girmek istersem işteyim, her defasında tokat yiyorum hayattan hağla, savaşıyorum ama canım babam ben gidemeyince düğüne, hemde düğün günü iki ara, biii dere yarattı ve Atakan’ı götürdü, hem ben çok mutlu oldum, hemde Atakan. ODTÜ’nün Maden Tetkik (MTA) Müzesi  çocukluk yıllarım Ankara’da geçtiği için bende gitmiştim defalarca muhteşem biii müze heleki dinazor fosilleri, Atakan’ı hayrete düşürecek kadar muhteşem. İşte Atakan ve dinazorlar…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

One response »

Bir Cevap Yazın

