Öyle mesudum kiiiiiiiiiiiii :)

Standard

Sabah sevdiğim kahvaltıya menemen istedi, dur hemen yaparım dedim aslında o yapmak için dolabın kapağını açmış durumdaydı ama ben yaparsam çok mutlu olacaktım, sen yorulursun olmaz dedi ama biiii biber doğramak değilmi yaparım valla dedim, kışlık domates sosum hazırdaydı zaten kavanozda, banada biii doğramak kalmıştı, yaaaa işe yarıyorum yaaaaa öyle mesudum ki, sevdiğim kahvaltıkları masaya koyarken ben menemeni hazırladım, güzel biiii kahvaltı, sonrasında attık kendimizi dışarı, havada bizden yanaydı bugün, mis gibi güneş, eve gelincede Atakan’ın yazlık kışlıklarını ayırdım, öyle biiii düzen yaptım ki tam bana göre oldu valla mis mis mis, ohhhhhhhhhhhh süper herşey… Ama laf aramızda canım çıktı bunları yaparken, nefes nefese kaldım.

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

5 responses »

  1. Gamzecigim;

    öyle sevindim ki…

    ay ne güzel haberler bunlar….

    Masallah diyelim sana…valla sen bizden gayretlisin ne güzel düzenlemişin biz tembeliz daha yazlık
    kışlık ayırmadık bile:)

  2. Ne demiştik güneş mutlaka bizede doğacaktır işte gözüktü bile kuruyan ağaçlara can verip o dallardan bizlere meyve veren Rabbim darda olan kuluna ferahlık vermez mi hiç?

  3. İnşallah daha iyi olacaksin ve daha neler pisireceksin oğluşuna ve sevdigine öpüyorum seni🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s