İşte beklediğim düğün

Standard

Son ana kadar gideceğime inanamadığım, zaman zaman duygulandığım, ağladığım baktım ki ben kötü olunca Ozan’ım kötüleşiyor toparlan Gamze’li dediğim anlar, ameliyatlı kalçamla göbek atmaya çalışmam, sevdiğim, yakışıklı balyanağım, kuzenlerle girdiğimiz şıklık yarışı, pistin hiç boş kalmayışı, ohhh bee Gamze’de aramızda döktür, eğlen, son gaz eğlenceye devam böylesine güzel bir düğün, böylesine güzel dostlarla, akrabalarla, komşularımızla ancak bu kadar güzel olurdu. Tadı ağzımda kaldı desem yalan olmaz. Çok ama çok mutluydum hasta yatağımda Allah’ıma yalvarırdım rabbim benim bu hayatta yapacak çok işim var daha ne olur beni toprak altına koyma derdim, bu düğünde o dileklerimden biriydi, çok şükür daha ne olsun.

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

8 responses »

  1. Allah nazarlardan saklasın hep böyle mutlu olun inşallah. Allah’ım bir daha size acı üzüntü yaşatmasın. Allah’a emanet olun.

  2. Gamzecim bu ne guzellik! Hepiniz ayri guzelsiniz ama senin isiltin her resimde aydinlatmis ortaligi farkinda misin? Bayildim size bayildim. Masallah Allah nazardan saklasin mutlululugunuz katlanarak artsin. Bu arada soylemeden gecemeyecegim kiyafetine bayildimmmm cok zarif cok yakismis ..Masallah gene;) Yeni evli cifte de sonsuz mutluluklar 🙂

    Sevgiler,

  3. Maşallah hepinize. Kardeşinede ömür boyu mutluluk diliyorum. Tüm dileklerin gerçekleşsin hayırlısıyla.

  4. Maşallah,maşallah nasıl güzel olmuşsunuz elbiseniz çok yakışmış,gülen yüzün hep gülsün inşallah.

  5. Maşallah Gamze Hanım, sizi böyle ışıl ışıl gülen gözlerle görmek o kadar güzel ki, Allah neşenizi, mutluluğunuzu, sağlığınızı arttırsın, sizi o kadar takdir ediyorum ki, siz bir mucizesiniz ve bize bu yaşadıklarınızla öyle bir hayat dersi verdiniz ki, sizin sayenizde sağlığın ne kadar önemli olduğunu öğrendik, aslında insanın okadar şükredecek şeyi var ki, ama biz hayat telaşesinde bunları bir kenara bırakıp, o kadar basit şeylerden mutsuzluk çıkarabiliyoruz ki, bir insanın kimseye ihtiyaç duymadan yürüyebilmesi, işini görebilmesi, çocuğuna bakabilmesi, tuvalete bile gidebilmesi aslında okadar mucizevi birşeymiş ki bunu bize siz öğrettiniz, insanın kendi rahatsızlığında bile başkalarına birşey öğretebilmesi çok büyük bir nimet, ve inanın herkese nasip olmaz, bunun için size binlerce teşekkürler… Rahatsız olduğunuz dönemlerde hep size dua ettim, vakitsizlikten az yorum bıraksamda hep takip ettim sizi inanın, inşallah Gamze iyileşir, evladına Allah onu bağışlar diye, ve dualarım kabul oldu, ne mutlu, inanın kalbim sizinle………

Bir Cevap Yazın

