Yine…

Standard

Bilmiyorum yine sıkılıyorum, uzun uzun düşünüp üzülüyorum, mutlu olmak istedikçe, mutlu olmak için çaba sarfettikçe, mutluluk benden uzaklaşıyor. Hatta bazen mutlu etmek için bile uğraşılmıyorum, hastayım diye iyi, hoş tutulmak değil amacım, ama ben bunu söylersem, yaparsam Gamzeli üzülür mü diye düşünen yok oluyor çevremde, sanırım herkez sıkıldı uzayıp giden tedavi, hastaneye yatmalarım, belki kaprislerim, belkide hayattan istediklerim. İstediklerim ufak tefek ama beni çok mutlu eden ufak detaylar, hoş bunlar bile battı, hastanede uzun süreli yattığım dönemde yaptığım üçbin-beşbin liralık alış-veriş bile battı zaman geldi, niye ev aldık ödemeler zorlu, gereksiz alınan saçma sapan şeyler farkındayım ama elle tutulur şeyler almadığımı bildiğim halde beni mutlu eden şeyler, biz hasta kişiler başta kesinlikle sağlık ister evet, daha sonra biraz da rahatlık maddi yönden, bazen,hatta bu aralar olduğundan daha çok düşünüyorum ev niye aldık diye, niye bu kadar gezmeye-tozmaya alışıp evde durma yasağı varcasına her fırsatta sağlığımızda gezen, gezmekten mutlu olan biz niye sıkıştırdık bu kadar kendimizi, arabamız altımızda gönlümüzün istediği yerde mutlu mesut yaşardık. Ölcekmiş gibi ibadet et, yarın yaşayacakmış gibi yatırım yap, ne yatırımı ya, en büyük yatırım insanın kendine yaptığı manevi duygusal güç, yatırım değilmi beee hayat, iyice dellenmişim ben yine, biraz rahatlamaya, mutlu olmaya, gezmeye tozmaya ihtiyacım çok ama çok var… Düğün sonrası acil hastaneye yatırmaları yine, yine, yine beni daralttı, onbir gün oldu yatalı ciğerlerde mantar oluşmuş, bitmeyen kene gibi yapışan bu hastalık beni, bedenimi, ruhumu yıpratmaya devam eder durumda. Kime dert anlatayım ki kimse anlamaz durumda artık beni, sadece istedikleri sağlıklı olmam, ama ben mutlu olmayıda çooooookkkkkkkk istiyorum, haketmedim mi yaaaa, haketmedik mi, tatlı sohbete sevgiliyle, gülmeye, değişik yerlere gitmeye ihtiyacım var…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

4 responses »

  1. Sizin hastalığınızdan değil ama baska sebeplerden dolayı defalarca ameliyat olmam,3 yıldır tekerleklı sandalyede olmam,sizin gibi bir çocuğumun olması sizin gibi tek bir erkek kardesımın olması ve sizinkiyle aynı dönemde evlenmesi,sizin aileniz gibi aynı üzerime titreyen bir anne babamın olması ve yasadıklarınız ve yasadıklarım… O kadar benzer şeyler ki anlatamam.O yüzden şu telefonu elime alır almaz hemen ama hemen bir şeyler yazdımı acaba Gamzeli anne diye bakıyorum.Bugün Pazar sabahı ve İstanbulda güneşli bir sabah.Kızım 11 yasında babasını ayarlamış birşeyler aldırma bahanesıyle hemde kahvaltı ederız dıye plan program yapmış dışarı çıktılar.Ben 10 günlük ameliyatlıyım sizin gibi kalça ameliyatı.Öyle ağırıma öyle ağırıma gittiki anlatamam.Herkes kendı hayatını yasıyor aslında.Gerçekten ne koca nede çocuk için bile çok fedakar olmamak gerektiğini anladım ben.Yeri geldi anne sen hastasın birşey yapamıyorsun diye bizdemi bir şey yapmayalım hayat devam ediyor laflarınıda çok duydum.Öyle bir içten nefes aldım ki bugün Hey Allahım her karanlığın ardında bir aydınlık vardır sen nasıl geceyi ardından gündüzü yarattıysan senin bu hastalık çile çeken kulunada bu çektiklerini unutturursun herhalde buna inanıyorum dedim.İnş sizde bende ve tüm sıkıntı içerisinde olan kullarda en kısa zamanda rahata feraha çıkar.Büyük bir azim ve sabırla ben bekliyor ve inanıyorum doğacak güneşin yakınlığınıda hem siz hem kendim için hissediyorum.Sabra devam sakın isyan etmeyelim.Dualarımdasınız…

  2. Sevgili Gamze,
    Seni hastalığını duyduğumdan beri takip ediyorum. Sen kötü olduğunda üzülüyorum, iyi olduğunda seviniyorum. Bir çok tedavi gördün, ameliyat oldun… eminim ki denediğin alternatif başka yöntemler de olmuştur. Şu anda psikolojinin nasıl olduğunu, yaşadıklarının zorluğunu tahmin bile edemem, çünkü aynı şeyleri ben yaşamadım. Ben bir süre önce Yoga Academy’de yoga’ya başladım. Kendi hayatımda, sağlığımda ve psikolojimde ciddi iyileşme oldu. Benim zor bir hastalığım falan yok ama çok zor hastalıkları olup da Yoga sayesinde ondan kurtulan, hafifleten insanların hikayelerini çok dinledim. Bence sen de denemelisin. Bir şey kaybetmezsin ve çok çok şey kazanırsın. İstersen Web sayfasını bir incele.
    http://www.yogaakademi.com/prod/index.php
    yan sütunda Katılımcı deneyimleri diye bir bölüm var ki okunmaya değer:)
    çok çok sevgiler, öpüyorum seni…

  3. gamze hanım mrb… hastalığınızı öğrendiğimden beri sizi takip ediyorum.. oğlunuza yazdığınız mektup 2 çocuk annesi olarak beni çok ağlattı.. ama sizin yaşam sevginize heyecanınıza oğlunuza olan aşkınıza hayran kaldım… dua ediyorum sizin için..
    bir an önce sağlığınıza kavuşun diye…
    sizde inancınızı kaybetmeyin lütfen.. bol bol dua ve sabır inş..
    bu arada düğünde çekilmiş resimlerinize baktım da, çok hoşsunuz yahuu🙂

  4. RABBİM size şifa,sabır,güç kuvvet versin.Amin….Siz gerçekten çok güçlü bir insansınız,çok iyi bir annesiniz sağlığınıza te zamanda kavuşun inşallah.RABBİM e emanet ol.

Bir Cevap Yazın

