Sözler verilir, Gamzeli anne tarafından tutulmaz

Standard

Ne zamandır film sözü verdim Atakan’ıma, arabalar serisinin uçaklar filmine gideriz birlikte diye, bundan üç-dört hafta kadar sevdiğimle birlikte gitmişlerdi şirinler sinemasına, ben iyileşeyim annecim beraberde uçaklara gidelim dedim, dedim demesine ama verdiğim hangi sözü tutabildim ki yavruma, bu hastalık, yaşamdan beni dışarı atma çabası, sen evde oturmaya mahkumsun demesi, çıldırtacak beni, sabah Atakan aradı seni bugün ziyarete gelemiyeceğiz annecim dedi, şaşırdım dedemle sinemaya gidicez, ama beraber gidicektik, ama sen hastanedesin çıkamıyosun demez mi içim acıdı, çok kırıldım, üzüldüm işte, niye beklesinki diğmi, hayat devam ediyor Gamzeli, sen hastasın niye seni beklesin ki çocuk, canım babam kesin ben götüremem,yada götürme çabası gösterip inat edip gidersem, kapalı ortam mikrop kaparım diye götürmek istedi. Ama ben yine verdiğim sözü tutamadım her zaman olduğu gibi. Güzel bir gün geçirmiş dedesiyle, film karakterlerinide almak isteyince, dedemizde almayınca biraz bozuk çalmış bizim bıdık, oyuncak almaz, ceviz, fındık, badem al, dedemizin sloganı bu Atakan’a, ne olur gizlice gidip alalım tamam mı diye bana söz verdirtti… Sonuç şu ki sen hastasın Gamzeli, hayat akar, devam eder, bunu ne yavrun bekler, ne sevdiğin, ne annen, ne baban, birde şu lafı dinlersin, sen yapmıyorsun diye, bizde mi yapmayalım, yapın tabi ki hayat devam ediyor, bende yakalamaya çalışıyorum…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

One response »

  1. O kadar o kadar inanıyorum ki Gamzeli anne birgün yakalayacağız bu hayatı bir yerinden .Sevdiklerimizle beraber işte bizde burdayız bizimde geç te olsa bu hayatta yaşamaya,gezmeye, mutlu olmaya ihtiyacımız var çekilin önümüzden diyeceğiz inş.

Bir Cevap Yazın

