Sevdiğim

Standard

Dört gün oldu daha hastaneden çıkalı, ama bitmek bilmeyen ateşim, inatla doktorumu aramamam, biliyorum ki ararsam hemen gel, hoooopppp tekrardan yatış, aradım zangır zangır titriyorum hemen acile dedi, beklenen son işte, keşke aramasaydım, sevdiğim iki haftalık kursdan daha sabah gelmişti, daha dur Gamzeli doyamadın bile konuşuyorum kendi kendime, gittik zatüre başlangıcı gibi bulgular alıyorum ama korkma sonuca göre belki birkaç gün misafir ederiz demez mi nasıl yıkıldım ama, Atakan’ım bile okulda müjde vermiş biliyomusunuz annem hastaneden çıktı diye, nasıl kızıyorum kendime, sevdiğim dönecekti sadece haftasonu için, özlendiğimiz için gelmiş, son biii beş günlük biii ayrılış daha vardı kurs için. Neyse ki korktuğumuz gibi olmadı ve temiz çıktı sonuçlar az ilaç içiyorum ya, biraz daha eklediler eve gönderdiler.

Yolda gelirken düşünüyorum ben bu kadar mı seviyorum bu adamı diye,  evet seviyorum adamımı, eşim, hayat arkadaşım, dostum, sırdaşım, hayatımda kapladığı yeri o uzaktayken daha iyi anladığım, varlığının bana güven verdiği, hayata karşı güç aldığım, arkamda olan biii dağ gibi hissettiğim, kalbimin ikinci yarısı, gün içersinde konuştuğumuzda hal hatır sorulmasından mutlu olduğum, evimin direği, veeeeee gördüğüm en iyi baba… Çok şükür Rabbime evdeki huzur, sevmek, sevilmek, Atakan’ımın bize attırdığı kahkahalar çok çooooookkkkkkkkkkk şükür bugünümüze…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

6 responses »

  1. Ne güzel Gamzeli anne ohhhh böyle güzel mesajlar at İstanbul soğuk ve kapalı sayende içimiz ısınsın şöyle:) Ne yapıyoruz maaşallah diyoruz nazara karşı hemen felak nas okuyoruz:)

  2. Sen mutlu olunca bizlerde mutlu oluyoruz, Allah mutluluğunu daim etsin maşallah diyorum. Güçlüsün zaten ama gücünü hiç yitirme lütfen. Tanışmadan seni seven ne çok insan var ne mutlu sana. O kişilerden biri de benim. Sevgilerle.

  3. Şu yazını okudum ya,benimde mutlu geçecek bugünüm..Daha nice sağlıklı mutlu anlara tatlım..

  4. çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook mutlu oldum🙂 seninle güldüm Allah sevdiklerinle sağlıklı uzun bir ömür nasip etsin

  5. Maşallah,maşallah.Rabbim sizleri birbirinizden ayırmasın ,hep mutlu olun inşallah.Amin.Allah a emanet olun.

Bir Cevap Yazın

