Neyin desteğini bekliyosun ki,

Standard

Sabah doktorum geldi, yeni başlayacak tedavim altı ay sürecek, haftada iki gün, bunun için damar yolu yetmez, ameliyata alıcaz, boyun damarına katater takıcaz dedi, yutkunamadım bile, içimden kendi kendime konuşuyorum, boynum kısa zor takılıyor, bedenim katateri kabul etmiyor, enfeksiyon çabuk kapıyor, defalarca kez takıp çıkarıldı, daha yaraları bile yeni yeni geçmeye başladı, peki yaa Atakan’ım boynumda görecek, korkacak, ben canım yanıyo diye kendimi çekicem, doya doya yavrumu öpüp, sevemeyeceğim, banyo etmem sorun, bakımı zor, ağrıları, ne olur artık dayanamıyorum artık, yeter diye haykırdım, anırdım içimden, ama inanın dünya duydu. Hoca çıktı odamdan, hıçkırıklara boğuldum ne çare, anacım üzüntüden çöktü omuzları, üzüldü, sessizliği ile destek olabildi, yanımdaydı anacım ama sevdiğimi aradım, aramaz olaydım keşke, yok bunlar olacak, cart, curt istemediğim tarzda biii destek tarzı, sözüm ona güç veriyor bana, yok yaaa bana mutluluk felan haram, valla lanet gelsin diyeceğim olmayacak. Tövbe, tövbe… Şu biii gerçek ki benden başka herşey yalan bu dünyada, sevgi, gösterdiğin çaba, kimin için neyin için, sen varsan bu dünyada yaşam devam eder, gerisi gerçekten boş… Yüce Rabbim sana el açtım, yalvarırım, gözümden yaş akmasın artık, sağlık ve mutluluk istiyorum ne olursun yanımda ol…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

13 responses »

  1. Allahtan ümidini kesme canım benim.Rabbim tez zamanda şifanı versin,acıların geçsin,sağlıklı,huzurlu mutlu günler göstersin inşallah

  2. Ah Gamze’ ciğim;

    Seni öyle iyi anlıyorum ki…

    Bu hayatta tek dost sevgili Allah bunu ben defalarca kez anladım….Senin içinde öyle…İçinden Rabbine sarıl ona anlat derdini…karşındakilerde senin gibi insan, sınırlı ve aciz

    Yaşadıkların hiç öyle basit şeyler değil, önce seni tebrik ederim…sonra ailenden ve eşinden Allah razı olsun destek oldular…inan benim etrafımda bu kadarını da yapacak insan da yok diye düşünüyorum….

    Sakin ol Gamze… sakın isyan etme lanet kelimesini sil zihninden….Sen bu hastalığın öyle mükafatını alacaksın ki….Kaderin adaletine güven biz ne biliyoruz ki şu ufacık aklımızla…

    Gülümse o harika gülüşünle…bu tedavilere rağmen ne kadar güzelsin canım…Beynine olumlu sinyal gönder…

    ve bize ne olur yaz bol bol…okurken seninle dertleşiyoruz bir nevi..

    Sevgiler…:)ne olur gülümse

    • Ah gamze ah herkesin derdi başka Rabbim çekeceğimiz kadar dert versin bende çocuk sahibi olamıyorum bunun için savaş veriyorum Atakanın için güçlü ol Rabbim hepimizin emeklerinin karşılığını versin inşallah dualarımız kabul olsun inşallah, benim dualarım seninle

  3. Hergün ismen dualarımdasın Gamze. Geçecek bunlar. Zor elbet ama annecigin ve oğlun Allaha şüķür destekler ve yanındalar. Kimi insan dediğin gibi sözüm ona sana öyle güç verdiğini sanır. Sıkma canını eşini de anlamaya çalış. Zor biliyorum… Seni sevmekten asla vazgeçmeyen eşin, oğlun, annen ve baban ve sana dua eden bizler için sabret lütfen. Kendi hasta babama dua ederken her daim senin için de ediyorum. Yüzünün güldüğü, atakanın munzurluklarını anlatacağın postların gelecek artık. Seni çok seviyoruz…

  4. Canım benim RABBİM yar ve yardımcın olsun.Amin.Tez zamanda sağlığına kavuş inşallah hep mutlu ol gülenn yüzün hep gülsün.

  5. Sus gönlüm, bir elif miktarı sus. Az kaldı bahara, dayan gönlüm. Denizin içinde meydana gelen, görünmeyen dalgalar gibi yüreğin biliyorum. Beklemekten başka çare olsaydı, seni durdurmazdım, inan bana. Ama yok, başka çare yok. Unutma ki, ilaç bile beklemeden tesir etmez, çiçek bile vakti gelmeden önce açmaz.

    Şems-i Tebrizi

  6. ▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉­▉▉▉▉▉▉▉▉
    ▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉­▉▉▉▉▉▉▉▉
    ▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉­▉▉▉▉▉▉▉▉ Türkiye’nin en Büyük Haber Sitesi için Kanalıma Gidip Site Adresime Ulaşabilirsiniz.Teşekkürler
    ▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉­▉▉▉▉▉▉▉▉
    ▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉­▉▉▉▉▉▉▉▉
    ▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉­▉▉▉▉▉▉▉▉

  7. senin hayatta varlığın ,nefesin o kadar kıymetliki içinden ne geliyorsa onu yap herşey kabul yeterki sen rahatla gamzecim kendini üzme ne olur senin çektiğini en iyi bilenlerdenim bak sen ne kadar güçlüsün ANNE gücü bu unutma canım seni çok seviyoruz tamam mı sakin aksini düşünme seni hep takip edecez AİLENİN yanındasın gamze öptüm seni

  8. Yorumları okuyormusun bilmiyorum ama kateter konusunda bir önerim olacak. İç kateter. (port) İhtiyaç olduğu zaman ignesini takıyorlar. Dışarıdan görünmüyor,iğnesi olmadığı sürece banyo yapılabiliyor. Allah yardımcın olsun.

  9. Canmn ii Gamze…Birka gn nce yazdklarn imdi okudum… Canmn ii, ektiini ancak sen bilebilirsin. Etrafndakiler ne kadar yannda olsa da senin kadar anlayamaz… Krgnsn bugnlerde anladm kadaryla, ok da haklsn… Haklsn nk hayat sana herkesle eit artlar tanmad… nallah tatlm, yine deiik yerlere gezmelere gideceksiniz, birlikte… Yine gzel, mutlu gnleriniz olacak… Yaknda tatlm… Ne gnler, ne aclar geldi geti deil mi? Bunlar da geer Allah’n izniyle… Hastane ortam hasta iin de onun yaknlar iin de ok skc… Hepiniz bunaldnz… Belki bunlar yazdm haddim olmadan ama iimden sana yazmak geldi… Geecek canm, dua ve sevgiyle, hoakal….Figen Ablan

    Date: Mon, 30 Sep 2013 08:58:50 +0000
    To: doruk.yamansoy@hotmail.com

  10. Seni hic tanimama ragmen aklim sende… seninle üzülüp seninle gülüyorum hele ki
    Atakan’in o güzel laflarina. Allah’tan ümidini kesme Gamze
    Hersey düzelecek…
    Boyundan kateter Takmak yerine damar yolu port taktirmayi
    Konussaydiniz doktorunuzla. .. sadece bir fikir…

Bir Cevap Yazın

